Nyrkkeilijä Eva Wahlström televisioon!

venla sanoi:
Ehheh. Mä oon nähnyt Evan alasti (!!) montakin kertaa. Se on livenä paljon paremman näköinen kuin ruudussa tai lehtien sivuilla, siis myös vaatteistettuna. En mä sitä sillä silmällä katsele mutta kerronpahan nyt kiusallani ja herättääkseni kateutta:D
mitäs mun pitikään...ainiin, :kuvia:

;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tulee sitten toinen jakso Suuresta Pudottajasta. Laittaakohan Eva joukkueelleen lisää keppiä ja porkkanaa? Se edellisen jakson nyrkkeilyväläys näytti aika vauhdikkaalta. :)

timberjack sanoi:
Siinäpä niin iloisenluontoinen urheilija

ja vielä aikas hyvännäköinenkin :kuola:

eva_pituushyppy.jpg
urheilija? evahan oli ihan totaalisen epäurheilullinen tyyppi siinä urheiluohjelmassa. ei pärjännyt missään lajissa.

Vittu tos ohjelmas kateelliset suomalaiset taas edustaa.
Panee nii vihaks kattoo noitten kateellisten paskiaisten seläntakana puhumista :curs:

quiz sanoi:
urheilija? evahan oli ihan totaalisen epäurheilullinen tyyppi siinä urheiluohjelmassa. ei pärjännyt missään lajissa.

Öö...
Eikö ammatikseen nyrkkeilevä ja Em-kisoissa menestyvä ihminen ole urheilija?

siis eikö noi tyypit punnita tasan viikon välein tuolla? porukka tiputtaa 2kg viikossa ku elopainoa reilu 150kg. ei kovin hyvin, ku tarkotus pudottaa mahdollisimman paljon lyhyessä ajassa

säm sanoi:
siis eikö noi tyypit punnita tasan viikon välein tuolla? porukka tiputtaa 2kg viikossa ku elopainoa reilu 150kg. ei kovin hyvin, ku tarkotus pudottaa mahdollisimman paljon lyhyessä ajassa

Noi akat ei syö mitään ja luulee et sillä laihtuu. No nehän laihtuki sit vähiten. Mitä tästä opimme...

Ja vielä lisäyksenä, että ei oo menny ku alle 2 viikkoa ja akat jo sopinu, että toisiaan ei tiputeta. Tekevät aina noista tosi-tv ohjelmista tommosen feminismikysymyksen.

Dazuri sanoi:
Noi akat ei syö mitään ja luulee et sillä laihtuu. No nehän laihtuki sit vähiten. Mitä tästä opimme.

Nyt siinä ohjelmassa sanottiin että kaloreita tulee päivässä 1300, 1500 tai 1700 kcal riippuen lähtöpainosta. Naiset varmaan syö tuon kaikista pienimmän 1300 kcal. Ja sitten jos siitä vielä jättää aterioita pois niin ei hyvää päivää - varmasti pamahtaa elimistö paastolle.

Opimme tästä sen että jos meinaa treenata ja laihtua niin aterioita ei kärsi jättää väliin. :lol2:

:offtopic: On muuten todella pienet nuo päivän kalorit jos ajatellaan että joku 140-160 kg painava mieskilpailija syö vain 1500-1700 kcal. Kuitenkin liikuntaa näyttäisi olevan niin paljon että heillä menee helposti joku 3000-4000 kcal energiankulutukseen vuorokaudessa. Kalorivajetta voi tulla jopa -2500 kcal päivässä! :eek:

Mua jotenkin tökkäs silmään se, et Sievinen ajeli golf-kärryllä kun siniset juoksi. :rolleyes: Ja myöskin semmonen ihme kihnuttelu, mitä ne kisaajat siellä harrasti oli aikasta ärsyttävää. :curs: Muuten ihan hyvä jakso. Koukussa oon. :D

Joo ei voi muuta kuin ihmetellä, että porukalla tyssää näköjään aineenvaihdunta jo toisella viikolla, koska kiloja oli tippunut vain muutama. Aivan käsittämätöntä! Kyllä tuollasesta läskikasasta nyt pitäisi enemmän saada irti.

Ohjelmassahan näytetään vain pintaraapaisu heidän treeneistään, mutta minulta eivät valmentajat saa kovin suurta kunnioitusta. Miksi porukka laitetaan pelaamaan potkupalloa, kun tietäähän sen etteivät he jaksa juosta sen pallon perässä, eikä pelata sitä pitkään? Suurin osa joukkueesta vaan hengailee kentällä, joten siinä ei paljoa rasvat tirise. Tällaisissa harjoituksissa pääsee helposti luistamaan kovalta työltä.

Enemmän vaan sauvakävelyä ja salilla kiertoharjoittelua. Kolmantena treeninä sitten kevyempi joku joukkuepeli, jossa nostetaan ryhmän me-henkeä. Noi joukkuekisat on sitten vasta tyhmiä. Palkitaan porukkaa siitä että vetävät parit pizzapalat naamaan...hoh hoi! Miten tämä kannustaa näitä ihmisiä aloittamaan terveellisemmän elämän? Ei voi jymmärtää.

Valmentajien tulisi myös ehdottomasti painottaa syömisen tärkeyttä. Aterioita ei saa jättää väliin tai siitä rangaistaisiin kilpailijaa. Tämä olis mun mielestä hyvä juttu! Onneks sillä toisella joukkueella on sentään vähän älliä päässä. Toivottavasti he hyötyisivät strategiastaan myöhemmässä vaiheessa kilpailua, kun toisessa joukkueessa porukka on rättiväsyneitä koko kisaan.

