Nykäsen Masa pidätetty

Nyt on näköjään koko pakkiksen "onelinereita" syöksevä kerma lähtenyt norsukiväärein viidakkoon metsästämään moskiittoja. Onneksi soppa on sitä parempi, mitä useampi kokki on hämyttämässä.

Kyllä kai jokainen on elämässään tehnyt jotain, jota myöhemmin on joutunut katumaan. Ei Matista varmaan tunnu hyvältä lukea tiilenpäitä, kun vaihtoehtona on se Jerry Cotton. Spoonikin olisi varmaan mielummin suihkutellut kotona vaimon kanssa, vaikka seurasta ei ollut puutetta heinäkuussakaan.

Ensinnäkään Mattia ei ole vielä edes todettu syylliseksi. Toiseksi, jos Masa syylliseksi todetaan, myös hänellä on mahdollisuus sovittaa tekonsa, kuten esimerkiksi spoonie on jo tehnyt. Eiköhän annetta kaikkien kukkien kukkia.

:piis: & :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensimmäisen kerran kun kuulin jonkun puolustavan mattia, luulin että se oli ihan läppä. Nyt näyttää siltä että aika iso joukko suomalaisista pitää mattia hyvänä jätkänä. Tätä en kyllä ymmärrä. Kai kaikilla on omat mielipiteet jne. mutta WTF?? Eikö jo ole todistettu että kyseinen jätkä on vaarallinen koska järkeä ei ole, ja kaiken lisäksi vielä nolaa suomen mainetta kun menee ulkomaille. Kyllä, oli se aikoinaan maailman paras mäkihyppääjä, ja tämä siis oikeuttaa hänen käytöksensä? Naurettavahan se on... enkä tässä threadissa jaksa edes kommentoida sen "biisejä" ja "keikkojaan".

Spoonie_Luv sanoi:
Kun yrittää kaikenlaista niin väistämättä tekee joskus myös virheitä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Tässä ei nyt ollut kysymys minusta tai sinusta. Ensinnäkään: minä en ilmoittanut, ettei porukka saa koskaan mitään aikaiseksi. Sanoin, että Nykänen on saanut aikaiseksi enemmän kuin esimerkiksi 99% pakkotoiston väestä. Ja sehän on totisinta totta, jonka jokainen voi päätellä itse. Se ei ole mielipidekysymys. Mitä tulee tuohon vankilatuomiooni, niin voi voi. Astuit taas samaan koiranpaskaan. Pakko siteerata itseäni: älä arvostele, kun et tiedä alkuunkaan, mistä on edes ollut kysymys.
Ei ollut tarkoitus mennä henkilökohtaisuuksiin, enkä mielestäni mennytkään. Itse olet palstalle postannut kyseisen matkasi kaikkien nähtäville. Pitääkö tuollaista asiaa edes postata muiden nähtäville? En minä ainakaan kehtaisi postata tuollaista tänne. Vai luetko tuon reissun kenties johonkin meriitteihisi?
Ilmoitellaan vähän siihen suuntaan että onpa tullu käytyä ihan kuin kyseessä olisi joku Espanjan lomamatka.
Sinä tässä olet vankilassa ollut enkä minä, joten mietippä uudestaan ketä siinä koiranpaskassa on kahlannut? Kyllä sitä jokainen saa katsoa siihen omaan peiliin jos vankilaan asti marssitetaan. Asioiden kaunistelu ja totuuden kieltämien itseltään on selvää itsepetosta.

Minä jätän osaltani tämän paskanjauhannan tähän. Paskaa tulee niin paljon tähän threadiin ettei vanha ehdi muuttua mullaksi, joten ihan yhtä tyhjänkanssa koko keskustelu. Tsemiä kuitenkin Spoonille ja kokeileppa pysyä kaidalla polulla.

onion kuittaa ja lopettaa!

onion sanoi:
joten mietippä uudestaan ketä siinä koiranpaskassa on kahlannut?

Eikö tuosta ketä-sanan väärinkäytöstä ollut jo puhetta... :curs:

Kai se olisi parempi, että spoonie pysyisi pakkiksella eikä lähtisi hakemaan tilanteita lähiökuppilasta. Mutta on se toisaalta pirun hyvä jos pitää sanansa ja pysyy poissa :D

Jumalauta mikä vääntö saatu aikaiseksi yhdestä Nykäsen Matista ja puukosta... :D

Hihihii!

Kaikkihan varmaan tietävät takavuosien Matti Ja Maija - kattilasarjat. Nyt on syksyn markkinoille tulossa jälleen uutta: Matti ja Mervi - joka kodin veitsisarja. Tilaa jo tänään.

ringside sanoi:
Samma häär. Mä tosin veikkaan, että Masa alkaa lusiessa vetämään kovia huumeita.

Jaa . Niinkö meinaat.

Ja oletko senkin jälkeen vielä sitä mieltä, että kun verrataan Seppo Rätyä ja Matti Nykästä tyhmyydessä, että:

"Mun mielestä Matti jää kyllä Rädyn Sepolle pahasti kakkoseksi. Ei sovi unohtaa, että Heli Koivulan valmistuessa Atlantassa keihään finaaliheittoon, karjaisi Räty lehtereiden puolelta kannustushuudon: "Heitä niin että vittu repeää!"

