Nykäsen Masa pidätetty

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se vaan niin on, että Matti nykyään on kyllä aikast turha jätkä.
Ensin :kippis1: sitten :curs: sitten :itku: ja taas :haart: , eihän sen touhusta tulee enää mitään... Vähäksi aikaa rauhoittumaan vaan!! Kaikki sen toilailut +viimeinen (tikki) vielä tämä puukotus, koppiin vaan lepäämään... Respectii silti Matille hänen urheilusuorituksistaan aikoinaan :worship:

Spoonie_Luv sanoi:
...blaa blaa..

Kyllä täällä pakkiksella on ollut monta turhempaakin threadia kuin tämä. Eikös keskustelupalstojen tarkoitus ole nimenomaan keskustella asioista ja jos joku juttu ylittää uutiskynnyksen lähes jokaisessa lehdessä ja jopa tv:ssä, niin eiköhän aihe sovellu myös netin keskustelupalstoille?

Ja kun masa nyt sattuu "eläämään" julkisuudesta, pitää silloin kestää myös negatiivinen julksisuus, varsinkin jos siihen on aihetta. Toki Matin itsensä kannalta olisi varmaankin ollut parempi pysyä alunperinkin poissa seiskojen kansista

Nykänen oli joskus maailman paras mäkihyppääjä. Mikä vitun mäkihyppääjä? Pieni, turha laji. EVVK.
Eikä se ylipäätään tee ihmisestä sen ihmeellisempää, vaikka olisi mikä vitun mestari. Jos on paska jätkä, niin on paska jätkä.
Nykänen on samanlainen saatanan tyhmä juoppohullu kuin niin iso osa suomalaisista. Samanlaisia tarinoita on tämä maa täynnä. Synkkää juoppokansaa koko jengi.
Maa, jossa on suurinpiirtein maailman parhaat mahdollisuudet opiskella tai pärjätä muutenkin hyvin, niin vittu puolet kansasta juo viinaa ja sählää eikä saa koskaan mitään aikaiseksi. :curs:

Olenpa vihaisella tuulella.... no menköön.... :curs:

:offtopic:
Onneksi urheilu-idoleissa suuntaus on ollut kuitenkin koko ajan parempaan päin. Nimittäin, 80-luvulla meillä oli Matti Nykänen joka aina kisojen jälkeen ryyppää ja räyhää, 90-luvulla saimme jo Mika Häkkisen ja nyt 2000-luvulla on päästy Kimi Räikkösen myötä siihen että meillä on aina yhtä edustava urheilija kaikissa tilanteissa kisoissa ja kisapaikkojen ulkopuolella. Voimme myös katsoa Ateenan olympialaisista suomalaisten hienoa esimerkkiä, ei siellä ryypätä ja räyhätä. Urheilijat ovat nykyään sen verran pro-tasoa että käydään koulut aikanaan eikä jäädä tyhjän päälle hörhöilemään urheilu-uran päätyttyä.

Mä sanoisin että Matti Nykänen on viimeinen tuulahdus synkiltä Neuvostoliiton vaikutusvallan vuosilta jolloin urheilijoista tehtiin elämää suurempia ikoneita jotka saavat törttöillä mielensä mukaan laista ja seuraamuksista välittämättä. Tämä aika ei enää koskaan palaa ja hyvä niin.

Spooni onko jossain olemassa jokin keskustelupalstaetiketti jossa lukee mistä ei saisi keskustella ja mistä saa? Kyllä me joskus kavereiden kanssa naureskellaan ja taas naureskellaan Matin toilailuille, varsinkin kun se nyt tekee tällaista, niin miksi ei naureskeltaisi täälläkin. Ja onhan se hyvä, että yhteiskunta ilmaisee paheksuntansa rikollista toimintaa vastaan. Enkä nyt ihan sanoisi, että rattijuopumus on pahempi rikos kuin se, että yrittää tappaa toisen tahallaan.

WTA sanoi:
Spooni onko jossain olemassa jokin keskustelupalstaetiketti jossa lukee mistä ei saisi keskustella ja mistä saa?
Eihän tässä nyt mitään sensuuria olla harrastamassa. Aihe on vapaa mutta nyt onkin kysymys siitä, _miten_ keskustellaan eikä siitä, _mistä_ keskustellaan. Minä olen jo monta kertaa vaatinut tyyppejä perustelemaan omia mielipiteitään. Vähän eri asia huudella pulla suussa jotain hirttotuomioita ja häipyä sitten jpg-morsiamensa luo wänkkimään kuin se, että ihan oikeasti sanoo jotakin ja vieläpä perustelee kantansa.

WTA sanoi:
Enkä nyt ihan sanoisi, että rattijuopumus on pahempi rikos kuin se, että yrittää tappaa toisen tahallaan.
On se aika paha juttu siinä vaiheessa, kun sun ekaluokkalainen tyttäresi jää jonkun Antero Kekkosen kaupunkimaasturin alle.

