Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
modified sanoi:Ehkä armeijan pitäisi olla naisillekin pakollinen. Huomaisitte, että kun on vuoden samoissa vaatteissa kuin kaikki muutkin, niin ei niillä loppupeleissä ole paljoa merkitystä.
Tupla-J sanoi:...Totta kai naisen kauneus on väline bisneksessä, mutta se on myös väline, jolla vedetään omaan puoleen ne parhaat siitosoriit tuottamaan parhaat jälkeläiset. (...) En oikeastaan kykene ihan heti tajuamaan, että mitä vikaa on siinä, että haluaa näyttää hyvältä. Onhan se miljoonaan kertaan todistettu juttu, että kauniiden ihmisten on helpompi menestyä niin elämässä kuin ihmissuhteissakin - reilua eli ei. (...) Kuten joku joskus sanoi: "Jos kaikki naiset olisivat yhtä kauniita kuin Tyra Banks, olisi maailmassa paljon vähemmän vihaa ja ihmiset onnellisempia".
modified sanoi:Sisäinen kauneus;) .
Panzerfaust sanoi:Pistääkääs tänne vaikka Hannele Laurin kuvia. Siinä on Suomen tod.näk. eniten leikelty ihminen, ja siltä kyllä myös näyttää.
Vargas sanoi:Rumien ihmisten keksintö;)
dear_a sanoi:Pinnallisten ihmisten panettelua... ;)
Halo sanoi:No sehän siinä huolestuttavaa onkin, että ~10 vuodessa meno on muuttunut niin älyttömän paljon. En mä 10-vuotiaana katsonut tv:stä Sinkkuelämää vaan Prätkähiiriä ja My Little Ponya. Jos kehitys jatkuu samanlaisena, niin huolestuttaa kyllä mahdollisten omien lasten tekeminen tähän maailmaan :jahas:
Meah sanoi:Ei kyllä liity mitenkään asiaan mutta My little Pony ja prätkähiiret oli älyttömän hyvii
Toivottavasti onkin. Mä kun olen hetero (täten en toivo, että tuleva kumppanini kaipaa kumppaniltaan esmes naisellista vartaloa tahi pitkää punaista tukkaa). Ja objektiivista kauneutta on olemassa, halusi sitä myöntää tai ei. 150-kiloinen laardista tehty ihmishirviö ei ole kaunis, jos katsojan silmässä ei ole vähän helvetisti vikaa.Gillyanne sanoi:Wanaha fraasi ehkä, mutta silti yhä 100% paikkansapitävä: "Kauneus on katsojan silmässä". Eipä siinä mitään vikaa olekaan, että pyrkii näyttämään hyvältä, mutta aina kannattaa muistaa se, että sillä tavoittelemallasi miehellä/naisella saattaakin olla ihan eri ihanteet asian suhteen kuin sinulla itselläsi...
Tyra päätyi sikäli epäonnelliseen asemaan, että päädyin käyttämään häntä esimerkkinä kauniista naisesta. Rohkenisin myös epäillä, että mielipidettäsi hänen ihmeellisyydestään ei kovin moni mies jaa. Joo, moni voi olla eri mieltä siitä, kuka milloinkin on maailman kaunein nainen, mutta aika helvetin nätti se on anyway, kysyy keltä heistä hyvänsä.Muuten olen sitä mieltä, että Tyra Banks ei ole mitenkään ihmeellinen, kauniimpiakin naisia löytyy maailmasta kasapäin.
Tupla-J sanoi:Tyra päätyi sikäli epäonnelliseen asemaan, että päädyin käyttämään häntä esimerkkinä kauniista naisesta. Rohkenisin myös epäillä, että mielipidettäsi hänen ihmeellisyydestään ei kovin moni mies jaa.
Halo sanoi:No sehän siinä huolestuttavaa onkin, että ~10 vuodessa meno on muuttunut niin älyttömän paljon. En mä 10-vuotiaana katsonut tv:stä Sinkkuelämää vaan Prätkähiiriä ja My Little Ponya. Jos kehitys jatkuu samanlaisena, niin huolestuttaa kyllä mahdollisten omien lasten tekeminen tähän maailmaan :jahas:
Sen verran nyt aina kiinnosti, että piti päästä kertomaan oma mielipiteesi hänestä. ;)Gillyanne sanoi:En aio ryhtyä aiheesta sen enempää nyt vääntämään (ei riitä yksinkertaisesti aika eikä kiinnostus), vaan tyydyn vain toteamaan, että minua ei kiinnosta, mitä mieltä Tyra Banksista yleensä ollaan.
Mitäpä tuohon lisäämään. En ole ihan varma siitä, miksi katsoit asian mainitsemisen arvoiseksi.Ei minua kiinnosta sekään, mitä mieltä minusta itsestäni yleensä ollaan. Nimittäin jos ei meikäläisestä löydy jonkun mielestä riittävästi objektiivista kauneutta, niin sitten sopii sulkea silmät tai kääntää pää poispäin, meilläpäin ei ole ollut tapana pakottaa ketään katsomaan.
Jeh, mutta feederit ovat siitä kliffa perversio, että ovat pääosin lisääntymiskyvyttömiä kiitos valaidensa järkyttävän ja toimimattoman massan. Tästä voi vetää sen johtopäätöksen, että noiden ihmisten mielipiteellä kauneudesta ei ole mitään väliä, koska kyseiset geenit eivät säily. Tästä voi puolestaan päätellä, että kuten ilmaisuni taisi kuulua: "heidän silmässään on vähän helvetisti vikaa".Itse olen kyllä edelleen hyvin epävarma objektiivisen kauneuden olemassaolosta. Pikemminkin uskon siihen, että jonkinasteista objektiivista rumuutta voi hyvinkin olla, mutta ei sekään 100% väestöstä kata - aina nimittäin jostain löytyy niitä "feedereitä", jotka kiihottuvat nimenomaan niistä 150+ kg-emännistä. ;)
Tupla-J sanoi:Meitsi vaan meinas, että näistä asioista voi vetää yleistyksiä. Jo ilmaus yleistys kertoo sen, että kaikkia/kaikkea kyseinen otos ei kata, mutta on riittävän luotettava suuntaviivan vetämiseen verrattuna vaihtoehtoihinsa. Jos kukaan ei koskaan yleistä, ei kukaan voi koskaan sanoa mistään oikein mitään. Eks je?