HÄH, OLETKO RINGSIDE SITÄ MIELTÄ????

Hankkikaa jo elämä, vitun jurpot. Vai onko jo myöhäistä? Lyötte muuten kohta itseänne kirveellä päähän, kun joku Spoonie vähän käskee lyödä itseänne kirveellä päähän. Ei mulla muuta. Häh-häh-hää.. :lol2:

Fabien sanoi:
Kaikkihan varmaan tietävät takavuosien Matti Ja Maija - kattilasarjat. Nyt on syksyn markkinoille tulossa jälleen uutta: Matti ja Mervi - joka kodin veitsisarja. Tilaa jo tänään.

Pakko saada toi veitsisarja! :rock: :rock: :lol2:

Spoonie Luv, taidan olla hieman rakastunut sinuun :worship:

Ihan mahtavaa, että löytyy kaltaisesi sanansäilä, joka kirjoituksillaan selättää sata kansallissosialistiurpoa 6-0. En tosin ymmärrä, miksi sun on sitä vankilatuomiotasi pitänyt täällä kuuluttaa ( mutta enpä minä olekaan sukupolvemme johtavia ajattelijoita)

Vielä parit palvontahymiöt: :worship: :worship: :worship:

Yleisradio sanoi:
KOTIMAA YLE24 PERJANTAI

Matti Nykänen vangittiin

Tampereen käräjäoikeus on määrännyt
Matti Nykäsen vangittavaksi
todennäköisin syin epäiltynä tapon
yrityksestä. Oikeus julisti käsittelyn
ja sitä koskevat asiakirjat salaisiksi.

Nykäsen epäillään puukottaneen
tuntemaansa 59-vuotiasta miestä mökillä
Nokian Tottijärvellä tiistaina. Mies
kotiutetaan sairaalasta ehkä huomenna.

Tutkintaa johtava komisario Pasi
Nieminen sanoo, että tapauksen
pääpiirteet ovat selvillä.

Entinen mäkihyppääjä pidätettiin
tiistaina. Hänen vaimonsa Mervi Tapola-
Nykänen vapautettiin eilen.

Se on siinä. Ja koska jutun käsittely on määrätty salaiseksi niin voimme vain spekuloida mitä oikein tapahtui. :david:

protsku sanoi:
Ja koska jutun käsittely on määrätty salaiseksi niin voimme vain spekuloida mitä oikein tapahtui. :david:
Ja sekös protskua kismittää!! :jahas:
No, kaikkihan me tiedetään jo kuinka erinomaisen hyvin sulta tuo spekulointi onnistuu! :zzzz:

sammyx sanoi:
( mutta enpä minä olekaan sukupolvemme johtavia ajattelijoita)

Onneksi olet huomannut sen itse toisin kuin Spooneli.

jarre55 sanoi:
Jaa . Niinkö meinaat.

Ja oletko senkin jälkeen vielä sitä mieltä, että kun verrataan Seppo Rätyä ja Matti Nykästä tyhmyydessä, että:

"Mun mielestä Matti jää kyllä Rädyn Sepolle pahasti kakkoseksi. Ei sovi unohtaa, että Heli Koivulan valmistuessa Atlantassa keihään finaaliheittoon, karjaisi Räty lehtereiden puolelta kannustushuudon: "Heitä niin että vittu repeää!"

HÄH, OLETKO RINGSIDE SITÄ MIELTÄ????

No kun tätä nyt jo toiseen kertaan tivataan, niin pakko kai vastata:

Tyhmyydessä voitan taatusti molemmat. Oikeasti fiksun jätkän synapsit eivät olisi sekoittaneet noiden Helien sukunimiä. En ole juuri nyt kovinkaan sarkastisella saati riitaa haastavalla tuulella, joten tuotan sinulle varmaankin pettymyksen kertomalla totuuden:

Mulla ei ole mitään mielipidettä Sepon tai Matin elämästä, tyhmyydestä tai ansioista. Toi sun siteeraamasi lause liittyi vain ja ainoastaan siihen, että mun mielestä Rädyn heittämät läpät on hauskempia kuin Nykäsen.

Mun mielestä tää on ollut hauskin ja viihdyttävin threadi ever. Erityiskiitokset haluan antaa

Spoonille, jolle :5:

ja

Onionille, jolle :5:

Hyvä riita on parempi kuin huono suolirunkkaus.

...Nyt kyllä kääntyi Kalervo haudassaan...

sammyx sanoi:
Spoonie Luv, taidan olla hieman rakastunut sinuun :worship:

Ihan mahtavaa, että löytyy kaltaisesi sanansäilä, joka kirjoituksillaan selättää sata kansallissosialistiurpoa 6-0. En tosin ymmärrä, miksi sun on sitä vankilatuomiotasi pitänyt täällä kuuluttaa ( mutta enpä minä olekaan sukupolvemme johtavia ajattelijoita)

Vielä parit palvontahymiöt: :worship: :worship: :worship:

Jepjep, vielä kun saisi joskus nähdä Spoonien ja Baarikellon välisen kaksintaisteluväittelyn jossa sanan säilä heiluu ja miestä kaatuu.. Olisin valmis ostamaan pääsylipun nähdäkseni sen. :)

protsku sanoi:
Pecman, ollaan kavereita. :kippis1: :love: :piis:
JOo, mut jos jätetään toi
:kippis1: pois? :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom