Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakko kysyä, kun mä en ole utelias ihminen. En kyyläile ihmisiä tai niiden tekemisiä.
Minkä takia aikuset miehet kyylää?
Ei nuoret vaan about keski-ikäset.
Mä oon ulkoselta habitukselta ihan perus pertti, en ole julkkis tms. En pidä ääntä itestäni.
Ja silti ihan sama käykö kaupas vai salilla, miehet kyylää. Eikä mitenkää vaivihkaa, ihan jatkavat surutta vaikka kattos suoraan silmiin takas. Enkä kyl kuvittele kun nään samojen naamojen kyyläävän tunnin reenin ajan. Eikä ole ketää tuttuja.
Ymmärtäsin jos ois julkkis, kovas kunnos tai jotenki erottuva. 🤔
Naiset ei kyl kato ees vahingos, mut tosiaan kaupaski keski-ikäset perheelliset miehet kyylää ku manaaja leffan tyttö. 🤨

Loppuunmyyty keikka ja meno sen mukaista. Eturivissä hyvä meno, kunnon pit mayhem selän takana ja vähän väliä ukkoa surfaamassa yleisön yli selän takaa lavan eteen. Polarin rannekellokin irtosi jossain vaiheessa, mutta joku kunnollinen ihminen otti taskuunsa ja vei keikan jälkeen narikkaan. Kunnon hyvä, että piti taskussa niin sai synkronoinnilla selville, että lähistöllä on eikä ole lattialla tallottavana ja tallensi noin saman heilunnankin aktiivisuudeksi. 🤣

Pakko kysyä, kun mä en ole utelias ihminen. En kyyläile ihmisiä tai niiden tekemisiä.
Mä oon ulkoselta habitukselta ihan perus pertti, en ole julkkis tms. En pidä ääntä itestäni.
Ja silti ihan sama käykö kaupas vai salilla, miehet kyylää. Eikä mitenkää vaivihkaa, ihan jatkavat surutta vaikka kattos suoraan silmiin takas. Enkä kyl kuvittele kun nään samojen naamojen kyyläävän tunnin reenin ajan. Eikä ole ketää tuttuja.
Naiset ei kyl kato ees vahingos, mut tosiaan kaupaski keski-ikäset perheelliset miehet kyylää ku manaaja leffan tyttö. 🤨
No viittaan nyt näihin foorumilla näkemiini kuviin susta ja sanoisin, että oot kovemmassa kunnossa kuin keskiverto keski-ikäinen suomalainen mies. Sen takia ne taitaa kyylätä tai ainakin oletan näin.

En tiedä onko kyläkohtaista mutta kyllä meidänkin kylällä kyylätään. Mihin tahansa menee niin varsinkin miehet jää katsomaan. Myös silloin kun kuljin exän kanssa kaupassa niin miehet jäi kyylää

No viittaan nyt näihin foorumilla näkemiini kuviin susta ja sanoisin, että oot kovemmassa kunnossa kuin keskiverto keski-ikäinen suomalainen mies. Sen takia ne taitaa kyylätä tai ainakin oletan näin.

Olen samaa mieltä. Jos Viitsu itse kyyläisi ikäisiään miehiä, hän huomaisi, ettei keski-ikäinen keskivertomies näytä samankaltaiselta kuin hän itse. Nämä miehet huomaavat eron.

Lisäksi/sen sijaan he voivat toki olla homoseksuaaleja, jolloin kyyläämisessä on mukana eroottinen vivahdus

Ei avioliitolla oo mittän tekemistä puon antamisessa. Avioliitto on retoriikkaa. Vähänku valtio tai osake. Mitä on vaan sovittu että näin on. Vois olla olemattakin mutta tarpeeks moni on sopinu niin sitten on. (Kuten israelin seksuaali haasteli)

Kyllä se on yhdessä asumisen arki mikä hiekottaa etupihan lisäks reisien välistä. Normaali arki siis joka vähintään viiden vuoden yhteiselon jälkeen iskee. Sellanen missä pitää osallistua varainhankintaan, ruuanlaittoon, siivoomiseen, lastenhoitoon. Samalla kytätään instaa että toisilla on niin ihanaa ja ittellä arkista. Eri asia olis jossa kundi tai miksei puumamama olis varsin äveriäs eikä tarvis arkea kokea. Siivooja siivois, kokki laittais ruuan ja itte jumppailis salilla ja olis se instareelien tuottaja. Sillon jäis energiaa puon antamiselle.

99,99% avioliiton sopineista asunee yhdessä. Eikä tuossa oo muuta järkeä kuin että köyhät saa paremman boxin kuin ittellä olis varaa. Erillissuhde on paras järjestely. Molemmilla omat kodit. Vietetään yhdessä ihanaa aikaa, yhdessä tekemistä, yhteisiä kokemuks, yhteisiä elämyksiä, yhteistä hässimistä ja nussimista. Sit kun mania käänty depressioks menis omaan kotiinsa. Tai muuten kun vituttelee tai tarvii omaa aikaa niin nauttii omasta ajasta. Noin pysyis kipinä yllä. Ja sama tietty jos olis avoliitto tai ei liittoa ollenkaan vaan olis tyttis ja poikkis.

Sen takia tyttö ja poikaystävillä on kemiaa kun ei asuta vielä yhdessä. Ollaan ehkä öitä, viikko tai pari, mut palataan kuitenkin omaan boxiin.

On kokemusta noista. Tässä on vaivihkaa ajautunu sopimattomaan erillissuhteeseen ja voi jee on kivaa ja kaikki osapuolet on iloisia ja onnellisia.

Taas se tapahtui.
Ostoskärryssäni oli porkkanakakkua. Mistä se sinne hyppäsi?

Kai se on nyt sitten syötävä pois.

Kamalaa tämmöinen. Liittyy ilmeisesti lähestyvään jouluaikaan, jolloin herkut ovat aktiivisia.

Ostoslistalla oli parsakaalia, jukurttia ja banaaneita.

Taas se tapahtui.
Ostoskärryssäni oli porkkanakakkua. Mistä se sinne hyppäsi?

Kai se on nyt sitten syötävä pois.

Kamalaa tämmöinen. Liittyy ilmeisesti lähestyvään jouluaikaan, jolloin herkut ovat aktiivisia.

Ostoslistalla oli parsakaalia, jukurttia ja banaaneita.
Valemyyjä käynyt sabotoimassa Sylvinkin ostoksia?

View: https://youtube.com/shorts/aAs-nGxE0yU?si=K2M_ELh8xfmoISzJ

On muuten ihan hemmetin raskas kaveri, kun Youtubessa tullut näitä videoita vastaan.

Back
Ylös Bottom