Nyrkkeilijä Eva Wahlström televisioon!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eva :kuola:

tikkuniska sanoi:
Hitto ku tuolla ei oo kunnon punttisalia :D ois voinu ilmottautua muuten seuraavaan suureen pudottajaan :D

Hyvä idea jos olet avatarisi mukaisessa kunnossa! :lol2:

villepalonen1.jpg

:kuola:

attachment.php

:kuola:

Liitteet

• EVAW219471.jpg
    EVAW219471.jpg
    27,2 KB · Katsottu: 10 497
Yllätyin positiivisesti, parempi oli kuin jenkkiversio. Jenkkilässä kaikkea toistettiin tuhanteen kertaan, tossa käytiin nopeesti läpi vaakasessiot yms. Toivoisin vaan, että seuraavissa jaksoissa käytäisiin paremmin läpi ruokavaliota ja treeniohjelmaa. Hieno ohjelma kaiken kaikkiaan, mukava katsella tällaista tositeeveetä, missä tehdään oikeasti hyvääkin. :thumbs: :5:

Saa nähdä paljonko toi Ari laihtuu...:D :whip:

Liitteet

• 4032_ari1.jpg
    4032_ari1.jpg
    23,5 KB · Katsottu: 1 543
Ehheh. Mä oon nähnyt Evan alasti (!!) montakin kertaa. Se on livenä paljon paremman näköinen kuin ruudussa tai lehtien sivuilla, siis myös vaatteistettuna. En mä sitä sillä silmällä katsele mutta kerronpahan nyt kiusallani ja herättääkseni kateutta:D

Suurin pudottaja sen sijaan on vähän typerä sarja. Ristiriitainen, ideahan sotii itseään vastaan. Ollaan tekevinään pysyvää elämänmuutosta mutta silti otetaan järjetöntä skabaa siitä kuka laihtuu nopeimmin. Ja kaikki tämä myyvyyden ehdoilla. Ihmiset siinä sarjassa on tuotteistettu ja niillä tehdään kauppaa. Ja tässä kärjistän vain vähän. Pahoittelen hetkellistä tosikkouttani.

Erittäin ärsyttävä akka tuo Eva. Lahjat ei riittäneet muihin lajeihin niin alkoi hakata säkkiä.

:offtopic:
venla: voitko raportoida vielä sen verran että onko Evalla karvankasvu yhtä holtitonta muuallakin kuin käsissä?

Neuvostoliitto sanoi:
:offtopic:
venla: voitko raportoida vielä sen verran että onko Evalla karvankasvu yhtä holtitonta muuallakin kuin käsissä?

Ei ollu. Mutta tähdennettäköön nyt kuitenkin että en mä ihan kamalan tarkasti tuijotellu:rolleyes: .

venla sanoi:
Ehheh. Mä oon nähnyt Evan alasti (!!) montakin kertaa. Se on livenä paljon paremman näköinen kuin ruudussa tai lehtien sivuilla, siis myös vaatteistettuna. En mä sitä sillä silmällä katsele mutta kerronpahan nyt kiusallani ja herättääkseni kateutta:D

Sä oot varmaan itse saatana.

venla sanoi:
Ei ollu. Mutta tähdennettäköön nyt kuitenkin että en mä ihan kamalan tarkasti tuijotellu:rolleyes: .
Noooo, älä nyt latista tunnelmaa vaan kerro ennemmin vaikka että vaihdoitte muutamaan viattoman, mutta samalla kiihkeän katseen. Kätesi hipaisi häntä ohimennen, vahingossa... :D

Iloluontoinen:D Mä käytän yleensä tota sanaa kuvaaman naisissa jotain muuta ominaisuutta kun nauravaisuutta;)

RRKalle sanoi:
Iloluontoinen:D Mä käytän yleensä tota sanaa kuvaaman naisissa jotain muuta ominaisuutta kun nauravaisuutta;)

Täytyy myöntää että sanavalinta oli HIEMAN huono :rolleyes:

Korjataan erheellinen sana yksinkertaisesti "iloisella" :)

timberjack sanoi:
Korjataan erheellinen sana yksinkertaisesti "iloisella" :)

Evan nauru on kyllä hersyvä ja valloittava, ja onhan se iloinen ihminen, mutta ennen matsia tai painoja vetäessä kaikkee muuta;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom