Nyrkkeilijä Eva Wahlström televisioon!

Rasvoista:

Mun mielestä se meni niin että aloitus rasva% vähennettiin nykyinen rasva% ja se luku laitettiin sinne taululle.
Voittajan tapauksessa:
47% - X = 34%
X = 13%

13% on lähempänä totuutta kuin 6.6% mun mielestä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kilpailijat mitattiin InBody -mittarila. Oon itse käynyt testaamassa tuota mittaria n. kuukausi sitten ja on muutes tosi hyvä vekotin. Antaa ihan totuudenmukaisia arvoja, ei todellakaan ole mitään humpuukkia kuten esim. Omron mittarit jne.

Mittari antaa paljon tietoa, mm. painon, rasva%, rasvattoman lihasmassan, luitten painon, raajojen painot (voi siis verrata lihasmassa oikea vs. vasen käsi/jalka), nestetasapainon yms. Aion käydä tuossa mittauksessa puolen vuoden välein, sillä haluan seurata sillä puhtaan lihasmassan kehitystä.

Mittari ei todellakaan mene "sekaisin" vaikka puntarille astuisi vähän isompikin mies, jolla on oikeasti lihaksia. :thumbs:

ensimmäisenä pisti silmään todellakin tämä arin seuralainen eli maarit, joka tuli tutuksi vaimot vaihtoon ohjelmasta

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=868716&postcount=1

sittehän jo tästä hardyn ravinto ohjelmasta selvis ettei ehkä ihan ite oo laatinu, olikohan mm. aamupalalla lesitiiniä 10g ja välipalana oli Bull's Basic II 45g ym.

ihmetytti ihteäni sinin rasvaprosentti. vaikken rasvoista tunnetusti mitään ymmärräkkään niin sini paino 66kg ja rasvat 24%, kuullostaa jotensakkii suhtettoman isolta tuo rasva% IMO.

sittehän kuten sanottua hardyn rasavat oli 6,6% (piti vielä tarkistaa, satun tallentamaan tuon jakson boxille) mutta se löysä nahka hämäs (rumasti ruttaantunu tiukkiin housuihin se nahka :) ) joten vois ollakkii aika lähellä.

fitnesspimu sanoi:
Kilpailijat mitattiin InBody -mittarila. Oon itse käynyt testaamassa tuota mittaria n. kuukausi sitten ja on muutes tosi hyvä vekotin. Antaa ihan totuudenmukaisia arvoja, ei todellakaan ole mitään humpuukkia kuten esim. Omron mittarit jne.

Mittari antaa paljon tietoa, mm. painon, rasva%, rasvattoman lihasmassan, luitten painon, raajojen painot (voi siis verrata lihasmassa oikea vs. vasen käsi/jalka), nestetasapainon yms. Aion käydä tuossa mittauksessa puolen vuoden välein, sillä haluan seurata sillä puhtaan lihasmassan kehitystä.

Mittari ei todellakaan mene "sekaisin" vaikka puntarille astuisi vähän isompikin mies, jolla on oikeasti lihaksia. :thumbs:

Itse oon tässä kohta puolin lähössä kokeilemaan tuota laitetta, kun tyttöystävän isä jälleenmyy tuota laitetta(hän jopa vilahtikin eilisessä jaksossa:)) täällä Kuopiossa. Ja ei kuulema tosiaankaan ole mitään humpuukkia vaan kertoo ihan totuuden mukaiset arvot. Minuakin kyllä ihmetytti tuo rasvaprosentti, mutta pakko se on uskoa, kun paperilta äsken katoin.

-keke- sanoi:
ihmetytti ihteäni sinin rasvaprosentti. vaikken rasvoista tunnetusti mitään ymmärräkkään niin sini paino 66kg ja rasvat 24%, kuullostaa jotensakkii suhtettoman isolta tuo rasva% IMO.

Muutamia kiloja tukevampana eli 62-kiloisena mun rasvat oli jollain omronilla mitattuna 26%. Ja mulla on sentään urheilu/punttitausta.
Ota noista nyt sit selvää.. :rolleyes:

Mut Hardylle on kyllä hattua nostettava. :worship:

-keke- sanoi:
tissien vika ;)

-keke- sanoi:

Mikä tuossa nyt ihmetyttää? Ei se Sini nyt ollut vieläkään ihan viimeisen päälle hoikka. Kunnioitettava saavutus kuitenkin! Siitä hänen on hyvä jatkaa. Mun mielestä hänen 24% rasvat olivat ihan ok. Pitää kuitenkin muistaa että tuo InBody systeemi mittaa siis koko kropan rasvat eli myös ne sisäiset. Kone antaa siis hieman suurempia tuloksia kuin pihtimittaus.

SDM sanoi:
Itse oon tässä kohta puolin lähössä kokeilemaan tuota laitetta, kun tyttöystävän isä jälleenmyy tuota laitetta(hän jopa vilahtikin eilisessä jaksossa:)) täällä Kuopiossa. Ja ei kuulema tosiaankaan ole mitään humpuukkia vaan kertoo ihan totuuden mukaiset arvot. Minuakin kyllä ihmetytti tuo rasvaprosentti, mutta pakko se on uskoa, kun paperilta äsken katoin.

