Nykäsen Masa pidätetty

Spoonie_Luv sanoi:
No eihän sen pitäisi olla kenenkään mielipide. Tuomion muodostamiseen käytetään kirjaa, jonka kannessa lukee Suomen laki.

Joo, tuota systeemia kayttamalla Pakkis olisi kuin suomen tietotoimisto, ja sitten tuomio voitaisiin myos julkaista taalla. Auta armias jos sinulla on mielipide... suut suppuun pojat ja odotellaan mita suomen laki sanoo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
denniszeims sanoi:
Joo, tuota systeemia kayttamalla Pakkis olisi kuin suomen tietotoimisto, ja sitten tuomio voitaisiin myos julkaista taalla. Auta armias jos sinulla on mielipide... suut suppuun pojat ja odotellaan mita suomen laki sanoo.

Hahahaa. Eihän mulla ole mitään mielipiteiden esittämistä vastaan. Huomaat sen, jos lueskelet joitakin aiempia postejani. Esim. Dobermanni on malliesimerkki keskustelijasta, joka omasta mielestään sanoo jotakin, mutta joka ei kuitenkaan koskaan sano mitään.

Tässä tuleekin se ketunrauta, mihin niin moni wannabe-vanhanen astuu: hyvän mielipiteen tunnusmerkki on sen hyvä perustelu. Otetaanpa pätkä rautalankaa. Spoonie-setä näyttää. Otetaan kaikki toisiamme kädestä kiinni. Eikä hihitellä siellä takarivissä. No niin. Näin se menee. Tähän tapaan. Ootas kun mä laitan sepalukset kiinni. Eli:

Minun mielestäni Matti Nykäsen tuomion ei pitäisi olla lievä, koska ...

(täytä itse loput)

Spoonie_Luv sanoi:
Jos isot miehet viitsivät perustaa threadin, joka perustuu yhden ihmisen mollaamiseen, ja jaksavat vielä ylläpitää sitä threadia päiväkausien ajan, ei voi muuta kuin ihmetellä sielujen pienuutta. Mutta eipähän siinä mitä. Kukin tavallaan. Itse kyllä purkaisin kateuteni ja turhautumiseni vaikka käsipainoihin enkä joutavanpäiväiseen uhoamiseen, joka ei A) ala mistään eikä B) pääty mihinkään. Täysikasvuinen ihminen kyllä tunnistaa loputtoman suon, kun sellainen sattuu eteen. Ja mistä sinä tiedät, millainen kisailu siellä on ollut meneillään? Humalaisten älyvapaata kahinointia. Siinä kaikki. Tuollaista tapahtuu joka päivä jossakin päin Suomea.

Kalsarijurri: periaatteessa minua vituttaa suunnattomasti tällainen me muut vs. yksi -asetelma. On ihan liian helppoa lähteä mukaan tollaseen paskanheittoon, eikä siihen tosiaankaan tarvita mitään supermiehen ominaisuuksia, jos osaa vääntää jonkun toisen ihmisen elämän pelkäksi halpahintaiseksi vitsiksi.

Dobermannikin antoi sitten ensimmäisen panoksensa tähän keskusteluun ja yllättäen juuri silloin, kun Spoonie oli kysymyksessä. Ja tavoillesi uskollisena et taaskaan sanonut mitään. Taidat olla vähän pihkassa minuun?

:lol2:
Katsoppas kun Masa mäkien kotka on julkisuuden henkilö ja siksi hän on halunnut ja kovasti hän pyrkii ollemaan pinnalla keinolla millä hyvänsä. Julkisuuden henkilöistä saa puhua paskaa seläntakana ja ihan missä vaan. Minä en halua purkaa mielipiteitäni varttia yli yksitoista käsipainoihin vaan menen pian jo nukkumaan. Kuitenkin ennen sammumistani haluan tuoda julki mielipiteeni Nykästen tämänhetkisestä sähläämisestä. Ei siksi että asia koskettasi minua häpykarvan vertaa, vaan siksi että Matti on julkisuuden henkilö ja on ollut esimerkiksi levyraadissa.
Sinä et ole ollut varmaankaan levyraadissa, mutta yrität silti ylittää tuota omaa suotasi. Sulla on nyt moposta tulppa märkänä.
Joku arvostaa Mattia urheilijana, joku laulajana, joku avioliittoterapeuttina, mutta kukaan ei arvosta Mattia puukottajana ja sen saa tuoda esille. Jos joku toisen henkeä yrittää viedä niin kyllä silloin saa jo jumalauta halveksua.

onion sanoi:
Katsoppas kun Masa mäkien kotka on julkisuuden henkilö ja siksi hän on halunnut ja kovasti hän pyrkii ollemaan pinnalla keinolla millä hyvänsä. Julkisuuden henkilöistä saa puhua paskaa seläntakana ja ihan missä vaan.
Miksi? Ja jatkokysymys: miksi vaivautua? Tuoko se sisältöä sinun elämääsi? Makkaraperunaoksennusta roiskuu farkkutakillesi ja kuvittelet heti olevasi värikäskin tyyppi?

Äläkä nyt väitä, ettei Masa ole saanut 100% turhaa paskanheittoa osakseen ennen tuota puukkojupakkaakin.

Spoonie_Luv sanoi:
Miksi? Ja jatkokysymys: miksi vaivautua? Tuoko se sisältöä sinun elämääsi? Makkaraperunaoksennusta roiskuu farkkutakillesi ja kuvittelet heti olevasi värikäskin tyyppi?

Äläkä nyt väitä, ettei Masa ole saanut 100% turhaa paskanheittoa osakseen ennen tuota puukkojupakkaakin.
No miksi sinä vaivaudut kuluttamaan liturgia-aikaasi meidän valistamiseemme? Tunget grillijonossa ryynimakkaraa farkkuhousujeni taskuun ja kuvittelet heti olevasi isomunainenkin tyyppi mielipiteinesi.

Aläkä nyt väitä ettäkö Matin aikaisemmat suihkut korvaavat jotenkin puukotuksen.
Ja mikä vittu saa miehen aliarvostamaan puukotusta tuolla tavalla? Taidat olla saatana manne! :D

onion sanoi:
No miksi sinä vaivaudut kuluttamaan liturgia-aikaasi meidän valistamiseemme? Tunget grillijonossa ryynimakkaraa farkkuhousujeni taskuun ja kuvittelet heti olevasi isomunainenkin tyyppi mielipiteinesi.
(Ööh? Sinun taskuusi? Taas tuli sellainen superaforismi tyyliin "suon yli mopolla, jonka tulppa on märkä". Jätkähän kilpailee Nykäsen kanssa vuoden aforistin tittelistä. :D )

Onko mielipiteiden vaihtaminen ja perustelujen vaatiminen jotenkin paha juttu? Onko meillä erilaiset käsitykset siitä, miten tulee käyttäytyä keskustelufoorumissa?

onion sanoi:
Aläkä nyt väitä ettäkö Matin aikaisemmat suihkut korvaavat jotenkin puukotuksen.
Minusta tuntuu, ettei Nykäs-Masa ole sulle tai kenellekään muullekaan velkaa yhtään mitään. Ja jos olet niin urvelo, että tuomitset tyypin lehtijuttujen perusteella niin huh huh. Niin kauan, kun et tunne tyyppiä henkilökohtaisesti, et tiedä taustoja tai muitakaan syitä, miksi joku toimii niin tai näin, älä arvostele. Pelkkä Seiskan kansikuvapoikana oleminen ei ole mikään syy arvostella ketään. Ihan sama jos tulisit mulle vittuilemaan, että miksi mulla on tatuoitu kirkkovene keskelle otsaa, kun et kuitenkaan tietäisi taustoja etkä motiivejani etkä tuntisi mua muutenkaan millään tavalla. Eikä asiaa todellakaan muuttaisi se, jos olisin joskus antanut kirkkoveneaiheisen haastattelun televisioon, lehteen tai vaikka johonkin hikiseen paikallisradioon.
Jos itse joutuisit 15-20 vuotta kuuntelemaan kaltaistesi peltofilosofien suunsoittoa, eikö olisikin ihan ymmärrettävää, että jossakin vaiheessa tulisi ns. tunnit täyteen?

onion sanoi:
Ja mikä vittu saa miehen aliarvostamaan puukotusta tuolla tavalla? Taidat olla saatana manne! :D
Aliarvostamaan puukotusta? Arvostaako sitä pitäisi? Joopa joo. Tuo viimeinen kohta paljasti sinut. Mietipä sitä seuraavan kerran penkkipunnerrusta tehdessäsi. Mites ne IT-nörtit sanovatkaan... owned?

Ikävä sanoa Nykäs-faneille tällaista mutta Matti on vain apuluokalta oppinsa saanut,toimeton,väkivaltainen alkoholisti joka sattumalta nuorena pärjäsi mäkihypyssä kun oli niin vitun laiha. :)

Niin kuin Ringside sanoi,ei niin idioottia olekaan jonka tyhmyyttä ei jollain diagnoosilla saisi kumottua.Vai miltä kuulostaa se että entisajan suurista johtajista kaikki oli jotain sikailijajuoppoja tai suttasivat oman paskansa kanssa samalla kun sekstailivat taikka sitten hakkasivat muijan,mukulat ja postinkantajan säännöllisesti.Churchillillakin oli pallogrillin kokoinen pää ja viskiä kului.Toisin kuin Adolf Hitler joka oli kaikkea muuta kuin edellä mainitut...

Ei muuta kun Nykänen Niuvanniemeen ja niin raaka lääkitys päälle että se luulee itsekin niiden mäkihyppyhommien olevan jotain halluja... :thumbs:

Hyvä Spoonie jätkä puolustaa manneja ja Nykästä henkeen ja vereen MAHTAVAA :david: :piis:

Pisteet Matille hienosta urheilu-urasta

Urheilu-ura menetti arvonsa jo vuosia sitten. Nyt olisi koko kansakunnan oikeustajun kannalta parasta että koheltaja saa oikein pitkän tuomion. On päästy liian monta kertaa kuin koira veräjästä. Ei tuollaiselle puukkojunkkarille heru mitään sympatiaa. :wall: :evil: :urjo:

Spoonie_Luv sanoi:
(Ööh? Sinun taskuusi? Taas tuli sellainen superaforismi tyyliin "suon yli mopolla, jonka tulppa on märkä". Jätkähän kilpailee Nykäsen kanssa vuoden aforistin tittelistä. :D )

Onko mielipiteiden vaihtaminen ja perustelujen vaatiminen jotenkin paha juttu? Onko meillä erilaiset käsitykset siitä, miten tulee käyttäytyä keskustelufoorumissa?
Mitä vittua rupeetsä arvostelemaan mua vaikka et tunne mun taustoja! :D

Spoonie_Luv sanoi:
Minusta tuntuu, ettei Nykäs-Masa ole sulle tai kenellekään muullekaan velkaa yhtään mitään. Ja jos olet niin urvelo, että tuomitset tyypin lehtijuttujen perusteella niin huh huh. Niin kauan, kun et tunne tyyppiä henkilökohtaisesti, et tiedä taustoja tai muitakaan syitä, miksi joku toimii niin tai näin, älä arvostele. Pelkkä Seiskan kansikuvapoikana oleminen ei ole mikään syy arvostella ketään. Ihan sama jos tulisit mulle vittuilemaan, että miksi mulla on tatuoitu kirkkovene keskelle otsaa, kun et kuitenkaan tietäisi taustoja etkä motiivejani etkä tuntisi mua muutenkaan millään tavalla. Eikä asiaa todellakaan muuttaisi se, jos olisin joskus antanut kirkkoveneaiheisen haastattelun televisioon, lehteen tai vaikka johonkin hikiseen paikallisradioon.
Jos itse joutuisit 15-20 vuotta kuuntelemaan kaltaistesi peltofilosofien suunsoittoa, eikö olisikin ihan ymmärrettävää, että jossakin vaiheessa tulisi ns. tunnit täyteen?
Eli kun Masa on saanut tarpeeksi paskaa niskaansa aikaisemmin niin häntä pitää nyt sitten ymmärtää ja jättää arvostelujen ulkopuolelle tästä tapauksesta? Juorulehtijuttuja ei kannata ottaa tosissaan, mutta siinä vaiheessa kun niitä siteerataan ihan oikeissa uutisissa niin kyllä uutisessa silloin täytyy olla jotain perää. Matti on lyönyt toista henkilöä puukolla, mutta sinun mielestäsi Mattia ei saa arvostella tästä, koska me emme tunne Mattia ja Matin taustoja ollenkaan.