Tässä on biisi, joka Matin kannattaisi ehdottomasti ottaa mukaan ohjelmistoon sitten, kun vankilan portit taas aukeavat. Erityisesti viimeinen kohta ennen kertosäettä sopii tähän threadiin kuin sormi sieraimeen.

No niin, olen antanut oman pienen panokseni tähän keskusteluun, eikä minulla ole enää lisättävää. Te voitte jäädä tanssimaan tänne suklaajunaa, kaikki ovat samaa mieltä kaikkien kanssa ja kaikilla on ihan kivaa.

Spoonie_Luv sanoi:
Vähän eri asia huudella pulla suussa jotain hirttotuomioita ja häipyä sitten jpg-morsiamensa luo wänkkimään kuin se, että ihan

Jaa SL. Ensinnäkin mulla on suussa tonnikalaa ja raejuustoa :kuola: ja toisekseen en voi wänkkiä koska olen lihava, ja lihavilla ei seiso.

Mutta ethän sinä tietty minuun vihjannut tulla kommentilla.

Kolmannekseen voisin todeta, että en huudellut Matille hirttotuomiota, vaan kehotin Mattia tekemään omat ratkaisunsa. Jos itse heräisin jonain aamuna putkasta tapon yrityksestä epäiltynä, harkitsisin vakaasti köysikivaa.

Itse sitten vielä peräänkuulutat jotain moraalista tasoa keskusteluun. "ei tappajaa saa kiusata" pyhyy... mieti nyt vähän noita sun säälittäviä juttujas.

Ilmeisesti sä kirjoittelet jostain Keravan vankilan kätköistä saippua perseessäs, ja sua vaan vituttaa kun oot itte vetäny joltain nössöltä hengen pois, ja sitten ne vielä laitto sut linnaan, ja sen jälkeen kukaan ei enää tykkää susta ja intternettikin vaan vittuilee.

Spoonie_Luv sanoi:
Oletko sinä vähän yksinkertainen? Siis. Mikä tuossa viestissäni oli jeesustelua ja tekopyhää? Minä sanoin: eiköhän Matti joutune vankilaan, koska hänellä on ehdonalainen päällä. Sinä se et millään käsitä, ettei se ole mikään vitun mielipidekysymys. Tuomion muodostamiseen käytetään lakikirjaa, eivätkä keskustelufoorumeissa esitetyt mielipiteet muuta tuomiota suuntaan tai toiseen. Vielä kerran: Matti joutunee vankilaan, koska hänellä on ehdonalainen päällä. Oikeaa ammattijeesustelua, tosiaan. Etkö nyt parempaan pystynyt?
Jeesustelua ja tekopyhää on se että spekuloit kyseisellä tapauksella, josta olit alunperin sitä mieltä että mitä täällä jaksetaan tällaisesta ylipäätänsä jauhaa. Muut ei täällä saa tuoda esiin mielipiteitään mutta sinä saat. Hieno homma propsit sulle. :thumbs:

Spoonie_Luv sanoi:
No eihän sen pitäisi olla kenenkään mielipide. Tuomion muodostamiseen käytetään kirjaa, jonka kannessa lukee Suomen laki.

Spoonie_Luv sanoi:
Ja minusta esim. kansanedustajan rattijuopumussyyte on paljon kovempi asia kuin joku känniläisten välinen puukkohippa.

Niin että lakikirjan mukainen tuomio ei enää riitä, vielä muutama vuosi kansanedustaja/Kekkos-lisää siihen päälle?

Spoonie_Luv sanoi:
Sinä se et millään käsitä, ettei se ole mikään vitun mielipidekysymys.

Ai niin. Rattijuopumus on aivan eri asia kuin se, että ajaa kännissä pikkulapsen kuoliaaksi. Olisikohan se jokin törkeä kuolemantuottamus tms.

onion sanoi:
Jeesustelua ja tekopyhää on se että spekuloit kyseisellä tapauksella, josta olit alunperin sitä mieltä että mitä täällä jaksetaan tällaisesta ylipäätänsä jauhaa. Muut ei täällä saa tuoda esiin mielipiteitään mutta sinä saat. Hieno homma propsit sulle.
Voi piruparkaa, mä en ole missään vaiheessa arvostellut Matin vankilatuomiota, vain ja ainoastaan sitä, että sata jätkää lyö kimpassa jotain puolikuollutta mäkikotkaa. Ihan sama olisiko kyseessä nykänen tai palmu tai vaikka arto melleri, tuollainen 100 vs. 1 -asetelma on joka tapauksessa aivan helvetin säälittävää.
WTA sanoi:
Niin että lakikirjan mukainen tuomio ei enää riitä, vielä muutama vuosi kansanedustaja/Kekkos-lisää siihen päälle?
Uh huh. Mistä teitä sikiää? No, _ehkäpä_ kansanedustajan tekemisiä tarkastellaan vähän eri näkökulmasta kuin ex-mäkihyppääjän?! Olisiko tällainen ajatus mitenkään mahdollinen?! Ja tässä ei ollut päällä mikään kansanedustaja vs. tavallinen tallaaja -kuvio.
WTA sanoi:
Ai niin. Rattijuopumus on aivan eri asia kuin se, että ajaa kännissä pikkulapsen kuoliaaksi. Olisikohan se jokin törkeä kuolemantuottamus tms.
Hyvin on läksyt luettu. Tämähän on kivaa: olisikohan Matti tehnytkin tapon yrityksen sijaan tapon, jos tämä toinen kännikala olisikin päässyt hengestään?

Dobermannille pieni syystehtävä. Yritäpä muodostaa edes yksi ihan ikioma mielipide ja pue se vielä sanoiksikin. Onko se niin ylivoimaista? ;)

Uh huh. Mistä teitä sikiää? No, _ehkäpä_ kansanedustajan tekemisiä tarkastellaan vähän eri näkökulmasta kuin ex-mäkihyppääjän?! Olisiko tällainen ajatus mitenkään mahdollinen?!

hohohohoho!! Lopeta nyt spoonie jo toi ittes nolaaminen. Ehkäpä se vaikuttaa kansanedustajan työhön, mutta ei se nyt vittu ole mikään syy antaa kovempaa tuomiota.

Ootsää spuuni melekonen kaalipää....

Matille rikesakko, ja kekkonen sähkötuoliin...saatana.

Kai Nalo sanoi:
hohohohoho!! Lopeta nyt spoonie jo toi ittes nolaaminen. Ehkäpä se vaikuttaa kansanedustajan työhön, mutta ei se nyt vittu ole mikään syy antaa kovempaa tuomiota.
Minulta ei heru mitään ymmärrystä joidenkin känniläisten puukkohipoille. Mutta siinä vaiheessa, kun joku turjake hyppää humalassa auton rattiin, se alkaa koskettaa myös minun ja lähimmäisteni elämää. Minä en noista tuomioista päätä, mutta jos päättäisin, tarjoaisin Matille koppihoitoa ja ammattiapua ja Kekkoselle isot sakot, potkut virastaan ja passituksen AA-ryhmän kautta takaisin autokoulun penkille.

Kai Nalo sanoi:
Ootsää spuuni melekonen kaalipää....
Se on ihan hyvä juttu, kun joutuu väittelemään sinun ja muiden 14-vuotiaiden blondien kanssa asioista, joista ette mitään ymmärrä. Tajusit jo varhaisessa vaiheessa, että olet hävinnyt tämän väittelyn, mutta turhanpäiväisellä huuhaalla yrität epätoivoisesti pitää vielä itsesi pinnalla. Tuolla menolla köysi jää sinunkin viimeiseksi kannattajaksi.

Spoonie_Luv sanoi:
Se on perusvaatimus, jos joutuu väittelemään sinun ja muiden 14-vuotiaiden blondien kanssa asioista, joista ette mitään ymmärrä. Tajusit jo varhaisessa vaiheessa, että olet hävinnyt tämän väittelyn, mutta turhanpäiväisellä huuhaalla yrität pitää vielä itsesi pinnalla.

Taas numerojärjestykseen, jotta ymmärrät:

1. Olen sinua vanhempi

2. Sinä olet ristiriitaisempi, kuin Anneli Jäätteenmäki kännissä.

3. Minä en edes yritä väitellä tuollaisen molopään kanssa. Kaikki mitä kirjoitan on puhdasta vittuilua sinun ääliömäisyydelle.

Spoonie_Luv sanoi:
Minulta ei heru mitään ymmärrystä joidenkin känniläisten puukkohipoille. Mutta siinä vaiheessa, kun joku turjake hyppää humalassa auton rattiin, se alkaa koskettaa myös minun ja lähimmäisteni elämää. Minä en noista tuomioista päätä, mutta jos päättäisin, tarjoaisin Matille koppihoitoa ja ammattiapua ja Kekkoselle potkut virastaan, passituksen AA-ryhmän kautta takaisin autokoulun penkille.

Se on ihan hyvä juttu, kun joutuu väittelemään sinun ja muiden 14-vuotiaiden blondien kanssa asioista, joista ette mitään ymmärrä. Tajusit jo varhaisessa vaiheessa, että olet hävinnyt tämän väittelyn, mutta turhanpäiväisellä huuhaalla yrität epätoivoisesti pitää vielä itsesi pinnalla. Tuolla menolla köysi jäisi sinunkin viimeiseksi kannattajaksi.

Eiköhän asia ole kuitenkin osapuilleen, niin että kaikille sama laki, eikä päästettäisi mitään vit*n kekkosia tahi nykäsen idiootteja ilman asiaan kuuluvaa rangaistusta.

Itse jos ajelisin kännissä ja sohisin puukolla, niin istuisinpa melko varmasti jonkin sortin kakkua melko pian.

Ihmisiähän se on julkkiksetkin ja poliitikot. Ei ole mikään puolustus, että en muista montako join tahi vahingossa vedin leipäveitellä 10 kertaa selkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom