Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä ku oon aina luullu et tytöt tykkää tunteilla. Ilmeisesti olen sitten väärässä?
Alyssa nyt vaan pilailee. Tai sit on vaan sellaisessa vaiheessa... ;)

Mä ku oon aina luullu et tytöt tykkää tunteilla. Ilmeisesti olen sitten väärässä?

Taidan olla poikkeus :rolleyes: No ei, tunteilu on silloin tällöin ihan jees mut ei sellasta aina jaksa.

No niin, se on taas kello 15 ja tunti aikaa töissä tänään.

Gentlemen, please, entertain me...!!:dance2:

Koira meni ja pyöri tuoreen paskan päällä, haisi aika pahalle:jahas:

Johan sä kumma mimmi olet :jahas:

Niinpä :) Mut sitten ku tapaan "sen oikean" ja sanon rakastavani sitä ni vähän se jätkä tuntee olonsa erikoiseksi kun tietää olevansa ensimmäinen jolle oon koskaan sanonut niin :)

Oliko sillä joku idea sit siinä?

En mä tiedä, en ite käyttäny. Mikähän siinä on että koirat haluaa hinkata itteensä kaikkea pahan hajusta vasten niinkun esim. eläinten raadot, paska jne.

Liha ja viha käsi kädessä käyden,
minä teen sen ilossa
Kivun ja nautinnon rajapinta
tulehtuu taas,
olen sisälläsi

Jaahas, mitäs sitä tekisi kun on 2 lippua jokerit-hifk matsiin huomiselle hartwall areenalle ja kaveri ei ole vielä varmistanut lähtöänsä. Oltiin sovittu et mennään ja nyt alan miettimään muita vaihtoehtoja - toisen kanssa tai myyn liput.

Jaahas, mitäs sitä tekisi kun on 2 lippua jokerit-hifk matsiin huomiselle hartwall areenalle ja kaveri ei ole vielä varmistanut lähtöänsä. Oltiin sovittu et mennään ja nyt alan miettimään muita vaihtoehtoja - toisen kanssa tai myyn liput.

Fuhrer lähtee sun kanssa niin edistyy toi teiän kissa-hiiri-leikkikin hiukan :whip:

Fuhrer varmaan lähtis mielellään :D

edit:Alyssa perkele olit nopeempi.

Back
Ylös Bottom