Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi että tekee mieli pizzaa. Onneksi ulkona tuulee ja sataa, niin en viitsi lähteä ostarille. Toisaalta...niillähän on se kotiinkuljetus!

Kyllä: radasta. Hienoin rata maailmassa, tai ainakin F1-maailmassa. Monza ja Imola myös hienoja, koska niillä molemmilla olen käynyt käveleskelemässä. Ajamassa: en valitettavasti. Runon arvoa laskee amatöörit ratin ja kameran takana.

Kävely: negative. Ajelu (Spa): positive.
Spasta hieman kateellinen :). Lähimmäksi radalla ajelua olen päässyt turistivierailulla Ferrarin tehtaille, tähän kuului Fioranon kiertäminen bussin kyydissä. Samalla reissulla ajoin kyllä 430 Spideria. Katto auki pitkin Maranellon katuja ja lähistön maanteitä, hienoa oli sekin vaikkei radalle päässyt.

Junassa. Het kolmen tunnin päästä kotona. Kiikarit unohtui hotelliin ja kuulokkeistakin hävis toi toinen kumitutti johonkin. Kulkee.

Kiikarit saa sentään postissa kotiin, niin säästyy reissuhävikiltä.

Spasta hieman kateellinen :). Lähimmäksi radalla ajelua olen päässyt turistivierailulla Ferrarin tehtaille, tähän kuului Fioranon kiertäminen bussin kyydissä. Samalla reissulla ajoin kyllä 430 Spideria. Katto auki pitkin Maranellon katuja ja lähistön maanteitä, hienoa oli sekin vaikkei radalle päässyt.

Spa on kyllä varsin huikea, niitä korkeuseroja ei tajua ennenkuin on ite nähny. Mutta ei huono katto auki Ferrarilla Maranellossakaan ole. :) Ite oon joku vuosi sitten ajellu 458:lla prahan lähistöllä.

Miun piti kokata tänään niitä jauhelihapihvejä. Laiskuus iski ja tein murekkeen... kasvislisukettakaan en viittiny tehdä erikseen vaan ängin tomaatit, paprikan ja retiisit samaan vuokaan jauhelihamössön kanssa. Tuli hyvää mut nyt on maha kurnuinen.

En teekään mitään kaalilaatikkoa koska siitä ei kuulemma kukaan muu täällä tykkää kuin minä :confused:
E. Olis kyllä hirveä nälkä, mitään kunnollista en ole ehtinyt koko päivänä syömään saatana.

Kerroppas herra kesänaapuri, ortopedi ja jotainjotainjotain @TJJ , mikä mun nivusessa on pipi? Itse veikkaisin jotai rectus femoriksen kiinnityskohdan häikkää. Voisit suositella myös parin viikon taukoa kyykystä ja vedosta, että vois valmentajalle sanoa, että ortopedi käski pitää nyt taukoa, ettei mene paikat pahemmin paskaks :D

Kerroppas herra kesänaapuri, ortopedi ja jotainjotainjotain(*) @TJJ , mikä mun nivusessa on pipi? Itse veikkaisin jotai rectus femoriksen kiinnityskohdan häikkää. Voisit suositella myös parin viikon taukoa kyykystä ja vedosta, että vois valmentajalle sanoa, että ortopedi käski pitää nyt taukoa, ettei mene paikat pahemmin paskaks :D

(*) = Vanha-lihava-heikko

Vaikea uskoa, että rectus femoris olis sinänsä, tälläisen yksinkertaisen ihmisen olis helpompi kuvitella, jonku adductorin kiinnityskohdan ärtyvän jos leveellä kyykkää. Mutta kopeloim...eiku räplää...eiku tunnuselematta mistä oikeasti on kipeä on kyllä melko puhdasta arvailua. Adductori ongelmat on kumminkin paljon yleisempiä kuin rectus femoris ropleemat. Ylirasitus lienee kumminkin suht varma veikkaus, ja rasitusvamman hoitaminen treenaamalla lisää tunnetusti on järkevää. Ihan kuin hoitaisi päänsärkyä hakkaamalla päätä seinään. Eli lienee painettu liian kovaa koto...eiku salilla. Tai mistä minä tiedän. :D

Back
Ylös Bottom