Nykäsen Masa pidätetty

Miten ne kaikki on edelleen meidän pikku mattia sinne linnaan laittamassa, häntähän epäillään tapon yrityksestä huom epäillään se ei ole sama asia kuin tuomittu. Luulen edelleen että tuo muuttuu törkeäksi pahoinpitelyksi eikä masa saa linna tuomiota, vaikka ansaitsis kyllä, ootellaan ja katellaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eikös törkeästä pahoinpitelystä nykyään tuomita vähintään 3kk (tjs) ehdotonta? luin semmosta jostain.

Maikki sanoi:
eikös törkeästä pahoinpitelystä nykyään tuomita vähintään 3kk (tjs) ehdotonta? luin semmosta jostain.
Siitähän voi varmaan saada mitä vain, skaala en nyt muista, mutta max 8kk ehdottomat tuomiot muutetaan lähes poikkeuksetta yhdyskuntapalveluksi(toki riippuu henkilöstä).

Takakäsi sanoi:
Onkohan Mattia kohdeltu taas EPÄKORNISTI ;) ,hänen omien sanojen mukaan.

:lol2:

Mattihan on ollut tässä viime aikoina käsittääkseni jatkuvasti eräänlaisella koeajalla edellisistä hölmöilyistä johtuen. Ainakin jonkun oikeusoppineen tahon mukaan on suoranainen ihme, mikäli Matti onnistuu vankilan välttämään tällä kertaa. Kyseisellä koeajalla pitäisi periaatteessa tuomita vankeuteen mikäli rikos täyttää törkeän pahoinpitelyn ehdot tai ylittää ne. Tässä tapauksessa ehdot ilmeisesti täyttyvät, mikäli syytenimikkeeksi muodostuu se tapon yritys. No, ilmeisesti oikeuden "Matinsietokyky" tullaan kohtapuoliin punnitsemaan. :D

Ei Masaa kyllä mihinkään normaaliin vankilaan kannata lykätä. He joko sortuu siellä suonensisäisiin huumeisiin tai sitten päättää tulla T. Halmeen tapaan uskoon. Matti tosin unohtaisi lupauksensa Herralle taas viikon ryypättyään vapaalle jalalle päästyään, ihan kuin kaikki muutkin lupauksensa ja elämänohjeensa on tuntunut unohtavan melko pian ne tehtyään. Ei vankilaan. Pariksi vuodeksi johonkin sosiaali- tai kuntoutussairaalaan tai vastaavaan.

Hei spoonie luv,oletko joskus ollut Intiassa ajattelemassa? :lol2: Väitän että olet.Aivan taatusti olet sitä porukkaa joka käy "Intiassa ajattelemassa"... :lol2: :hyper: :D

Fabien sanoi:
Kaikkihan varmaan tietävät takavuosien Matti Ja Maija - kattilasarjat. Nyt on syksyn markkinoille tulossa jälleen uutta: Matti ja Mervi - joka kodin veitsisarja. Tilaa jo tänään.

:kippis1: :thumbs: :rock:

Maikki sanoi:

Joko muistat väärin tai olet lukenut väärää tietoa. Törkeästä pahoinpitelystä tuomitaan vähintään yksi ja enintään kymmenen vuotta vankeutta.

Mike sanoi:
Olipas sitten maailman ihanin lööppi tänään iltiksessä, Masa linnaan, ainoa oikea paikka sille mielenhäiriöiselle kaverille.

Harmi vaan, että linnareissu ei vielä riita eristämään Mattia juorutoimittajista. Nyt vain innolla odottelemaan lööppejä tyyliin: "Matti ahdistui vankeudessa", "Mervin suuri ikävä", "Matti lusii rauhoittavien voimalla", "Matin suuri katumus", "Sörkan paras mäkihyppääjä", sekä 1600 syväluotaavaa reportaasia Matin vankitovereiden tunnelmista.

Lähes hilpeää, muttei ihan.

edit. Ei saatana, mieshän on todellakin täysin debiili. Iltaläyhän kuvamateriaalissa näkyy kuinka Matti Nykänen naamioituu paidan alle tullessaan Matti Nykäsen vangitsemisistuntoon!

Jarek sanoi:
Hei spoonie luv,oletko joskus ollut Intiassa ajattelemassa? :lol2: Väitän että olet.Aivan taatusti olet sitä porukkaa joka käy "Intiassa ajattelemassa"...

Vähän :offtopic: , mutta muistui mieleen yksi Viivi ja Wagner-jakso:

Viivi: "Lähden viikoksi Intiaan mietiskelemään"
Wagner: "Mitä? Eikö ajatus Suomessa kulje?"

IronMind sanoi:
Harmi vaan, että linnareissu ei vielä riita eristämään Mattia juorutoimittajista. Nyt vain innolla odottelemaan lööppejä tyyliin: "Matti ahdistui vankeudessa", "Mervin suuri ikävä", "Matti lusii rauhoittavien voimalla", "Matin suuri katumus", "Sörkan paras mäkihyppääjä", sekä 1600 syväluotaavaa reportaasia Matin vankitovereiden tunnelmista.
Onkos masa vielä käyttänyt "Tulin uskoon" -korttiaan?

ringside sanoi:
No kun tätä nyt jo toiseen kertaan tivataan, niin pakko kai vastata:

Tyhmyydessä voitan taatusti molemmat. Oikeasti fiksun jätkän synapsit eivät olisi sekoittaneet noiden Helien sukunimiä. En ole juuri nyt kovinkaan sarkastisella saati riitaa haastavalla tuulella, joten tuotan sinulle varmaankin pettymyksen kertomalla totuuden:

Mulla ei ole mitään mielipidettä Sepon tai Matin elämästä, tyhmyydestä tai ansioista. Toi sun siteeraamasi lause liittyi vain ja ainoastaan siihen, että mun mielestä Rädyn heittämät läpät on hauskempia kuin Nykäsen.

Niinpä varmaan. Ota nyt takaisin lauseesi, ei se ole häpeä myöntää, rakas ringside, että tulipa muuten puhuttua paskaa. Ohessa alkuperäinen tekstisi, päätelköön jokainen siitä, ja sitä edeltävistä keskusteluista, tarkoititko Sepon/Matin tyhmyyttä tms. vaiko näiden heittämään läppään:

"No mä kyllä pitäisi itseäni "tyhmyyden asiantuntijana", kerta olen erityisopettaja. Sanoisin, että mun oppilaat menee noin kahden desimaalin heitolla tasan neljään kategoriaan:

1. Lukihäiriöiset
2. Asennevammaiset (laiskat, kusipäät yms.)
3. Puupäät.

Lukihäiriöisiä mulla on ehkä 70 prossaa, laiskoja kusipäitä 20 prossa ja puupäitä 10 prossaa. Mutta tää on vain mun mielipiteeni. Olen melko vakuuttunut, että niin tyhmää ihmistä ei ole, etteikö sen tyhmyys olisi poistettavissa jollakin diagnoosilla. Aivan samalla tavalla kuin allekirjoittanut ei oikeasti ole ylimielinen kusipää, vaan ainoastaan "sosioemotionaalisesti rajoitteinen". Tästä on muuten helposti johdettavissa, että mulla on 20 prossaa oppilaita, jotka viihtyvät aivan valtavan hyvin. Kyllä koira koiran tuntee. Mun mielestä Matti jää kyllä Rädyn Sepolle pahasti kakkoseksi. Ei sovi unohtaa, että Heli Koivulan valmistuessa Atlantassa keihään finaaliheittoon, karjaisi Räty lehtereiden puolelta kannustushuudon: "Heitä niin että vittu repeää!"

En mä sun kanssa riidellä halua, mutta älä nyt tee sinäkin itsestäsi erehtymätöntä; näitä kusipäitä on muutenkin Suomi pullollaan.

IronMind sanoi:
edit. Ei saatana, mieshän on todellakin täysin debiili. Iltaläyhän kuvamateriaalissa näkyy kuinka Matti Nykänen naamioituu paidan alle tullessaan Matti Nykäsen vangitsemisistuntoon!
Mies ei halua kato menettää kasvojaan! :lol2: :D

Mike sanoi:
Onkos masa vielä käyttänyt "Tulin uskoon" -korttiaan?

JEP JEP

Matti Nykänen tuli uskoon
iltasanomat.fi 19.5.2000
20381-u13196.jpg

Maailman kaikkien aikojen paras mäkimies Matti Nykänen, 36, on löytänyt uuden, tasapainottavan voiman ja suunnan ajoittain hyvinkin rajulle elämälleen.
Hän on tullut uskoon.
-En tosiaankaan voi kieltää sitä tosiseikkaa, ettenkö olisi uskossa, Matti selvittää ratkaisuaan tänään IS:ssa.
Asia on kuitenkin hänelle vielä niin uusi, ettei hän ole kovin halukas tässä vaiheessa keskustelemaan uskoon tulostaan analyyttisemmin.
-Uskonratkaisuni on ollut erittäin positiivinen asia ja se on rikastuttanut elämääni valtavasti ja tuonut siihen myös tasapainoa ja tyyneyttä, Matti tarkentaa.
Vastikään Matti nousi otsikoihin puhallettuaan poliisin alkometriin neljän promillen tuloksen. Lukema tosin laski vähän päälle kolmeen verinäytteen valmistuttua. Mattia odottaa joka tapauksessa tuomio törkeästä rattijuopumuksesta.

Iltiksen arkistosta:

http://www.iltasanomat.fi/arkisto/uutinen.asp?id=20381

ironchef sanoi:
Asia on kuitenkin hänelle vielä niin uusi, ettei hän ole kovin halukas tässä vaiheessa keskustelemaan uskoon tulostaan analyyttisemmin.

Usko on uskon asia. ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom