Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä ihmiset tekisitte jos teillä olis tilillä yhtäkkiä joku 500k?
samoilla linjoilla kuin muutkin, duunit loppuis, perustaisin oman salin tms. JOs en sitä perustaisi, niin hankkisin paljon erilaisia harrastuksia, ettei tuu tylsää. :)

T-Byrd: Hmph. Pitäkää kakkunne.
Älä nyt suutu, jookos. :haart:

Toivon että tarpeeksi ainakin. Alkaa kuulostaa kyl lupaavalta.. ;)

Ottasin jonku kauniin tytön mukaan ja lähtisin piiiiitkääälle reissulle ainakin alkuun.
Se, mitä tekisin takas tullessani on out of scope of this forum :D

Mut, mut, mut!!!! :dance::dance::dance:

Mielenkiintoisia vastauksia.

Itse veikkaan kuitenkin että monella se menisi niin että ensin ostettaisiin pari juttua varovasti, täytettäis pari aukkoa joihin ei ollut varaa.
Sitten huomaittaisiin että, kas. Nehän kuluvat. Loppuvat aikanaan.
Sitten niitä aletaan säästää, ei tiedetä mitä niillä tehdään koska pelätään että ne loppuvat. Sen jälkeen aletaan miettiä mitä niillä vois tehdä että ne ei loppuis tai että se summa jopa kasvaisi. Tätä ei tietenkään keksitä kun ei olla ennen oltu tässä tilanteessa.

Eli pointti on.
Kovin moni ei osaisi elää jos tuollainen elämänmuutos eteen tulisi.

Hah! Mä oisin niin rojuissa ja kamoissa siihen asti et rahat loppuu tai lätkä laulaa :D

No ei oikeasti. Eka maksasin joka sentin mitä äiti on velkaa minne onkaan :haart:
Sit sali ois aika kova idea, pitäis vaan keksiä semmonen liikeidea mitä ei kaikilla ole että sais asiakkaita. Sit palkkaisin itteäni fiksummat ihmiset töihin jotta se alkais tuottaaki jotain :)
Sit vaan oisin sen jonku kauniin tytön kaa reissussa reenaamaassa ympäri maailmaa ison osan vuodesta.

Puhetta tulevasta Flamigo kylpylämyymäläkeitaasta

siellä oli kuulemma mainostettu tyyliin '"kaikille tehdään ohjelma jossa määritellään mitkä on vastukset ja toistomäärät milloinkin jne..." ja nämä sitten automaagisesti tulevat koneelle kun laittaa oman henkilökohtaisen kortin koneeseen.

Miten toi toimii penkissä! HÄH! MITEN! Tai KYYKYSSÄ!

No, ainakin voi sanoa että käy salilla.

edit: Toivottavasti omalta salilta siirtyy noi kaikki perseilijät tonne Flamigoon. Ärsyttää kattoo niitä jotka tekee vatsoja ja lukee lehtiä samaan aikaan.

Joo :D Toi on kaikkein kovinta treenaamista, 40x500 toistoo sisäreisiä ja MeNaiset kädessä :rolleyes:

Hillitkää mua, ettei kaikki rahat mee tonne eBayhin :D Kaikkee jännää, mitä ei saa Suomesta.

Ja JOOOOOO!!! Enää 3 päivää niin pääsee Helsinkiin ja ja ja ja ja JEE! :haart:

Puhetta tulevasta Flamigo kylpylämyymäläkeitaasta

Miten toi toimii penkissä! HÄH! MITEN! Tai KYYKYSSÄ!

Mäkin oon kyllä noita kortti-juttuja vastaan. Olikse nyt tossa Ruoholahdessa joku mesta (tai sitten Kampin ostarin luona), missä ne noita kortteja käyttää. Hemmetti kun haluut pitää iisimmän treenin niin mitäs sitten tehdään. Tai jos haluutkin nostaa vähän enemmän sitä rautaa.

En näe mitään järkee tuossa ja ihmisten "vapaus" treenaamiseen viedään pois.

Niin mä vähän vihjasinkin.. ;)

Tänään on maanantai, sitten on tiistai, keskiviikko, torstai, ja sitten tulee viikonloppu!!
:hyper:
:whip:

Joo :D Toi on kaikkein kovinta treenaamista, 40x500 toistoo sisäreisiä ja MeNaiset kädessä :rolleyes:
Noita on meidän salil ihan tärkeen paljon. Paras suoritus oli se että kaveri meni tekemään vatsoja Tekniikan Maailman kanssa, laittoi pyyhkeen laitteeseen ettei siihen vaan pääse ketään muu, kävi juttelemassa kavereiden kanssa ja haki uuden lehden ja taas vatsoja.

Muutenkin tuol salilla on joku noppien keskittymä. Yks kaveri kyykkäilee puukepillä, sellanen parikymppinen kundi. Sama kaveri menee joskus keskelle salin lattiaa makaamaan ja tekemään vatsoja. Luonnollisesti niin että siitä ei pääse ohi. Tilaa olisi aivan muualla kuin siinä keskellä lattiaa mutta siihen se jumalauta ittensä aina parkkeeraa. Siellä näkee muutenkin jos jonkin sortin suorittajaa. Viimeksi kun tein kulmasoutua käsipainolla niin joku tuli tekemään olankohautuksia siihen mun eteen niin että sen perse oli varmaan 30cm päässä mun naamasta. Teki mieli nakkaa se käsipaino siihen sen jalanpäälle.

Pieni avautuminen.

No siinähän se juju just on, ku ei ketkään kuumixet ikin tee noin... :(

No siinähän se juju just on, ku ei ketkään kuumixet ikin tee noin... :(
Lopeta toi x:n käyttö sitten heti alkuunsa ettet ala käyttämään sitä jatkuvasti ;)

Tolla salilla keski-ikä on sellanen 30v. Suurin osa pukumiehiä sellasissa homo lyhyissä sortseissa josta pallit vilkkuu. Hihaton paita luonnollisesti. Siellä ne penkkaa vuorotellen ja vääntävät hauista. Onneks pääsee tänää taas kattelee sitä niitten touhua.

edit: Kuumin pakkaus jonka tuolla oon nähnyt oli sellanen 45v muija, jolla elopainoa 30-40kg ylimäärästä. Siellä se treenas läpinäkyvissä sukkahousuissa niin että stringit paistoi läpi. Siellä se lattialla jotain vatsoja touhus ja koko ajan vilkku ne vaaleet stringit. :kuola:

Mielenkiintonen sali... Mun salilla oon nähny vaan muutaman teinipojan ja sit jotain isoja miekkosia... Vanhalla salilla oli kyllä jos jonkinmoista hiihtelijää...

Aika kiva idea toi sukkahousutreenivaate.. Melkeen tekis mieli testaa... Or not.

Voi olla vähä heikkoa salillepääsy tällä(kin) viikolla. Tänään järjestellä itelleen kulkutilaa kämppään, huomenna tallille, keskiviikkona tallille, torstaina ravit ja perjantaina töiden jälkeen kohti Helsinkiä.. No, mä lupaan tehä joka päivä ainaki vähä jotain kotona painoilla :)

Back
Ylös Bottom