Missähän se strutsi viipyy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Spoonie_Luv sanoi:...blaa blaa..
Eihän tässä nyt mitään sensuuria olla harrastamassa. Aihe on vapaa mutta nyt onkin kysymys siitä, _miten_ keskustellaan eikä siitä, _mistä_ keskustellaan. Minä olen jo monta kertaa vaatinut tyyppejä perustelemaan omia mielipiteitään. Vähän eri asia huudella pulla suussa jotain hirttotuomioita ja häipyä sitten jpg-morsiamensa luo wänkkimään kuin se, että ihan oikeasti sanoo jotakin ja vieläpä perustelee kantansa.WTA sanoi:Spooni onko jossain olemassa jokin keskustelupalstaetiketti jossa lukee mistä ei saisi keskustella ja mistä saa?
On se aika paha juttu siinä vaiheessa, kun sun ekaluokkalainen tyttäresi jää jonkun Antero Kekkosen kaupunkimaasturin alle.WTA sanoi:Enkä nyt ihan sanoisi, että rattijuopumus on pahempi rikos kuin se, että yrittää tappaa toisen tahallaan.
Spoonie_Luv sanoi:Vähän eri asia huudella pulla suussa jotain hirttotuomioita ja häipyä sitten jpg-morsiamensa luo wänkkimään kuin se, että ihan
Jeesustelua ja tekopyhää on se että spekuloit kyseisellä tapauksella, josta olit alunperin sitä mieltä että mitä täällä jaksetaan tällaisesta ylipäätänsä jauhaa. Muut ei täällä saa tuoda esiin mielipiteitään mutta sinä saat. Hieno homma propsit sulle. :thumbs:Spoonie_Luv sanoi:Oletko sinä vähän yksinkertainen? Siis. Mikä tuossa viestissäni oli jeesustelua ja tekopyhää? Minä sanoin: eiköhän Matti joutune vankilaan, koska hänellä on ehdonalainen päällä. Sinä se et millään käsitä, ettei se ole mikään vitun mielipidekysymys. Tuomion muodostamiseen käytetään lakikirjaa, eivätkä keskustelufoorumeissa esitetyt mielipiteet muuta tuomiota suuntaan tai toiseen. Vielä kerran: Matti joutunee vankilaan, koska hänellä on ehdonalainen päällä. Oikeaa ammattijeesustelua, tosiaan. Etkö nyt parempaan pystynyt?
Spoonie_Luv sanoi:No eihän sen pitäisi olla kenenkään mielipide. Tuomion muodostamiseen käytetään kirjaa, jonka kannessa lukee Suomen laki.
Spoonie_Luv sanoi:Ja minusta esim. kansanedustajan rattijuopumussyyte on paljon kovempi asia kuin joku känniläisten välinen puukkohippa.
Spoonie_Luv sanoi:Sinä se et millään käsitä, ettei se ole mikään vitun mielipidekysymys.
WTA sanoi:Niin että lakikirjan mukainen tuomio ei enää riitä, vielä muutama vuosi kansanedustaja/Kekkos-lisää siihen päälle?
Voi piruparkaa, mä en ole missään vaiheessa arvostellut Matin vankilatuomiota, vain ja ainoastaan sitä, että sata jätkää lyö kimpassa jotain puolikuollutta mäkikotkaa. Ihan sama olisiko kyseessä nykänen tai palmu tai vaikka arto melleri, tuollainen 100 vs. 1 -asetelma on joka tapauksessa aivan helvetin säälittävää.onion sanoi:Jeesustelua ja tekopyhää on se että spekuloit kyseisellä tapauksella, josta olit alunperin sitä mieltä että mitä täällä jaksetaan tällaisesta ylipäätänsä jauhaa. Muut ei täällä saa tuoda esiin mielipiteitään mutta sinä saat. Hieno homma propsit sulle.
