Tähtityttö sanoi:
No, aikamme väiteltyämme menin ja kysyin tältä tytöltä, ovatko oikeat vai silikonit. Oikeat, kuulemma..:lol2: :lol2:
Mä tunnen/tiedän monta naista, jotka ovat kans hoikkia ja silti on isot rinnat. Ja ovat varmasti aidot. Jännä juttu, miten toisilla on sellaiset geenit.
Ja mitä nyt tuohon nykyihmisen ulkonäköön tulee, niin ei voi kuin päätään pyörittää. Mut onneksi mua ei tuo asia sen kummemmin kosketa. :D
Mut tuleehan sitä tietysti helposti mietittyä kauniin naisen nähdessään, et onko sitä leikelty jne. Kun tuntuu, et nykyään luonnostaan kauniita ihmisiä on kuitenkin aika vähän.. Mut ihmiset tehkööt itselleen niin kuin tykkäävät. Jos on ylimääräistä rahaa ja vaikka isokin ongelma pienistä rinnoista, niin ei muuta kun leikkauspöydälle ja silikonia rintoihin. Sillähän se asiaa korjaantuu, jos korjaantuu.
Mut itse en kyllä antaisi itseäni leikellä. Jos en tällaisena kelpaa, niin sit en kelpaa. Mut mä olen pitkästä aikaa niin sinut itseni kanssa, kuin vain voi, eikä kyllä tulis minkäänlaiset leikkaukset mieleenkään.
Eikä mun onneksi tarvitse olla (enää) kateellinen kauniille ihmisille. Mähän siis olen itsekin kaunis. ;) :D
Ja jonkun sairauden, vamman tai muun sellaisen takia leikkelyn ymmärrän ja hyväksyn täysin.