Spoonie_Luv sanoi:
Aliarvostamaan puukotusta? Arvostaako sitä pitäisi? Joopa joo. Tuo viimeinen kohta paljasti sinut. Mietipä sitä seuraavan kerran penkkipunnerrusta tehdessäsi. Mites ne IT-nörtit sanovatkaan... owned?

Tarkoitin lähinnä että miksi sulla on asenne "mitä väliä puukottiko vai ei"!

Jonkun pitäsi ihan oikeasti viedä Matti vähän sivummalle. Ottaa olkapäästä kiinni, katsoa silmiin, ja sanoa: "Kuule Matti, se olis ny kaikkien kannalta parempi, että menisit suosiolla hirteen"

Kai Nalo sanoi:
Jonkun pitäsi ihan oikeasti viedä Matti vähän sivummalle. Ottaa olkapäästä kiinni, katsoa silmiin, ja sanoa: "Kuule Matti, se olis ny kaikkien kannalta parempi, että menisit suosiolla hirteen"
Hei sä et voi sanoa noin! Sä et tiedä kato Matin taustoja! :D

Taustoja tai ei, Suomen Lain puitteissa tulisi kyetä elämään.

Julkisuuden henkilöistä saa puhua paskaa seläntakana ja ihan missä vaan.

Paitsi sitten kun ne kuolee. Sen jälkeen jokaisesta tulee sankari. Kuolema kun kuitaa muutakin kuin univelat. :jahas:

Spoonie_Luv sanoi:
Jos isot miehet viitsivät perustaa threadin, joka perustuu yhden ihmisen mollaamiseen, ja jaksavat vielä ylläpitää sitä threadia ................
.................yllättäen juuri silloin, kun Spoonie oli kysymyksessä. Ja tavoillesi uskollisena et taaskaan sanonut mitään. Taidat olla vähän pihkassa minuun?

:lol2:

Olen täysin samaa mieltä, neitimäistä hommaa. On tässä toinenkin säälittävä asia: Me molemmat luemme tätä threadia vaikka se on perseestä :)

jarek sanoi:
Ikävä sanoa Nykäs-faneille tällaista mutta Matti on vain apuluokalta oppinsa saanut,toimeton,väkivaltainen alkoholisti joka sattumalta nuorena pärjäsi mäkihypyssä kun oli niin vitun laiha.
Niin kauan kuin olet itse pelkkä keskustelufoorumeissa notkuva nobody, ei sulla pitäisi olla mitään syytä mollata toisen ihmisen elämää tai uraa. Apuluokalle joutumiseen lienee selvät syyt, toimeton Matti ei missään nimessä ole, väkivaltainen alkoholisti hän varmaankin on, mutta tekeekö se Matista jotenkin muita huonompaa ihmistä? Tai muotoillaan kysymys toisin: tekeekö se sinusta jotenkin paremman? Joo, kyllä joo, puukko on heilunut ja sitä rataa, mutta eiköhän Matti saa siitä ihan asianmukaisen tuomion.