Uh huh. Mistä teitä sikiää? No, _ehkäpä_ kansanedustajan tekemisiä tarkastellaan vähän eri näkökulmasta kuin ex-mäkihyppääjän?! Olisiko tällainen ajatus mitenkään mahdollinen?! Ja tässä ei ollut päällä mikään kansanedustaja vs. tavallinen tallaaja -kuvio.WTA sanoi:Niin että lakikirjan mukainen tuomio ei enää riitä, vielä muutama vuosi kansanedustaja/Kekkos-lisää siihen päälle?
Hyvin on läksyt luettu. Tämähän on kivaa: olisikohan Matti tehnytkin tapon yrityksen sijaan tapon, jos tämä toinen kännikala olisikin päässyt hengestään?WTA sanoi:Ai niin. Rattijuopumus on aivan eri asia kuin se, että ajaa kännissä pikkulapsen kuoliaaksi. Olisikohan se jokin törkeä kuolemantuottamus tms.
Uh huh. Mistä teitä sikiää? No, _ehkäpä_ kansanedustajan tekemisiä tarkastellaan vähän eri näkökulmasta kuin ex-mäkihyppääjän?! Olisiko tällainen ajatus mitenkään mahdollinen?!
Minulta ei heru mitään ymmärrystä joidenkin känniläisten puukkohipoille. Mutta siinä vaiheessa, kun joku turjake hyppää humalassa auton rattiin, se alkaa koskettaa myös minun ja lähimmäisteni elämää. Minä en noista tuomioista päätä, mutta jos päättäisin, tarjoaisin Matille koppihoitoa ja ammattiapua ja Kekkoselle isot sakot, potkut virastaan ja passituksen AA-ryhmän kautta takaisin autokoulun penkille.Kai Nalo sanoi:hohohohoho!! Lopeta nyt spoonie jo toi ittes nolaaminen. Ehkäpä se vaikuttaa kansanedustajan työhön, mutta ei se nyt vittu ole mikään syy antaa kovempaa tuomiota.
Se on ihan hyvä juttu, kun joutuu väittelemään sinun ja muiden 14-vuotiaiden blondien kanssa asioista, joista ette mitään ymmärrä. Tajusit jo varhaisessa vaiheessa, että olet hävinnyt tämän väittelyn, mutta turhanpäiväisellä huuhaalla yrität epätoivoisesti pitää vielä itsesi pinnalla. Tuolla menolla köysi jää sinunkin viimeiseksi kannattajaksi.Kai Nalo sanoi:Ootsää spuuni melekonen kaalipää....
Kuka ties...Kai Nalo sanoi:Ilmeisesti sä kirjoittelet jostain Keravan vankilan kätköistä saippua perseessäs
Spoonie_Luv sanoi:Se on perusvaatimus, jos joutuu väittelemään sinun ja muiden 14-vuotiaiden blondien kanssa asioista, joista ette mitään ymmärrä. Tajusit jo varhaisessa vaiheessa, että olet hävinnyt tämän väittelyn, mutta turhanpäiväisellä huuhaalla yrität pitää vielä itsesi pinnalla.
Jortsu sanoi:
Spoonie_Luv sanoi:Minulta ei heru mitään ymmärrystä joidenkin känniläisten puukkohipoille. Mutta siinä vaiheessa, kun joku turjake hyppää humalassa auton rattiin, se alkaa koskettaa myös minun ja lähimmäisteni elämää. Minä en noista tuomioista päätä, mutta jos päättäisin, tarjoaisin Matille koppihoitoa ja ammattiapua ja Kekkoselle potkut virastaan, passituksen AA-ryhmän kautta takaisin autokoulun penkille.
Se on ihan hyvä juttu, kun joutuu väittelemään sinun ja muiden 14-vuotiaiden blondien kanssa asioista, joista ette mitään ymmärrä. Tajusit jo varhaisessa vaiheessa, että olet hävinnyt tämän väittelyn, mutta turhanpäiväisellä huuhaalla yrität epätoivoisesti pitää vielä itsesi pinnalla. Tuolla menolla köysi jäisi sinunkin viimeiseksi kannattajaksi.