Hitto ku tuolla ei oo kunnon punttisalia :D ois voinu ilmottautua muuten seuraavaan suureen pudottajaan :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tikkuniska sanoi:Hitto ku tuolla ei oo kunnon punttisalia :D ois voinu ilmottautua muuten seuraavaan suureen pudottajaan :D
Alec sanoi:
Veit jalat suustani.Alec sanoi:
Neuvostoliitto sanoi:
venla: voitko raportoida vielä sen verran että onko Evalla karvankasvu yhtä holtitonta muuallakin kuin käsissä?
venla sanoi:Ehheh. Mä oon nähnyt Evan alasti (!!) montakin kertaa. Se on livenä paljon paremman näköinen kuin ruudussa tai lehtien sivuilla, siis myös vaatteistettuna. En mä sitä sillä silmällä katsele mutta kerronpahan nyt kiusallani ja herättääkseni kateutta:D
Noooo, älä nyt latista tunnelmaa vaan kerro ennemmin vaikka että vaihdoitte muutamaan viattoman, mutta samalla kiihkeän katseen. Kätesi hipaisi häntä ohimennen, vahingossa... :Dvenla sanoi:Ei ollu. Mutta tähdennettäköön nyt kuitenkin että en mä ihan kamalan tarkasti tuijotellu .
RRKalle sanoi:Iloluontoinen:D Mä käytän yleensä tota sanaa kuvaaman naisissa jotain muuta ominaisuutta kun nauravaisuutta;)
timberjack sanoi:Korjataan erheellinen sana yksinkertaisesti "iloisella"