Ettei vaan ole alv:t unohtuneet maltsulta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai miehet sua kattelee ku oot nainenEn tiedä onko kyläkohtaista mutta kyllä meidänkin kylällä kyylätään. Mihin tahansa menee niin varsinkin miehet jää katsomaan. Myös silloin kun kuljin exän kanssa kaupassa niin miehet jäi kyylää
En mä kyl mielestäni eroa paavo perusjätkästäNo viittaan nyt näihin foorumilla näkemiini kuviin susta ja sanoisin, että oot kovemmassa kunnossa kuin keskiverto keski-ikäinen suomalainen mies. Sen takia ne taitaa kyylätä tai ainakin oletan näin.
Pitääkö mun alkaa kyyläämään ihmisiä ny siOlen samaa mieltä. Jos Viitsu itse kyyläisi ikäisiään miehiä, hän huomaisi, ettei keski-ikäinen keskivertomies näytä samankaltaiselta kuin hän itse. Nämä miehet huomaavat eron.
Lisäksi/sen sijaan he voivat toki olla homoseksuaaleja, jolloin kyyläämisessä on mukana eroottinen vivahdus
Voin tulla jakamaan osan kaakustaTaas se tapahtui.
Ostoskärryssäni oli porkkanakakkua. Mistä se sinne hyppäsi?
Kai se on nyt sitten syötävä pois.
Kamalaa tämmöinen. Liittyy ilmeisesti lähestyvään jouluaikaan, jolloin herkut ovat aktiivisia.
Ostoslistalla oli parsakaalia, jukurttia ja banaaneita.
Me ainaki pierrään kilipaaNo tästähän me just puhuttiinkin. Jää vaillinaiseks niin, että se paska jää kokonaisuudesta pois. Varsinainen yhteisasuminen olkoon avioliitto tai mikä tahansa niin viiden vuoden jälkeen kumppani lihoo muodottomaks palloks pieree ja paskoo ja vittuilee niin ei siihen hir vittävästi nappaa yhtyä. Erillissuhteessa vaikka olisikin kaverimmaista niin molemmat viittii panostaa siihen yhdessä olo -aikaan kun sitä on![]()
Pitääkö mun alkaa kyyläämään ihmisiä ny si![]()
Voin tulla jakamaan osan kaakusta![]()
Engelsmannit tekee myös hirveen mausteista porkkanakaakkua. Ei pidä noudattaa heidän reseptejään.Poikkeuksellusesti laitoin lopun kakun bioskaan. Pippurin maku oli niin etovaa, etten huomenna aio pilata päivääni sillä. Aktiivisena kuluttajana jopa kirjoitin palautetta tuotteesta. Ihmeellinen resepti.
Myisivät edes Pippurikakun nimellä. Porkkanakakku on huijausta.
Liekkö hakenut paikkaa siksi että halusi päästä näkemään miten niitä laatuautoja tehdään.@Heatseeker
Näköjään amgeegin kaipaa osaamista riveihinsä.
![]()
The man who developed the Porsche Taycan is the new CEO of... | Autocar
Stefan Weckbach takes over from Michael Scheibe at AMG, having led the roll-out of Porsche's EVswww.autocar.co.uk
#hehe
Piti muuten viikonloppuna kesken saunaillan tarkistaa onko nettiautossa yhtään V6 koneella olevaa Taunusta.Keijolla on vahva tunne, että seekkerin tili on ns kaapattu. Jotain ihme höpinää merrssuista jo monta sivua.
Mikään ei ole ennallaan.
Asiaan,
Lunta: on.
Aurauskalustoa näkynyt: ei
Eikös ErikoisliikeMiehillä "unohdu" asia, jos toinenkinTyypillinen esimerkki lähden varaston puolelle katsomaan asian A, katson/teen jonkun ihan muun jutun B ja sitten takaisin toimistotuolilla hokaa, että tyystin unohdin sen asian A minkä vuoksi alunperin lähdin. Siis noin 15sec ja unohti täysin. Ajatuksen tasolla itse itseäni komentaen unohtuu aika nopsaan, kun ei niin tärkeä/kiire asia. Pitäisi ehkä alkaa ääneen komentamaan itseä?![]()
Laitetaanpa tämä muistutuksena faktoista.Keijolla on vahva tunne, että seekkerin tili on ns kaapattu. Jotain ihme höpinää merrssuista jo monta sivua.
Mikään ei ole ennallaan.
Asiaan,
Lunta: on.
Aurauskalustoa näkynyt: ei