Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä väliä sillä on? Jos ei kyseessä ole mikään neekerinmunahaukka.
Kaveri seurusteli joskus yhen kreikkalaissyntyisen kanssa (ei siis mikään ihan naapuri, mut sellasen... noh, kreikkalaisen näköinen) ja sen nykyinen poikaystävä sai hirveet kilarit kun kuuli että kaveri oli pannut sitä kreikkalaista. Tiesi siis että olivat seurustelleet mutta tuli kai yllätyksenä että harrastivat seksiäkin :rolleyes: Imo melko tyhmää.

e. niin ja siis en oo ite koskaan pannut tummaihoista, ei jotenkin vaan iske... suomalaiset miehet <3
Kyllä mä noi kilarit omalla tavalla ymmärrän jos on yhtä sairaalloisen mustasukkainen kuin minä.

niinpä.. Eikä ees kiinnosta? :D

Mitäpä sillä turhaan päätään vaivaamaan, tärkeintä on että silloin kun on mun kanssa ni ei ajattele ketään muita :haart:

e. mä oon kans seurustellessa aika mustasukkainen, mut jotenkin en jaksa välittää jostain mikä on tapahtunut aikoja sitten.

no jos tapaisin maailman parhaan tytön ja sit selviäis että sillä on käyny parin masai ja tutuheimon verran miekkoja sisällä ni kyl se ois nou gou! :D

No ei mua kyl haittais jos ois joskus ollu tummaa jöötiä kotelossa, koska kyl mä itekin haluisin jotain hyvännäköstä tummaa tyttöä puikotella...

no jos tapaisin maailman parhaan tytön ja sit selviäis että sillä on käyny parin masai ja tutuheimon verran miekkoja sisällä ni kyl se ois nou gou! :D
:lol2:

Alyssa: Luulenpa ettei sun mustasukkaisuus kuule ole mitään verrattuna mun mustasukkaisuuteen :jahas:

Ton voin ymmärtää mut entä jos sillä tytöllä olis ollu vaikka yks ulkomaalainen poikaystävä?

e. Biroo: ei luultavasti olekaan, oon loppujen lopuks aika rento tyttöystävä :) tai sit laiska, en jaksa välittää tarpeeksi :D

Suostuuko Judis tohon? :D

Niin, voi olla ettei se noilla neukkuvehkeillä suostu ajamaan. Pistetään konis vetämään jotain IT-konekivääriä niin selviää tostakin halvalla.

Ollaanpa täällä ahdasmielisiä. Ei mua ainakaan yhtään haittaa jos joku on käynyt kokeilemassa mustaamakkaraa. Jos koko masai-heimo on käyty läpi, se on morjes sille leidille, vaan eipä ne normaalitkaan munahaukat pahemmin kiinnosta... :D

Älkää nyt jaksako, se on vaan seksiä.
Ei ne naisetkaan mieti kuinka montaa eri naista se partneri on käynyt höyläämässä.
Ollaanpa nyt realistisia.

Älkää nyt jaksako, se on vaan seksiä.
Ei ne naisetkaan mieti kuinka montaa eri naista se partneri on käynyt höyläämässä.
Ollaanpa nyt realistisia.
Ihmiset suhtautuu seksiin eri tavoilla. Jollekkin se on vaan suorite kun taas toiselle paljon syvällisempää.

Vitut syvällisyydestä, kunhan molemmat on tyytyväisiä. Mies ja muna.
Kumpi tuli ensin, mies vai muna?

Eikuuu.......:rolleyes:

Back
Ylös Bottom