Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Leivon käsin, menee nopeammin kuin tykin kanssa. Tarpeeks kun harjottelee niin kyl se alkaa känässäkin onnistumaan.

Tosta hygieenisyydestä....tykkihän pyörii taskussa paskaisena kun taas kädet voi pestä ennen ja jälkeen biitin laittamisen, joten kyllä käsin laittaminen on puhtaampaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enpä usko keskivertobiittaajan aina etsivän vesihanaa käsienpesuun annoksen laitettuaan...

no ulkona ollessa nuolee kädet puhtaaksi tai pyyhkii housujen taskuihi:D

Kai tykkiä käytetään jos ei ole sitä käsienpesuvettä saatavilla

No sehän on itsestään kiinni...jos pitää hygieniaa tärkeänä niin varmaankin etsii sen vesihanan. Eikä niitä kiven alla ole ainakaan meillä päin.

Mut joo, voi sitä tykittääkin...kait se on pääasia et saa sen mällin huuleen.

amen.

Totta, muttei kyllä kädet kauheasti likaannu nuuskan leipomisessa, enemmin olisin huolissani siitä että saako kädet pestyä ennen leipomista kuin jälkeen.. saahan ne tosiaan pyyhittyä ne nuuskajäämät pois.

Ei se rakettitiedettä ole, turha tehä monimutkaseksi imo;)

Jaa, mä käsitin et nimenomaa ol porukka huolissaan siitä että käden vähäsen nuuskaantuu ku leipoo palloa..;) aattelinki että ihme neitejä.. onneks ei sentää.

noh, kyl joittenki hc-nuuskailijoiden kertavuotee pestyt elämääpaskasemmat tykit saa kylmii väreitä herkemmän niskaan.. Joskus mulle joku valitti että ihme ku ihmiset kattoo pitkää ku käyttää nuuskaa, ni mä sille, et pese kerran ees viikossa tykki, ni ei kato nii pitkää, ku se älylikanen ruutta näyttää vaa suoraasanottuna aika ikävält.

Lauantaina laivalle, nuuskaa tarttuu mukaan luultavasti sadalla eurolla.. :) Kyllä jaksaa taas talven yli!

Kannattaiskohan pitää jonkunlaista taukoa välillä nuuskasta kun nykyään tuntuu joka kerta kirvelevän ja polttelevan niin saatanasti huulta kun heittää biitin huuleen? Vähän samanlaiselta kun jos pitkän tauon jälkeen heittäis biitin huuleen... tullu ehkä lähiaikoina vähän liikaa varmaan käytettyä tai jotain.

Kannattaiskohan pitää jonkunlaista taukoa välillä nuuskasta kun nykyään tuntuu joka kerta kirvelevän ja polttelevan niin saatanasti huulta kun heittää biitin huuleen? Vähän samanlaiselta kun jos pitkän tauon jälkeen heittäis biitin huuleen... tullu ehkä lähiaikoina vähän liikaa varmaan käytettyä tai jotain.

Mulla ollu tullu ihan sama ku on liikaa käyttäny, mut se meni sitten ohi ajan kanssa vaikka on käyttäny ihan normaalisti.

Mulla ollu tullu ihan sama ku on liikaa käyttäny, mut se meni sitten ohi ajan kanssa vaikka on käyttäny ihan normaalisti.
Kauan sulla tossa sitten meni? Ajattelin nyt kattoa jos se katois vielä noiden avattujen kiekkojen aikana, mut jos ei niin noiden jälkeen pidän sitten vaikka vähän aikaa taukoa.

on varmasti aiemminkin kysytty asia, mutta onko nettisivua mistä uskaltaa pistää tilauksen vaikka tornin ilman että saapi kylkiäisinä tullilta lapun? ja mielellään tuoreita kokemuksia kyseistä sivusta.

Nuuska pyrkii usan markkinoille

ja lopun terveys*valistus*
Suomalainen terveysväki suhtautuu nuuskaan nyreästi. Nuuska tekee riippuvaiseksi, muistutetaan, ja lisätään, että siitä on löydetty jopa 2 500 kemiallista yhdistettä, joista osa tunnetusti aiheuttaa syöpää. Syöpäjärjestöjen mukaan nuorison nuuskaaminen lisää suuontelon, nielun ja nenän syöpää, sanovatpa ruotsalaiset mitä tahansa. Myös ienmuutokset ja ientulehdukset ovat nuuskaajilla yleisiä, järjestöt kuittaavat.

Nuuskan käyttö on ilman muuta haitattomampaa kuin savukkeiden poltto, jos mittariksi otetaan syövän vaara, mutta mikään terveystuote se ei todellakaan ole, toteaa Syöpäjärjestöjen ylilääkäri Matti Rautalahti.

jaa a sanon mä.pistää vihaks..

Miksi Indica pistää vihaksi? Eikö ole hyvä saada faktaa mukaan nuuskakeskusteluun asiantuntijataholta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom