Nykäsen Masa pidätetty

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai Nalo sanoi:
Taas numerojärjestykseen, jotta ymmärrät:

1. Olen sinua vanhempi

2. Sinä olet ristiriitaisempi, kuin Anneli Jäätteenmäki kännissä.

3. Minä en edes yritä väitellä tuollaisen molopään kanssa. Kaikki mitä kirjoitan on puhdasta vittuilua sinun ääliömäisyydelle.

Poliittinen vastineeni ja viimeinen viestini tältä päivältä (täytyy nääs lähteä töihin):

1. Sitä pahempi sinulle.

2. Sinä et ole ristiriitainen, sinä olet yksinkertainen.

3. Väittelisitkin, mutta kun ei. Sinä puhut pelkkää paskaa. Ja minun ei edes tarvitse vittuilla ääliömäisyydellesi, sinä mokaat itse itsesi paljon taidokkaammin.

OVNET

Voi piruparkaa, mä en ole missään vaiheessa arvostellut Matin vankilatuomiota, vain ja ainoastaan sitä, että sata jätkää lyö kimpassa jotain puolikuollutta mäkikotkaa. Ihan sama olisiko kyseessä nykänen tai palmu tai vaikka arto melleri, tuollainen 100 vs. 1 -asetelma on joka tapauksessa aivan helvetin säälittävää.

Kaikki keskustelu yleisellä osastolla on tavallaan turhaa, sillä se menee ohi voimailusta. Mun mielestä ei ole niin hirveän negatiivinen asia, että ihmiset tuomitsevat puukotuksen. Ikävämpää olisi, jos joku hyväksyisi kyseisen teon oikeasti tai vaikka vain ollakseen eri mieltä.

Se on sitten eriasia tarvitseeko asiasta mainita ja kirjoitella monien sivujen mittaisia viestiketjuja, mutta tämä nyt pätee joka aiheeseen. Kyllä Matti saisi sääliä osakseen ihan tällä samalla palstalla ja samoilta ihmisiltä, jos Matti itse olisi ollut uhrin asemassa. Voihan Matti olla kokenut mitä vain, mistä lehdissä ei ole mainittu, mutta miten keskustelussa voidaan spekuloida, muita kuin asioita, jotka on meille esitetty. Jokaisesta rikosjutusta varmaan löytyisi "taustoja".

Tietynlaiset teot herättävät ihmisissä tietynlaisia reaktioita ja tunteita. Kuinka paljon ja mitä ihminen saa tehdä ennen kuin hänen tekojaan saa arvostella netissä?

Eipä muuta eikä mitään omaa.

Spoonie_Luv sanoi:
So what? Tuomio on kärsitty ja olen taas yhteiskuntakelpoinen.
Voi jeesus sentään! Ja tällainen superlahjakas yhteiskuntapelaaja ilmoittaa meille että 99% pakkotoistolaisista ei saa elämässään mitään aikaiseksi. :lol2:

Matti on ilmiö, järkäle, alkuvoima, eeppinen hahmo, väärä kuningas, sijaiskärsijä, ikoni, messias joka tulee tuomitsemaan meitä kaikkia korkeimmalta palkintokorokkeelta. Matti tukee elämää. Mitä me pantiin lehden kanteen kun ei ollut Mattia? Matin vauhti kiihtyy, hyppyrin nokka on jo sangen lähellä. Missä sinä aiot olla kun Matti poistuu maallisesta maailmasta? Matin jälkeen vedenpaisumus.

Tulossa pian: The Church of Matti Nykänen.

Matti on alle kolmekymppisille kuin Kekkonen meille vanhemmille; ollut etusivuilla ja kaikkien puheissa kauemmin kuin jaksamme muistaa, ammoisista Salt Lake Cityn kisoista asti. Jokaisella on oma näkemyksensä Matin olemuksesta ja saavutuksista. Matti on enemmän kuin kulttuuriartefakti, Matti ON kulttuuria.

Älköön puhe Matista koskaan loppuko, sillä silloin loppuu maailma sellaisena kuin me sen tunnemme.

Spoonie_Luv sanoi:
So what? Tuomio on kärsitty ja olen taas yhteiskuntakelpoinen.

Ihan mielenkiinnosta, miksi olit linnassa?
Ymmärränkö oikein tuon yhteiskuntakelpoinen että jos on tuomio kärsitty niin sitten ollaan taas samassa rivissä rikkeettömien ihmisten kanssa. Ei vaikutusta työpaikkan saantiin(vaikka poliisiikouluun), luoton saantiin, aselupiin jne. Missään ei näy merkintää että linnatuomio on jostakin rikoksesta lusittu, vaan paperit on puhtaat.
Mielestäni pienet liikennerikkomukset ovat sellaisia että niistä ei viellä voi tuomita ihmistä yhteiskunnan mätäpaisees mutta rattijuopumukset ja siitä vakavammat rikkomukset joista tuomitaan jo lusimaan niin kyllä niillä on merkitys ihmisen elämään eikä sitä ihmistä voi enää 100% yhteiskuntakelpoiseksi luokitella.

onion sanoi:
Voi jeesus sentään! Ja tällainen superlahjakas yhteiskuntapelaaja ilmoittaa meille että 99% pakkotoistolaisista ei saa elämässään mitään aikaiseksi. :lol2:

Kun yrittää kaikenlaista niin väistämättä tekee joskus myös virheitä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Tässä ei nyt ollut kysymys minusta tai sinusta. Ensinnäkään: minä en ilmoittanut, ettei porukka saa koskaan mitään aikaiseksi. Sanoin, että Nykänen on saanut aikaiseksi enemmän kuin esimerkiksi 99% pakkotoiston väestä. Ja sehän on totisinta totta, jonka jokainen voi päätellä itse. Se ei ole mielipidekysymys. Mitä tulee tuohon vankilatuomiooni, niin voi voi. Astuit taas samaan koiranpaskaan. Pakko siteerata itseäni: älä arvostele, kun et tiedä alkuunkaan, mistä on edes ollut kysymys.

N.O. Kummonen sanoi:
Kyllä Matti saisi sääliä osakseen ihan tällä samalla palstalla ja samoilta ihmisiltä, jos Matti itse olisi ollut uhrin asemassa.
Kiitos asiallisista viesteistäsi, mutta tuohon et varmasti usko itsekään? Tsekkaa vaikka Jussila-thread.

Spoonie_Luv sanoi:
Joudun vankilaan heinäkuussa prrrrkele.

Niinpa. Ethan olisi sydamesi hyvyydesta puolustellut Matin oikeuksia taalla, sulla onkin oma lehma ojassa. Ilmankos objektiivisuutta peraankuulutit niin tiukkaan, ei se tainnut ollakaan sun moraalista hyvyytta vaan epasuoran itsekas motiivi. Ja toisin kuin sina, aion itse pitaa lupauksen ja jattaa taman viimeiseksi postaukseksi tanne. Seuraan mielenkiinnolla, kuinka paljon sulla riittaa viela energiaa trollata. Tavataan muissa threadeissa.

Muuta en sano kuin,että Nykäsen Matille ei viina kerta kaikkiaan sovi. :(
Kontrolli pettää.Nyt taitaa häkki heilahtaa syyte tod.näköisesti tulee oleen
törkeä pahoinpitely tai tapon yritys(en ole kyllä lainoppinut).
Hesarissa ei ainakaan motiivi vielä ollut selvillä...
Nyt sitten odotellaan seiskan juttuja,kun Matti on vankilassa ja tullut
uskoon...

Spoonie_Luv sanoi:
Kun yrittää kaikenlaista niin väistämättä tekee joskus myös virheitä. .

hienoa spoonie, olet myös sitä mieltä, että lapsiakin voi hakata. Ja siitä ei ole mitään haittaa:

Itse olen pienenä saanut selkään ihan helvetisti, eikä siitä ole jäänyt minkäänlaisia traumoja. Remmillä ruoskittiin silloin, kun siihen oli aihetta. Perinteet kunniaan.

tässä sun kommentteja löysästä kasvatuksesta:

Lopputuloksen näkee sitten siitä, meneekö lapsi 15-kesäisenä riparille vai nuorisovankilaan.

