Nykyihmisen ulkonäkö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ronny11
  • Aloitettu Aloitettu
Jee jee. Ei käy muuta kuin ihmetyttää nää jenkki sarjat. Esim. nää O.C ja mikä lie hawaji sarjoi kun seuraa niin kaikki näyttelijät on tottakai jotain malleja. Ei ihan heti tule mieleen semmoista sarjaa missä olisi ollut normaalin näköisiä ihmisiä.
Niin joo eikös se baywatch ollut maailman suosituin sarja jossain vaiheessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mr.black sanoi:
Jee jee. Ei käy muuta kuin ihmetyttää nää jenkki sarjat. Esim. nää O.C ja mikä lie hawaji sarjoi kun seuraa niin kaikki näyttelijät on tottakai jotain malleja. Ei ihan heti tule mieleen semmoista sarjaa missä olisi ollut normaalin näköisiä ihmisiä.
No höh, onhan se nyt selvä, että ihmiset haluavat katsoa mieluummin kauniita ihmisiä kuin ei minkään näköisiä ihmisiä. Jengi vahtaa töllöä just siks, että näkis ja kokis juttuja, mihin ei normielämässä pääsis osalliseks. Ei kukaan halua katsoa sarjaa, jossa kaikki on rumia ja elää tylsää elämää sossun luukulla tai jotain - sitä voi elää halutessaan kuka tahansa. Ihmiset haluu menestystä ja kauniita ihmisiä, fantasiaa siitä, mitä toivovat jollakin tasolla saavuttavansa - ja töllön kautta se on helppoa, kun ei tarvitse tehdä mitään sen eteen.

Olen mäkin sitä mieltä, että valheellisen kuvan ihmisistä noi geneeriset sarjat sun muut antaa, mutta mä en ole koskaan kokenutkaan niiden pyrkivän ihmisluonteen todelliseen luotaamiseen, vaan pikemminkin juuri niiden fantasioiden tyydyttämiseen. Jos töllöstä tulis jatkuvasti vaan raskaampaa ohjelmistoa karuine tosiasioineen, olis meillä huomattavasti vähemmän siihen toosaan addiktoitunutta sakkia, joka sitten saattaisi hankkia terveellisemmän addiktion vaikka siitä toisesta toosasta.

Mäni offtopicin puolelle, mutta eipä oo multa eka kerta.

:offtopic:

Ei kukaan halua katsoa sarjaa, jossa kaikki on rumia ja elää tylsää elämää sossun luukulla tai jotain

Ei pidä (ainakaan täysin) paikkaansa. Emmerdale on pyörinyt Suomenkin televisiossa jo vuosia.

Supernaut sanoi:

Ei pidä (ainakaan täysin) paikkaansa. Emmerdale on pyörinyt Suomenkin televisiossa jo vuosia.

Tupla-J puhuikin televisiosta katsottavista, ei siellä pyörivistä sarjoista.

Tähtityttö sanoi:
No, aikamme väiteltyämme menin ja kysyin tältä tytöltä, ovatko oikeat vai silikonit. Oikeat, kuulemma..:lol2: :lol2:

Mä tunnen/tiedän monta naista, jotka ovat kans hoikkia ja silti on isot rinnat. Ja ovat varmasti aidot. Jännä juttu, miten toisilla on sellaiset geenit.
Ja mitä nyt tuohon nykyihmisen ulkonäköön tulee, niin ei voi kuin päätään pyörittää. Mut onneksi mua ei tuo asia sen kummemmin kosketa. :D
Mut tuleehan sitä tietysti helposti mietittyä kauniin naisen nähdessään, et onko sitä leikelty jne. Kun tuntuu, et nykyään luonnostaan kauniita ihmisiä on kuitenkin aika vähän.. Mut ihmiset tehkööt itselleen niin kuin tykkäävät. Jos on ylimääräistä rahaa ja vaikka isokin ongelma pienistä rinnoista, niin ei muuta kun leikkauspöydälle ja silikonia rintoihin. Sillähän se asiaa korjaantuu, jos korjaantuu. :rolleyes: Mut itse en kyllä antaisi itseäni leikellä. Jos en tällaisena kelpaa, niin sit en kelpaa. Mut mä olen pitkästä aikaa niin sinut itseni kanssa, kuin vain voi, eikä kyllä tulis minkäänlaiset leikkaukset mieleenkään. :) Eikä mun onneksi tarvitse olla (enää) kateellinen kauniille ihmisille. Mähän siis olen itsekin kaunis. ;) :D

Ja jonkun sairauden, vamman tai muun sellaisen takia leikkelyn ymmärrän ja hyväksyn täysin.

Supernaut sanoi:
Pitää pitää. Kato hetki niitä ihmisiä, jotka Emmerdalea tsiigaa: Niillä on pahemman kerran tylsää eivätkä luullakseni ole niitä kaikkein menevimpiä ihmisiä sanan missään merkityksessä. Ne tsiigaa sitä sarjaa, että olis edes jotain jatkumoa erottamassa harmaat päivät toisistaan.

Voi tietty olla, että mä olen oletuksissani täysin väärässä enkä vaan tajuu, mutta eipä se ole keltään pois. :rolleyes:

:offtopic: Mikäli uusimpaan IS:aan on uskominen, Emmerdalea katsoo viikoittain noin 600 000 ihmistä. katsojia näytti olevan 20 000 enemmän kuin OC:llä. Ei kaikki TV:n katsojat oo kauneustietoisia bodareita.:jahas:

Sepsis sanoi:
Prätkähiiret oli väkivaltaviihdettä. Kunnon lapset varttuivat katselemalla Pikku-Kakkosta, Tohtori Sykeröä, Maija Mehiläistä ja Pekka Töpöhäntää. Toisaalta, Maija Mehiläisessä oli se armoton samurai-heinäsirkka...

Pakko lisätä tuohon kunnon lastenohjelmien sarjaan Nassesetä ja Pelle Hermanni.

Mahtoikohan toi nassesetä oikeasti olla ihan selvin päin? :rolleyes:

timse sanoi:
Pakko lisätä tuohon kunnon lastenohjelmien sarjaan Nassesetä ja Pelle Hermanni.

Jep, nuo unohtuivat. Samoin kuin Rölli ja Tao Tao. Toisaalta Nassesedän ja Röllipeikon jutut olivat toisinaan kohtuullisen omituisia.

Eleonoora sanoi:
Mä tunnen/tiedän monta naista, jotka ovat kans hoikkia ja silti on isot rinnat. Ja ovat varmasti aidot. Jännä juttu, miten toisilla on sellaiset geenit.

Ei ne mitkään geenit ollu, vaan GEELIT. Mä en osta tota, että ne olis olleet aidot. Tunnen minäkin pari isotissistä, mutta noi oli LUONNOTTOMAT!!!

..jälkikommenttina sain tältä tytsyltä vielä, että en kuulemma ollut ensimmäinen joka sitä kysyi. Hyi hyi pojat, siinäpä iskulause: Anteeks mut onx noi aidot vai silikonista..:lol2: :lol2:

"Originally Posted by dear_a
...sama juttu maailman raaistumisessa on siinäkin, kun samanikäiset tytöt tarvitsevat e-pillereitä ja 14-vuotiaat tytöt miettivät tosissaan, että "luuleeko Roope että mä en rakasta sitä jos en anna kakkoseen?".... Että kun lastenkin pitää olla niin kiinnostuneita noista jutuista

D.Yates:
Vaikuttaa aika vahvasti legendalta tämäkin juttu..."

Kyllä toi voi olla erittäin hyvinkin totta... eihän siitä oo ku 5-6 vuotta kun ite lopetin ala-asteen ja jo nyt ala-asteikäiset naperot käyttäytyy aivan eritavalla esim. vinkuvat meikkejä yms mutsilta ja pukeutuvat farkkuihin joista näkyy alushousut ja opettelevat poseeraamaan kameralle "kuin oikeat mallit" sekä laihduttavat ja noista murrosikäisitä tytöistä sen verran että ne ihan oikeesti puhuu tommosia(olen kuullut):arvi:

Sepsis sanoi:

Jep, nuo unohtuivat. Samoin kuin Rölli ja Tao Tao. Toisaalta Nassesedän ja Röllipeikon jutut olivat toisinaan kohtuullisen omituisia.

Jos nyt en ihan väärin muista, niin ei Nasse-Setä mikään varsinainen lastenohjelma tainnut olla...

Tähtityttö sanoi:
..jälkikommenttina sain tältä tytsyltä vielä, että en kuulemma ollut ensimmäinen joka sitä kysyi. Hyi hyi pojat, siinäpä iskulause: Anteeks mut onx noi aidot vai silikonista..:lol2: :lol2:
Niin, naiset ovat joskus erittäin tahdittomia, varsinkin kännipäissään...

mr.black sanoi:

No, kokeile välillä katsoa jotain hyviä sarjoja.
Vaikka Shieldiä.

Suositut

Back
Ylös Bottom