Spoonie_Luv sanoi:So what? Tuomio on kärsitty ja olen taas yhteiskuntakelpoinen.
Kannattasko olla spuuni jo hiljaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Spoonie_Luv sanoi:So what? Tuomio on kärsitty ja olen taas yhteiskuntakelpoinen.
Kai Nalo sanoi:Taas numerojärjestykseen, jotta ymmärrät:
1. Olen sinua vanhempi
2. Sinä olet ristiriitaisempi, kuin Anneli Jäätteenmäki kännissä.
3. Minä en edes yritä väitellä tuollaisen molopään kanssa. Kaikki mitä kirjoitan on puhdasta vittuilua sinun ääliömäisyydelle.
Spoonie_Luv sanoi:(täytyy nääs lähteä töihin):
Voi piruparkaa, mä en ole missään vaiheessa arvostellut Matin vankilatuomiota, vain ja ainoastaan sitä, että sata jätkää lyö kimpassa jotain puolikuollutta mäkikotkaa. Ihan sama olisiko kyseessä nykänen tai palmu tai vaikka arto melleri, tuollainen 100 vs. 1 -asetelma on joka tapauksessa aivan helvetin säälittävää.
Voi jeesus sentään! Ja tällainen superlahjakas yhteiskuntapelaaja ilmoittaa meille että 99% pakkotoistolaisista ei saa elämässään mitään aikaiseksi. :lol2:Spoonie_Luv sanoi:So what? Tuomio on kärsitty ja olen taas yhteiskuntakelpoinen.
Koipireisi sanoi:Matti on alle kolmekymppisille kuin Kekkonen meille vanhemmille;
onion sanoi:Voi jeesus sentään! Ja tällainen superlahjakas yhteiskuntapelaaja ilmoittaa meille että 99% pakkotoistolaisista ei saa elämässään mitään aikaiseksi. :lol2:
Kiitos asiallisista viesteistäsi, mutta tuohon et varmasti usko itsekään? Tsekkaa vaikka Jussila-thread.N.O. Kummonen sanoi:Kyllä Matti saisi sääliä osakseen ihan tällä samalla palstalla ja samoilta ihmisiltä, jos Matti itse olisi ollut uhrin asemassa.
Spoonie_Luv sanoi:Joudun vankilaan heinäkuussa prrrrkele.
Spoonie_Luv sanoi:Kun yrittää kaikenlaista niin väistämättä tekee joskus myös virheitä. .
Itse olen pienenä saanut selkään ihan helvetisti, eikä siitä ole jäänyt minkäänlaisia traumoja. Remmillä ruoskittiin silloin, kun siihen oli aihetta. Perinteet kunniaan.
Lopputuloksen näkee sitten siitä, meneekö lapsi 15-kesäisenä riparille vai nuorisovankilaan.
Vuosia, vuosia sitten varastin eräästä julkisesta tilasta tietokoneen (joku silloinen huippumachine, 486 sx33 jotain).
Well, raiskauksista mä en ymmärrä muuta kuin mitä nyt vankilan soijapussit tekivät mulle suihkussa. Siitä on moni jätkä saanut kipinän voimailuharrastuksiin. Sitä tunsi olevansa kuin kermaleivos kaksisataakiloisten elinkautisvankien keskellä...
No ei vais. Pitää sovitella vanhoja syntejä, joita onkin kertynyt jokunen.
Ja jos se ei auta, osta kauppa-autosta kaksi keskiolutta ja paksua köyttä. Sen jälkeen lainaa kirjastoautosta Kai Vakkurin kirja Kunniallinen kuolema ja mene leikkimökkiisi tekemään henkilökohtainen ratkaisu.
Hah hah hah ei vittu mikä pasanen. Etkö sinä tajua, että tässä threadissa ei nyt ole kysymys minusta vaan eräästä toisesta henkilöstä. Menikö pitkään noita vanhoja viestejäni tutkiessa? Hah hah hah!Kai Nalo sanoi:Sähän se vasta aikuistunut oot linnareissuines. Olisko aika kelata vähän noita sun omia juttujas.
Spoonie_Luv sanoi:Ensinnäkään: minä en ilmoittanut, ettei porukka saa koskaan mitään aikaiseksi. Sanoin, että Nykänen on saanut aikaiseksi enemmän kuin esimerkiksi 99% pakkotoiston väestä. Ja sehän on totisinta totta, jonka jokainen voi päätellä itse.
Spoonie_Luv sanoi:Itse asiassa taidan häippästä lopullisesti koko Pakkotoistolta.
THA THA!