jarek sanoi:
hakkasivat muijan,mukulat ja postinkantajan säännöllisesti.Churchillillakin oli pallogrillin kokoinen pää ja viskiä kului.Toisin kuin Adolf Hitler joka oli kaikkea muuta kuin edellä mainitut...
Blaablablaa. Kerro jotakin uutta. Ja ehkäpä he olivat ns. erilaisia ihmisiä. Jos sinulla on tapana edetä elämässäsi kiltissä suklaajunamuodostelmassa, se ei tarkoita sitä, että muidenkin pitäisi. Hulluus ja neroushan sisältyvät monesti samaan pakettiin, kolikolla on toinen puolensa ynnä muita latteuksia.

neutraali sanoi:
Hyvä Spoonie jätkä puolustaa manneja ja Nykästä henkeen ja vereen MAHTAVAA :david: :piis:
Onko Nykäsen ja mustalaisten mollaaminen jotenkin tasokkaampi juttu? No, pysytpähän ainakin lahjakkuutesi rajoissa, etkä vahingossakaan tuo mihinkään keskusteluun mitään muunlaista näkökulmaa vaan tyydyt nuuhkimaan edelläkulkevien pyllynkoloa. Jatkakaa.

protsku sanoi:
Urheilu-ura menetti arvonsa jo vuosia sitten. Nyt olisi koko kansakunnan oikeustajun kannalta parasta että koheltaja saa oikein pitkän tuomion.
Niin että lakikirjan mukainen tuomio ei enää riitä, vielä muutama vuosi Nykäs-lisää siihen päälle? Saisi kehnon olympiamenestyksen masentama kansakunta edes jotakin ilonaihetta. Ihan ymmärrettävää sinänsä, samalla reseptillähän suomalaiset ovat ennenkin nousseet ojanpohjasta.

Kai Nalo sanoi:
Tynnyrissäkö sä asustelet? Tuota samaa paskaahan Matti on saanut kuulla jo vuosikymmenien ajan. Tosi omaperäistä. Ja millä tavalla se olisi parempi, jos joku ihminen tappaisi itsensä? Sunkin pitäis sitten etsiä joku toinen kehäraakki, jota kohtaan tuntea ylemmyyttä. Olisko vaikka Juhani Palmun vuoro? Huu, tosi kova vastus hänkin.

onion sanoi:
Mitä vittua rupeetsä arvostelemaan mua vaikka et tunne mun taustoja!
Eli et taaskaan pystynyt vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin etkä pysty perustelemaan sanomisiasi millään tavalla. Montako litraa tullut marjoja tänään?

Spoonie_Luv sanoi:
Tynnyrissäkö sä asustelet? Tuota samaa paskaahan Matti on saanut kuulla jo vuosikymmenien ajan. Tosi omaperäistä. Ja millä tavalla se olisi parempi, jos joku ihminen tappaisi itsensä? Sunkin pitäis sitten etsiä joku toinen kehäraakki, jota kohtaan tuntea ylemmyyttä. Olisko vaikka Juhani Palmun vuoro? Huu, tosi kova vastus hänkin.

Noniin luvi. Ensinnäkin herää seuraavana aamuna toisella jalalla, ellet ole yksijalkainen. Tosin kaikki yksijalkaiset on homoja.

Spoonielle vielä vinkki: tuon minun kommentti liittyy erääseen suhteellisen tunnettuun suomalaiseen elokuvaan. Joten se ei nyt ehkä ollut kuitenkaan mikään suoranainen ohje Matille. Vaikka tarkemmin ajateltuna, se voisi olla kaikille hyväksi, jos Matti tekisi omat ratkaisunsa. Anteeksi, että unohdin hymiön ko. viestistä.

Sitä paitsi Palmu on lihava. Kaikki lihavat on impotentteja.

En asu tynnyrissä, olen kyllä kerran käynyt tynnyrisaunassa. Melko huonot löylyt oli.

Voisit myös vierailla tässä osoitteessa:

http://www.ostataaltalaitejollatunnistatsarkasmin.net

Nih.

ainii hymiö pitää laittaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom