Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle ei tule ikinä Hondaa, Opelia, Fiatia, Seatia, Renaultia tai Peugeotia.

Ford Mondeo! Auton kestävyydestä kertoo jotain se, että se kesti mun ajoa vuoden verran. Ajelin ykkösellä, yritin lämmittää laittamalla pelkät virrat päälle, ajoin parkkeeratessa aina välillä seiniä päin, pari kertaa kaadoin standeja huoltsikalla ja kerran ajoin bensapumppujen ohi niin että koko auton kylki viisti niitä ja kuului vaan SKRIIK...

Tämä siis ennen kuin opin ajamaan, nykyäänhän en tekisi moista.

Ford Mondeo! Auton kestävyydestä kertoo jotain se, että se kesti mun ajoa vuoden verran. Ajelin ykkösellä, yritin lämmittää laittamalla pelkät virrat päälle, ajoin parkkeeratessa aina välillä seiniä päin, pari kertaa kaadoin standeja huoltsikalla ja kerran ajoin bensapumppujen ohi niin että koko auton kylki viisti niitä ja kuului vaan SKRIIK...

Tämä siis ennen kuin opin ajamaan, nykyäänhän en tekisi moista.

Olen pohtinut Mondeon mahdollisuutta. Nykyinen Fordi on kyllä niin rakas etten siitä mielelläni luopuisi, mutta valitettavasti Osku Viljo Eemelin hanuriongelmat alkavat olla sitä luokkaa, etten tiedä tuleeko siitä homeperseestä enää edes hitsipillillä tekelettä.. :(

Mikä maa?

Isänmaa.

Olen pohtinut Mondeon mahdollisuutta. Nykyinen Fordi on kyllä niin rakas etten siitä mielelläni luopuisi, mutta valitettavasti Osku Viljo Eemelin hanuriongelmat alkavat olla sitä luokkaa, etten tiedä tuleeko siitä homeperseestä enää edes hitsipillillä tekelettä.. :(

Voi toista :( Mun Murskaajan hanurista lähti puolet irti kun läski amismuija törmäsi siihen. Sit se sai uuden pyllyn ja oli taas onnellinen :)

Mikä isä?

Taivaan Isä.

Voi toista :( Mun Murskaajan hanurista lähti puolet irti kun läski amismuija törmäsi siihen. Sit se sai uuden pyllyn ja oli taas onnellinen :)

Uudet pyllyt piristää aina. Täytyy nyt pohtia hommaisinko ennen ensi talvea uuden (käytetyn) auton. Viime talvena Eemeli päätti lakkauttaa kaiken puhallintoiminnan, joten mitään lämmintä ilmaa ei ikinä puhaltanut ikkunoille, joten ne olivat 24/7 umpijäässä molemminpuolin... :jahas:

Uudet pyllyt piristää aina. Täytyy nyt pohtia hommaisinko ennen ensi talvea uuden (käytetyn) auton. Viime talvena Eemeli päätti lakkauttaa kaiken puhallintoiminnan, joten mitään lämmintä ilmaa ei ikinä puhaltanut ikkunoille, joten ne olivat 24/7 umpijäässä molemminpuolin... :jahas:

Alkaa kuulostaa jo aika legendalta menopeliltä! Ehkä se parin tonnin sijoitus olisi ihan paikallaan :D

Enkelitaivas.

Mitä sä nainen selität?! Se on tähtitaivas!

Ei auta.. Naiset ootte niin sekasin noiden autojenne kanssa että parempi varmaan syödä ja mennä nukkuu. Ötyä pakkiksen valiot :love:

Älä nyt, mun lapsuudessa oli ihan paras versio tästä :D

Mun lapsuudessa se jatku että mikä tähti -> puolitähti -> mikä puoli -> takapuoli -> mikä taka -> auton taka -> mikä auto -> rekka-auto -> mikä rekka -> lautarekka -> mikä lauta -> jumalauta. Ja sit kikatettiin ku siitä tulikin kirosana!

Ei auta.. Naiset ootte niin sekasin noiden autojenne kanssa että parempi varmaan syödä ja mennä nukkuu. Ötyä pakkiksen valiot :love:

Hah :D Kokemus puhuu...

Noh, siis meillä toi loppuloru menee näin:
Mikä musta? - Pikimusta.
Mikä piki? - Suutarin piki.
Mikä suutari? - Kenkäsuutari.
Mikä kenkä? - Puolikenkä.
Mikä puoli? - Takapuoli.
Mikä taka? - Uunin taka.
Mikä uuni? - Leipäuuni.
Mikä leipä? - Reikäleipä.
Mikä reikä? - Pyllyreikä :D

Back