Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika kiva idea toi sukkahousutreenivaate.. Melkeen tekis mieli testaa... Or not.
Vedetään joskus kimppa treeni että sä vedät jalkaas tollaset kivat sukkahousut ni mä sit taas vedän ne sellaset kivat sortsit 80-luvulta josta vilkkuu pallit?

Mut missä se video sit jaetaan?

en miettiny viel noin pitkälle. Pitää varmaan vuokrata sali siks aikaa ku en usko et omistaja ja asiakkaat tykkää ku kaikki päättyy 17 hengen orgioihin.. :D

Aivan....

Rockilta tulee Kt:n versio Kevät-biisistä. Vähän parempi kuin Tavaramarkkinoilla :D

hihihh, mun pitäis olla koulussa mut en oo :) laitoin joskus ysiltä eilen puhelimen äänettömälle ja vaikka oli tänään herätyskello päällä ni hiljensin senkin. Kaverit on varmaan hiukan vihasia ku en oo vastannu kenellekään, joku 8 puhelua tullut :D :D en vaan jaksa.

Meijerillä :eek:
Emmä sinne tuu, ennen ku oon iso ja vahva... ;)

Kai se pitää kaivaa kraka kaapista ja silittää housut :D

(hope not)
Riippuu siitä minne ollaan menossa. ;)

Nyt kyllä hajottaa niin paljon tää duunielämä, että oksat pois!!! :curs:
Pelkkiä tolvanoita koko sakki, jotka ei osaa mitään ellei niitä neuvo kädestä pitäen. Ei osaa katsoa toisten kalentereita oikein (eikä itse). Ei osaa pitää omasta aikataulustaan huolta. Ei ymmärrä olla huutamatta toisen vieressä, kun hän on puhelimessa.

Tänään saa rauta kyytiä :whip::whip::whip:

Mulla on idea.
Jos perustaisin sellasen kommuunikylän, minne pitäis hakea asukkaaks. Tekisin itse asukasvalinnat ja sinne ei tulis ketään, joka valittais siitä, että naapurit tekee peltotöitä hiljasuusajan jälkeen tai siitä kun ratsastais jonkun metsän läpi (jokamiehen oikeuksin). Ja sitten siellä ois hyvä sali ja joku kiva kauppa :) Jee!

Riippuu siitä minne ollaan menossa. ;)

Nyt kyllä hajottaa niin paljon tää duunielämä, että oksat pois!!! :curs:
Pelkkiä tolvanoita koko sakki, jotka ei osaa mitään ellei niitä neuvo kädestä pitäen. Ei osaa katsoa toisten kalentereita oikein (eikä itse). Ei osaa pitää omasta aikataulustaan huolta. Ei ymmärrä olla huutamatta toisen vieressä, kun hän on puhelimessa.

Tänään saa rauta kyytiä :whip::whip::whip:

Totta.. Pitää palata vielä siihen :D

Kyytiä.. :kuola:

E:
Mulla on idea.
Jos perustaisin sellasen kommuunikylän, minne pitäis hakea asukkaaks. Tekisin itse asukasvalinnat ja sinne ei tulis ketään, joka valittais siitä, että naapurit tekee peltotöitä hiljasuusajan jälkeen tai siitä kun ratsastais jonkun metsän läpi (jokamiehen oikeuksin). Ja sitten siellä ois hyvä sali ja joku kiva kauppa Jee!

Ja naiset ois aina kesäsin alasti! Mulle hakemus heti!

Mulla on idea.
Jos perustaisin sellasen kommuunikylän, minne pitäis hakea asukkaaks. Tekisin itse asukasvalinnat ja sinne ei tulis ketään, joka valittais siitä, että naapurit tekee peltotöitä hiljasuusajan jälkeen tai siitä kun ratsastais jonkun metsän läpi (jokamiehen oikeuksin). Ja sitten siellä ois hyvä sali ja joku kiva kauppa :) Jee!
Eikös Sims-pelisarja ole aika pitkälti tuon mukaan tehty? :D

Mulla on idea.

Onhan noita melkein hylättyjä maalaiskyliä suomi pullollaan. Osta sellanen.

Voidaan Judon kanssa olla kodinturvajoukot siel sitten. Ostetaan käytetty T-72 venäjältä, Judo ajaa ja meikä toimii ampujana :evil:

Voin kuvitella kuinka agret päällä paiskot 50kg levypainoja kuin jotain kevyitäkin leluja :rock:
Sehän ois loistonäky itestäkin, kun painankin vain 53kg :hyper:

Saa nähä, uus sali ja uudet laitteet, joten vähän hakusessa voipi olla.

Mulla on idea.

Eiks Tanskassa oo joku vastaavanlainen juttu. Sellanen hippi-kylä. :lol2:

Back
Ylös Bottom