Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Purkuhommat kuulostaa kamalan äänekkäältä. Mä oon niin katkera kavereilleni. "Lähetään juomaan pari lasia viiniä". Joo... Meni nimittäin monta pulloa ja monta kannua sitä viiniä... 2h päästä pitäis viedä auto katsastukseen mutta olen edelleen kännissä, hyvin sujuu...

Mun silmät ei haluu aueta... Väsyttää niin pirusti vaikka kävin ihan ajoissa unille! Ikinä ei oo hyvä, ihan sama paljon nukkuu :D

Sitten vaan simmut kiinni ja pää takasin tyynyyn prinsessa.

Ei oikee pysty ku pitäs töihin lähteä kohta :( Muuten möyrisin tuolla sängyssä vielä KAUAN! :D Illalla sit taas ajoissa jatkuu petiboogiet samasta kohtaa mihin peitto äsken jäi :D

Lihasrelaksanttia ja buranaa joutui yöksi ottamaan, että sai unta. Huh, hitto että osaa olla pohkeet paskana. Kävely muistuttaa perseeseen ammuttua karhua.

Ei paha! Tosi energinen olo. Onkohan täyskuu tai jotain, ku oon ihan hyperaktiivinen. Tosin en jaksa keskittyä mihinkään... Olispa jo huominen klo 15.58, et olis enää 2min töitä jäljellä ennen viikonloppua.

Torstai on toivoa täynnä!

Lihasrelaksanttia ja buranaa joutui yöksi ottamaan, että sai unta. Huh, hitto että osaa olla pohkeet paskana. Kävely muistuttaa perseeseen ammuttua karhua.

Miksei mulla oo lihasrelaksantteja? Mun selkä ei ole koskaan ollut näin kipiä. Mikään asento ei ole hyvä, ja nyt istun töissä ja toivon kuolevani.

Huomenta. Olihan outo yö. Nukahdin vasta joskus kolmen aikaan, kulutin siihen asti aikaani viestittelemällä jenkkeihin ku tiesin et siellä ainakin on joku hereillä. Sit kun nukahdin niin näin ihan häiriintyneitä unia. Moniko teistä on kylpenyt pina coladassa?! :D

Eikö Ultimecia tykkää hymiöistä vai miksi moista etsit?

En ole koskaan Piña Coladaa juonut, mutta kylpeminen siinä oli ihan jännittävää. Unessa se tosin muistutti enemmän Sex on the Beachia..

Mua vituttaa toi vammanen silmäniskujen käyttö. En siis viittaa böödin viestiin tossa, vaan yleisesti.

Mulla on nälkä... elly-kultaseni... voisitko auttaa? *koiranpentuilme*

Back
Ylös Bottom