Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näköjään se joillakin nousee päähän oikeasti.Ei tartte olla aivoja. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016090622271694_ul.shtml
Kyllä: radasta. Hienoin rata maailmassa, tai ainakin F1-maailmassa. Monza ja Imola myös hienoja, koska niillä molemmilla olen käynyt käveleskelemässä. Ajamassa: en valitettavasti. Runon arvoa laskee amatöörit ratin ja kameran takana.
Spasta hieman kateellinenKävely: negative. Ajelu (Spa): positive.
. Lähimmäksi radalla ajelua olen päässyt turistivierailulla Ferrarin tehtaille, tähän kuului Fioranon kiertäminen bussin kyydissä. Samalla reissulla ajoin kyllä 430 Spideria. Katto auki pitkin Maranellon katuja ja lähistön maanteitä, hienoa oli sekin vaikkei radalle päässyt.Spasta hieman kateellinen. Lähimmäksi radalla ajelua olen päässyt turistivierailulla Ferrarin tehtaille, tähän kuului Fioranon kiertäminen bussin kyydissä. Samalla reissulla ajoin kyllä 430 Spideria. Katto auki pitkin Maranellon katuja ja lähistön maanteitä, hienoa oli sekin vaikkei radalle päässyt.
Ite oon joku vuosi sitten ajellu 458:lla prahan lähistöllä.Sää oot kyllä sellanen puurotättähäärä koko plikka!pähkinöitä puuroossa, nerokasta
Sää oot kyllä sellanen puurotättähäärä koko plikka!
Kerroppas herra kesänaapuri, ortopedi ja jotainjotainjotain(*) @TJJ , mikä mun nivusessa on pipi? Itse veikkaisin jotai rectus femoriksen kiinnityskohdan häikkää. Voisit suositella myös parin viikon taukoa kyykystä ja vedosta, että vois valmentajalle sanoa, että ortopedi käski pitää nyt taukoa, ettei mene paikat pahemmin paskaks :D
Se on kuulkaas saatana sellainen juttu, että täällä syödään nyt makaronimössöä raejuustolla!