Minuakin hieman ärsytti se Jani Sievisen ajaminen sillä golf autolla. Todella hyvää esimerkkiä näyttää kilpailijoille. Mun mielestä tähän ohjelmaan ois ehdottamasti pitänyt valita sellaiset valmentajat, joilla on itselläkin kokemusta painon pudottamisesta ja urheilemisesta eli joku fitness alan ammattilainen, esim. Marjo Krishi. Marjon kroppa on niin upea, että olisi jo ihme jos Suomen kansaa ei kiinnostaisi seurata hänen oppejaan.

Jäämme odottamaan seuraavaa perjantaita...

niin nyrkkeilyhän EI ole painoluokkalaji...

Minua häiritsee se, että ohjelmassa suhtaudutaan niin sairaalla tavalla ruokaan. Tuo omien syömisten vahtaaminen, muiden ruokien kyttääminen ja kommentoiminen, aterioiden väliin jättäminen yms. pelleily muistuttaa enemmän teini-ikäisten syömishäiriöisten touhuja kuin mitään järkevää painonpudotusta. Se pizzajuttu marjojen keräämisen yhteydessä oli kaiken huippu. Jos nyt kärjistetään, niin periaatteessahan kilpailijoiden olisi kannattanut ahtaa itseensä pizzaa, saada isompi marjakippo, ja mennä sitten oksentamaan tai sylkemään pizzat jonnekin pöpelikköön ettei vain laihdutus hidastuisi. :jahas: Pizzan sijasta sen marjakipon olisi voinut ansaita järkevämmin esim. heittämällä yhden juoksu- tai kävelykierroksen pellon ympäri.

protsku sanoi:
On muuten todella pienet nuo päivän kalorit jos ajatellaan että joku 140-160 kg painava mieskilpailija syö vain 1500-1700 kcal. Kuitenkin liikuntaa näyttäisi olevan niin paljon että heillä menee helposti joku 3000-4000 kcal energiankulutukseen vuorokaudessa. Kalorivajetta voi tulla jopa -2500 kcal päivässä! :eek:

Helposti menee ukkojen kulutus kovimpina päivinä 6000+. Aivan sairaat on kalorimäärät. Antaa kyllä paskaa esimerkkiä oikeille laihduttajille.

Mun mielestä kuvaavinta tosta kalorien vähyydestä 150-200 kiloisille oli yks seikka. Se tyyppi mikä tippu eilen jotain 100 kiloa painaneena ja kymmenen kiloa tiputtaneena. Sen alkupaino oli se kaikista "inhimillisin" ja normaalein. Mutta silti se tiputti suhteessa eniten koko sakista. Eikö tästä pitäisi tehdä johtopäätös että esimerkiksi ari syö liian vähän? Noilla kaloreilla mitä ne syö ni tollasen 110 kilosen paino vielä tippuu mutta tuollaisesta ihra-arista saataisiin vielä enemmän kyllä irti.

Sziget sanoi:
Minua häiritsee se, että ohjelmassa suhtaudutaan niin sairaalla tavalla ruokaan.

No vittu tossa sarjassa suhtaudutaan ihan sairaalla tavalla kaikkeen. Typerä kisa, tekopyhää ja kaksinaamaista väittää että "halutaan auttaa ylipainoisia" tai "ohjata elämänmuutokseen" kun se ympätään yhteen tuollaisen kisaamisen kanssa. Eihän tuollainen nopea painonpudotus mihinkään muutokseen ohjaa. Ja kun ne idiootit vielä jättää aterioita väliin. Ai että mää odotan että ne sitten nälissään sortuu ahmimaan ja niiden aineenvaihdunta jumittaa ihan tosissaan, hähää. Okei, avauduin tästä aiemminkin täällä mutta kun tuo asetelma vaan on niin typerä. Otetaan liuta läskejä ja tehdään viihdettä, korjataan tuotto ja jauhetaan paskaa jostain vitun "auttamisesta". Aargh. Ja ne valmentajatkin yrittää pätee niin kauheesti, olla jotenkin tosi tiukkoja muka. Pöh.

kattoiks porukka finaalin, aika kuntoon oli toi Hardy ittes vetäny. Ainut mikä jäi vähän ihmetyttämään oli toi treenien määrä, jätkä veti kuutena päivänä viikossa kahdet treenit päivässä. Luulis ylikunnon olevan aika lähellä tolla menolla. Mutta oli varmaan asiansa tunteva personaltreineri joka katteli jätkän perään.

mikko87 sanoi:
kattoiks porukka finaalin, aika kuntoon oli toi Hardy ittes vetäny. Ainut mikä jäi vähän ihmetyttämään oli toi treenien määrä, jätkä veti kuutena päivänä viikossa kahdet treenit päivässä. Luulis ylikunnon olevan aika lähellä tolla menolla. Mutta oli varmaan asiansa tunteva personaltreineri joka katteli jätkän perään.

Mentulan Jarihan se kuulemma oli Hardya piiskannut..

mikko87 sanoi:
Mutta oli varmaan asiansa tunteva personaltreineri joka katteli jätkän perään.
No eiköhän.. Itse Mentula!:rock:

Edit: H-i-d-a-s

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom