Nyt alkoi raitistuminen!

Eipä tartte onneksi minkäänlaisia raitistumispäätöksiä tehdä, kun tänä vuonna on tullut kokonaista yhden kerran juotua alkoholia. Ei siis ole mennyt edes saunakaljoja.
Ei vaan jotenkin kiinnosta koko alkoholin juominen, ehkä ihan hyvä niin.

Viime vuonna taisi tulla ryypättyä yhteensä ehkä 10 kertaa, joten nyt mennään jo selkeästi alle tuonkin :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3 viikkoa, 1 päivä. Nyt ei tee enää yhtään mieli juoda vitutukseen :D Ainoastaan nautinnoksi voisin ottaa vähän, mutten ota. Onneksi vappukaan ei ihan vielä tule. Jos sillon antaisi itselleen vähäisen ja jatkaisi taas absolutismia. Sen oon nyt oppinu ettei pidä suunnitella liian kauaksi, vaan ensin 2 vk, sitte 3 ja nyt tuntuu paljon helpommalta.

Voin kertoa että niinkauan kun ajattelet että enpäs lähde/lähtenyt tänään juomaan, et pääse riippuvuudesta eroon :D. Vasta kun lopetat sen viinan ainaisen ajattelun niin homma rupeaa helpottamaan.

Mitäs tekemistä olette kehittäneet ryypiskelyn tilalle?
Jos ei töitä ole niin ainakin miun on hankala mitään puuhaa keksiä

Kävin salilla vielä kesällä. Sitten muutin opiskelujen takia turkuun, eikä ole rahaa ja kiinnostusta tehdä aina sellaista ruokaa jotta voima kasvaisi. Tarvitsen bussikorttia joten siihen muunmuassa menee rahaa. Nyt lähinnä luen pakkista ja pelaan traviania :D Kesällä taas salille kun kotipaikkakunnalle menen. Lenkkeilyäkin pari kertaa oon joutessani kokeillu. Töitä pitäs kyllä hankkia niin olisi koulun ohella jotain mikä estäisi juomista hyvin.

Viisas päätös lopettaa tai ainakin vähentää alkoholinkäyttöä jos ei muuta. Itse tullut läträiltyä välillä aika urakalla. Ei niinkään pitkiä putkia, mutta välillä tulee yhdelle kertaa turhan paljon tissuteltua. Mitään pakkomielteitä ei ole juomiseen onneksi ole, ja viikonlopun helposti viettää selvin päin vaikkakin olutta ja viinaksia kotoota löytyykin.

Ryypiskelyn ansiosta painoa tuli urakalla juomisten ja huonon ruokavalion takia, sen lisäksi urheilu jäi vähemmälle. Päätinkin sitten alottaa dieetin ja vähentää juomista huomattavasti. Viime dieetillä alkoholin vähäisestä kulutuksesta oli huomattavaa apua. Absolutistia minusta ei koskaan tule, hauskaa voi pitää vähemmälläkin määrää alkoholia.

Käy puntilla. Minulle ei sen jälkeen enää alkoholi maistuisi tai mihinkään lähteminen huvittaisi loppuillan ajan.

:wtf: Juuri treenin jälkeen kun käy suihkussa niin silloinhan se olut on parhaimmillaan. Tullut melkein tavaksi että jos kerkeää perjantaina niin ensin salille ja sitten :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom