Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ja Stadissa on kallio.. :D
Tuli tosta kalliosta tällänen juttu viime talvelta mieleen. Kyseessä oli siis puhelin keskustelu mun kaverin ja sen faijan välillä.

f=kaverin faija
k=kaveri

k: Moi. Oon kalliossa.
f: Mitä helvettiä sä jossain helsingissä teet?
k: Eiku siis ajoin autolla kallioon.

^ ei vittu :D Toi on ku jostain leffasta :D
Mutta pointti tuli selville. Mitä vittua joku tekee kalliossa?
Asuu mulla kavereita siellä mut ite en välttämättä ikinä muuttais. Ei kestä niitä humalaisia apinoita.

Onhan noita melkein hylättyjä maalaiskyliä suomi pullollaan. Osta sellanen.

Voidaan Judon kanssa olla kodinturvajoukot siel sitten. Ostetaan käytetty T-72 venäjältä, Judo ajaa ja meikä toimii ampujana :evil:
Suostuuko Judis tohon? :D

T-Bone: (:D) Käytkö kampissa bodaamassa?
Tarkoitatko siis mua? :D

No joo, oon käyny aika pitkään CityGymillä. Duunista sain aika hyvän diilin, niin kokeilen Esporttia hetken. Huvittavaa on se, että haikailen jo CG:hen takaisin, ennen kuin oon edes tota toista mestaa kokeillut. Siel oli se oikee asenne aina. :whip: (oon ihan ihastunut tohon hymiöön :D)

Kui? Mis ite käyt?

^ ei vittu :D Toi on ku jostain leffasta :D
Mutta pointti tuli selville. Mitä vittua joku tekee kalliossa?
Asuu mulla kavereita siellä mut ite en välttämättä ikinä muuttais. Ei kestä niitä humalaisia apinoita.
Joskus olin ollu tatskattavana ja mentii sitten tyttöystävän ja sen faijan kaa syömään yhteen raflaan Vaasankadulla. Oli muuten meno aika hurjaa. Kello oli varmaan 12 päivällä ja porukka iha ympäri pyörryksiin :D

johannabodari.jpg

http://hymy.fi/

Hahahhaa tolla se luulee pääsevänsä Playboyhin... Luulen vähä, että Hefnerillä on toistaseks niin hyvä maku, ettei oo toivoakaan....

Hahahhaa tolla se luulee pääsevänsä Playboyhin... Luulen vähä, että Hefnerillä on toistaseks niin hyvä maku, ettei oo toivoakaan....

Älä :D Must ois niin siistii poseerata playboyssa mut jos tollanen pääsee sinne ni en kyl sit haluu :D

laa laa lallallaa! Pystysittekö alkaa seurustelee ihmisen kaa joka on paneskellu ulkomaalas(t)en kanssa? (lue:tummat) :D
Oon kai tosi ahdasmielinen kun en ite pystyis, etenkään jos toi ulkomaalaiset olis monikko muodossa.

edit: Enkä kyl muutenkaan oli sana sitten missä muodossa tahansa :D

laa laa lallallaa! Pystysittekö alkaa seurustelee ihmisen kaa joka on paneskellu ulkomaalas(t)en kanssa? (lue:tummat) :d
nevah!!!

laa laa lallallaa! Pystysittekö alkaa seurustelee ihmisen kaa joka on paneskellu ulkomaalas(t)en kanssa? (lue:tummat) :D

Mitä väliä sillä on? Jos ei kyseessä ole mikään neekerinmunahaukka.
Kaveri seurusteli joskus yhen kreikkalaissyntyisen kanssa (ei siis mikään ihan naapuri, mut sellasen... noh, kreikkalaisen näköinen) ja sen nykyinen poikaystävä sai hirveet kilarit kun kuuli että kaveri oli pannut sitä kreikkalaista. Tiesi siis että olivat seurustelleet mutta tuli kai yllätyksenä että harrastivat seksiäkin :rolleyes: Imo melko tyhmää.

e. niin ja siis en oo ite koskaan pannut tummaihoista, ei jotenkin vaan iske... suomalaiset miehet <3

kyl mä ymmärrän täysin jos se jollekkin on kova paikka. Idea siitä että jonku karvaranteen maila työntyis tyttöystävän tai vast. rakkauden palatsiin niin on vaikea.

kyl mä ymmärrän täysin jos se jollekkin on kova paikka. Idea siitä että jonku karvaranteen maila työntyis tyttöystävän tai vast. rakkauden palatsiin niin on vaikea.

Nojaa... mä en uskalla edes kuvitella mihin kaikkialle mun eksien mailat on työntyneet :D

Back
Ylös Bottom