Suosittelen! Sillä on hyvä seurata omaa kehitystään, kun käy säännöllisin väliajoin esim. 6kk välein. Antaa vähän osviittaa, vaikka eihän niillä numeroilla tee tässä lajissa mitään, vaan sillä miltä siellä lavalla näyttää :)

fitnesspimu sanoi:
Mikä tuossa nyt ihmetyttää? Ei se Sini nyt ollut vieläkään ihan viimeisen päälle hoikka. Kunnioitettava saavutus kuitenkin! Siitä hänen on hyvä jatkaa. Mun mielestä hänen 24% rasvat olivat ihan ok. Pitää kuitenkin muistaa että tuo InBody systeemi mittaa siis koko kropan rasvat eli myös ne sisäiset. Kone antaa siis hieman suurempia tuloksia kuin pihtimittaus.

Porukatki hehkutti sitä että voi miten hoikka mutta kun katto niitä käsivarsiakin niin kyllä niissä oli vielä sitä fläsää vaikka muille jakaa. Hardy sensijaan oli ihan friikki. :eek: Siis ei jumaliste miten se äijä oli laihtunu! Ei voi käsittää. Samoin myös Ari oli muuttunu ihan helvetisti. Ihan käsittämättömiä tuloksia noilla! Oli hyvä mainos Mentulan Jarille ku Hardy kiitti sitä siinä kun oli voittanu. ;) Jokatapauksessa ällistyttäviä laihdutuksia!

ZweCCo sanoi:
Porukatki hehkutti sitä että voi miten hoikka mutta kun katto niitä käsivarsiakin niin kyllä niissä oli vielä sitä fläsää vaikka muille jakaa.

Aivan! 24 % rasvat on ihan normaalit normi naiselle, joten mun mielestä ihan hyvä tulos. Ei häntä tarvitse verratakaan mihinkään fitnessmimmiin, joka on 12% rasvoissa.

Tuosta r-%-mittauksesta vielä..

Sen Arin (jonka muutos oli muuten aika mieletön, 100kg laihdutus, hullua!) r-% oli ohjelman mukaan alussa n. 50%, joka tarkoittaisi sitä, että 218kg kundissa on ollut fläsää 109kg ja tiukkaa tavaraa toiset 109kg..Jotenkin vaikea uskoa, että näin kuitenkaan olisi. Silloinhan olis lihojen alta kuoriutunut kyllä hieman toisen näköinen 120-kiloinen kuin nyt.

Ja vaikka otettaisiin huomioon painon putoaminen lihaksesta ja nesteestä niin silti tuo alkuperäinen 50% mittaustulos kuulostaa oudolta. Osaako joku selittää mistä tämä voisi johtua?

fitnesspimu sanoi:
..Pitää kuitenkin muistaa että tuo InBody systeemi mittaa siis koko kropan rasvat eli myös ne sisäiset. Kone antaa siis hieman suurempia tuloksia kuin pihtimittaus.
Tarkoittaako tuo sitä, että oikeasti Hardyn rasvat olisi olleet oikeasti muka tuota 6.6% alemmat? Mentula arvioi tuolla toisella foorumilla, että Hardyn rasvat olisivat olleet pihtimittauksella jotain luokkaa 12-14%.

~Voimariini ~ sanoi:
Tarkoittaako tuo sitä, että oikeasti Hardyn rasvat olisi olleet oikeasti muka tuota 6.6% alemmat? Mentula arvioi tuolla toisella foorumilla, että Hardyn rasvat olisivat olleet pihtimittauksella jotain luokkaa 12-14%.

Minäki jäin vähän monttu auki ihmettelemään niitä hardyn rasvoja. Ne oli kyllä niin :anssi: kun voi vaan olla.

EDIT: Prkl ku osaa nyt kirjottaa. :wall:

Kuinkas moni teistä on käynyt testaamassa nämä Herbalife-myyjien ns. rasvamittarit? Saisitte sydärin niistä tuloksista...

Jotain häikkää noissa Hardyn tuloksissa oli koska kyllä ukko ois ollu melko kiree 6,6% rasvoissa. Ei tulos voi mitenkään pitää paikkaansa!

fitnesspimu sanoi:
Jotain häikkää noissa Hardyn tuloksissa oli koska kyllä ukko ois ollu melko kiree 6,6% rasvoissa. Ei tulos voi mitenkään pitää paikkaansa!

Eikö ne jenkkiversiossa tehneet sen ainoan oikean rasvaprosentin mittauksen niille eli upotti ne tyypit veteen ja jotenki silleen mittasvat? Kun eikös se ole se paras tapa mitata. :rolleyes:

kosworth sanoi:
Oliko sen hardyn rasva% 6,6 vai kuulinko väärin?

Mitä ootte mieltä, onko alle kympin rasvat?

suurinpudottaja2HM_vi.jpg

Kuva: http://www.iltalehti.fi

Nahka näyttää aina löysältä rajun pudotuksen jälkeen. Kyllä tekin sen huomaatte sitten joskus jos vastaavan pudotuksen ikinä elämässenne teette.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom