Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
fitnesspimu sanoi:Kilpailijat mitattiin InBody -mittarila. Oon itse käynyt testaamassa tuota mittaria n. kuukausi sitten ja on muutes tosi hyvä vekotin. Antaa ihan totuudenmukaisia arvoja, ei todellakaan ole mitään humpuukkia kuten esim. Omron mittarit jne.
Mittari antaa paljon tietoa, mm. painon, rasva%, rasvattoman lihasmassan, luitten painon, raajojen painot (voi siis verrata lihasmassa oikea vs. vasen käsi/jalka), nestetasapainon yms. Aion käydä tuossa mittauksessa puolen vuoden välein, sillä haluan seurata sillä puhtaan lihasmassan kehitystä.
Mittari ei todellakaan mene "sekaisin" vaikka puntarille astuisi vähän isompikin mies, jolla on oikeasti lihaksia. :thumbs:
-keke- sanoi:ihmetytti ihteäni sinin rasvaprosentti. vaikken rasvoista tunnetusti mitään ymmärräkkään niin sini paino 66kg ja rasvat 24%, kuullostaa jotensakkii suhtettoman isolta tuo rasva% IMO.
tissien vika ;)-keke- sanoi:ihmetytti ihteäni sinin rasvaprosentti. vaikken rasvoista tunnetusti mitään ymmärräkkään niin sini paino 66kg ja rasvat 24%, kuullostaa jotensakkii suhtettoman isolta tuo rasva% IMO.
-keke- sanoi:ihmetytti ihteäni sinin rasvaprosentti. vaikken rasvoista tunnetusti mitään ymmärräkkään niin sini paino 66kg ja rasvat 24%, kuullostaa jotensakkii suhtettoman isolta tuo rasva% IMO.
SDM sanoi:Itse oon tässä kohta puolin lähössä kokeilemaan tuota laitetta, kun tyttöystävän isä jälleenmyy tuota laitetta(hän jopa vilahtikin eilisessä jaksossa) täällä Kuopiossa. Ja ei kuulema tosiaankaan ole mitään humpuukkia vaan kertoo ihan totuuden mukaiset arvot. Minuakin kyllä ihmetytti tuo rasvaprosentti, mutta pakko se on uskoa, kun paperilta äsken katoin.
fitnesspimu sanoi:Mikä tuossa nyt ihmetyttää? Ei se Sini nyt ollut vieläkään ihan viimeisen päälle hoikka. Kunnioitettava saavutus kuitenkin! Siitä hänen on hyvä jatkaa. Mun mielestä hänen 24% rasvat olivat ihan ok. Pitää kuitenkin muistaa että tuo InBody systeemi mittaa siis koko kropan rasvat eli myös ne sisäiset. Kone antaa siis hieman suurempia tuloksia kuin pihtimittaus.
ZweCCo sanoi:Porukatki hehkutti sitä että voi miten hoikka mutta kun katto niitä käsivarsiakin niin kyllä niissä oli vielä sitä fläsää vaikka muille jakaa.
Tarkoittaako tuo sitä, että oikeasti Hardyn rasvat olisi olleet oikeasti muka tuota 6.6% alemmat? Mentula arvioi tuolla toisella foorumilla, että Hardyn rasvat olisivat olleet pihtimittauksella jotain luokkaa 12-14%.fitnesspimu sanoi:..Pitää kuitenkin muistaa että tuo InBody systeemi mittaa siis koko kropan rasvat eli myös ne sisäiset. Kone antaa siis hieman suurempia tuloksia kuin pihtimittaus.
fitnesspimu sanoi:Mikä tuossa nyt ihmetyttää?
~Voimariini ~ sanoi:Tarkoittaako tuo sitä, että oikeasti Hardyn rasvat olisi olleet oikeasti muka tuota 6.6% alemmat? Mentula arvioi tuolla toisella foorumilla, että Hardyn rasvat olisivat olleet pihtimittauksella jotain luokkaa 12-14%.
fitnesspimu sanoi:Jotain häikkää noissa Hardyn tuloksissa oli koska kyllä ukko ois ollu melko kiree 6,6% rasvoissa. Ei tulos voi mitenkään pitää paikkaansa!
kosworth sanoi:Oliko sen hardyn rasva% 6,6 vai kuulinko väärin?