Tässsä taas toisaalta:

Vuosia, vuosia sitten varastin eräästä julkisesta tilasta tietokoneen (joku silloinen huippumachine, 486 sx33 jotain).

hmmm.. :jahas:

Well, raiskauksista mä en ymmärrä muuta kuin mitä nyt vankilan soijapussit tekivät mulle suihkussa. Siitä on moni jätkä saanut kipinän voimailuharrastuksiin. Sitä tunsi olevansa kuin kermaleivos kaksisataakiloisten elinkautisvankien keskellä...

sitten myöhemmin, vituttaa tredissä missä kerroit tulevasta linnareissustasi:

No ei vais. Pitää sovitella vanhoja syntejä, joita onkin kertynyt jokunen.

eli olet ollut linnassa useasti??

Mikä jätkä sä olet täällä keulimaan muille. Sähän ot ite joku säälittävä linnakundi, joka ostelee jotain vitun nyrkkirautoja ja tainnuttimia virosta...

Mene nyt vittu muualle juttuines. Jätkä ite keulii jollain linnareissuilla netissä, ja haukkuu muita ala-arvoisiksi. Sä olet omien juttjues mukaan hoitanu lapsiakin. Kiitos uuden lain et hoida enää koskaan.

Ei ihme, että sä täällä puolustelet mustalaisia, ja kaikkia rikoksentekijöitä. Toisaalta sitten moralisoit muita, ja olet niin oikeudentajuinen. Ihmettelet, miten aikuiset miehet viittii keskustella tällaisesta.

Sähän se vasta aikuistunut oot linnareissuines. Olisko aika kelata vähän noita sun omia juttujas.

vielä:

Ja jos se ei auta, osta kauppa-autosta kaksi keskiolutta ja paksua köyttä. Sen jälkeen lainaa kirjastoautosta Kai Vakkurin kirja Kunniallinen kuolema ja mene leikkimökkiisi tekemään henkilökohtainen ratkaisu.

mmm... mites sää suhtauduitkaan mun kommentteihin hirsipuu-peleistä?

:jahas:

Kai Nalo sanoi:
Sähän se vasta aikuistunut oot linnareissuines. Olisko aika kelata vähän noita sun omia juttujas.
Hah hah hah ei vittu mikä pasanen. Etkö sinä tajua, että tässä threadissa ei nyt ole kysymys minusta vaan eräästä toisesta henkilöstä. Menikö pitkään noita vanhoja viestejäni tutkiessa? Hah hah hah!

Köysi on jäävä sinunkin viimeiseksi kannattajaksi.

HUHUU! MODERAATTORIT! Olisikohan salaiset kansiot mitään?

Sanoisin että eräs nimeltä mainitsematon tämän keskusteluthreadin trollaaja saisi mennä joulupukin kanssa savusaunaan:

kuva.php3

Spoonie_Luv sanoi:
Ensinnäkään: minä en ilmoittanut, ettei porukka saa koskaan mitään aikaiseksi. Sanoin, että Nykänen on saanut aikaiseksi enemmän kuin esimerkiksi 99% pakkotoiston väestä. Ja sehän on totisinta totta, jonka jokainen voi päätellä itse.

Nykänen ei ole elämässään onnistunut ku mäkihypyssä ja se ei ole loppujen lopuksi hyvinkään paljon, jos kaikki muu kusee yhtä tehokkaasti ku sillä on kussu koko elämänsä aikana....

Itse olen saanut enemmän elämässäni aikaiseksi ku nykänen, jos ei urheilusuoritus ole koko elämä.....

O-kei, joo, nyt näyttää pahasti siltä, että tossumopo on karannut poikien hallinnasta ihan totaalisesti. En alennu enää vastaamaan tällaiseen paskaan. Itse asiassa taidan häippästä lopullisesti koko Pakkotoistolta. Lähden hakkamaan lapsia ja raiskaamaan aikuisia, kuten Kai Nalo asian niin osuvasti esitti.

Toivottavasti edes joku yksinäinen punttimimmi jää kaipaamaan.

THA THA!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom