Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Pakko kompata edellisiä. Skärgårdssnus on jotain ihan tajunnan räjäyttävää, enkä nyt tarkoita positiivisessa mielessä. Hui helvetti, ei kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko noita pussikiekkoja muuten pakastaa ihan normaalisti niinku löössiä? Pari tornia noita pusseja jääkaapissa joissa rupee kohta päiväys paukkumaan vastaan ni ajattelin tunkea pakkaseen... mites muuten ootteko käyttäny paljonki sen viimisen käyttöpäivän jälkeen nuuskaa? Meneekö miksikään jos säilyttää jääkaapissa? Muuta kun ehkä vähän kuivahtaa...

Voiko noita pussikiekkoja muuten pakastaa ihan normaalisti niinku löössiä? Pari tornia noita pusseja jääkaapissa joissa rupee kohta päiväys paukkumaan vastaan ni ajattelin tunkea pakkaseen... mites muuten ootteko käyttäny paljonki sen viimisen käyttöpäivän jälkeen nuuskaa? Meneekö miksikään jos säilyttää jääkaapissa? Muuta kun ehkä vähän kuivahtaa...

Oon lyöny pussit pakkaseen enkä oo pahemmin katellu niitä päivämääriä. En o kuollu, vielä.

Itellä ainakin menee pussinuuskat pakastimessa aivan samalla tavalla.

Samalla tavalla ne siellä pakastimessa säilyy kuin multakin, kuten edelle on jo mainittukkin.

Laitan noi sitten pakkaseen, vaikka tuskin kauheesti haittaa jos ne päivämäärät menee umpeen... pysyypähän ainakin tuoreempina pidempään.

Mulla on pussikiekot ollu kans lähes aina pakkasessa. Hyvin toimii.. Ainakin mulla on päivämäärien umpeutumisen jälkeen tavara ollu "tuoreempaa" kuin jääkaappisäilömisen jäljiltä.

Kolmas päivä ilman nuuskaa, alkaa olla hermot jo vähän kireellä... :curs: Nyt kun nuuskan hintakin on noussu sen verran reippaasti, että sama jättää koko paska pois, hyi hyi! (:kuola:)

Onko täällä ihmisiä jotka ovat sekä nuuskanneet, että polttaneet tupakkaa? Kumman olette huomannut addiktoivammaksi? Itse nuuskasin satunnaisesti pari vuotta, ennen kuin koskin tupakkaan. Jännä juttu että saattoi mennä monesti kuukausi nuuskatessa ja sitten taas muutama kuukausi ilman nuuskaa eikä tuntunut missään. Tupakoinnin lopettaminen sitten onkin helvetin vaikeaa. Nyt piti aaas aloittaa nuuskaus, jotta pääsisi irti tupakoinnista. :D

Onko täällä ihmisiä jotka ovat sekä nuuskanneet, että polttaneet tupakkaa? Kumman olette huomannut addiktoivammaksi? Itse nuuskasin satunnaisesti pari vuotta, ennen kuin koskin tupakkaan. Jännä juttu että saattoi mennä monesti kuukausi nuuskatessa ja sitten taas muutama kuukausi ilman nuuskaa eikä tuntunut missään. Tupakoinnin lopettaminen sitten onkin helvetin vaikeaa. Nyt piti aaas aloittaa nuuskaus, jotta pääsisi irti tupakoinnista. :D
Itellä meni alkuun vaan röökiä, jonka jälkeen nuuska tuli kuvioihin röökin ohella ja näin meni vuoden päivät ja nykyään pelkällä nuuskalla mennään. Satunnaisesti voin vielä poltella kemmiä.

Röökiä meni kännissä, ei kyllä todellakaan maistunut sitten viikolla tai krapula aamuna. Nuuskaa kokeilin kanssa humalassa ensimmäisen kerran, tais olla 1ml ja jytäs :D

Kauan kesti harjoitella pitämään, edelleenkin oikea puoli kusee lähes aina, vasen taas tosi harvoin. Vaikka olisi iso biittikin huulessa. Huono homma vaan kun vasen huuli ei kestä läheskään niin paljoa nuuskaa, nyttenkin pieni reikä ihossa.

Röökiä sitten poltin jonkun verran kun nuuskat loppus eikä saanut mistään vähään aikaan. Rööki oli kyllä addiktoivampi, johtuen varmaan siitä 1h välein polttelun tarpeesta...

Onse vaan surullinen juttu kun tuntuu että sitä menee aina vaan enemmän, pitää ottaa taukoa ettei ala 5ml olemaan vakituinen tapa. Kalliiks tulee.

Nuuska rocks, rööki not! :worship:

.

Röökiä sitten poltin jonkun verran kun nuuskat loppus eikä saanut mistään vähään aikaan. Rööki oli kyllä addiktoivampi, johtuen varmaan siitä 1h välein polttelun tarpeesta...
:worship:

Itse en tuota kyllä allekirjoittisi, mistä tuo 1 rööki/tunti on keksitty, etkö ikinä ole kuullut ketjupolttajista. Toisaalta taas nuuskaa voi pitää addiktoivampana koska siitä tulee niin helvetisti nikotiinä. Mäkin heitän usein uuden määllin huuleen kun vanha rupeaa kusemaan liikaa.

mistä tuo 1 rööki/tunti on keksitty

En jaksa etsiä linkkiä mihinkään. Mutta tupakasta saatava nikotiini häviää tunnissa elimistössä niin, että "vieroitusoireet" rupeavat tuntumaan. En siis osaa selittää, mutta jotenkin näin. Tupakka on varmaan maailman kehitellyin tuote, eli kaikki on otettu huomioon, jotta jäisit koukkuun.

Mutta vanhana tupakoitsijana minunkin mielestä nuuska koukuttaa enemmän. Mulla on nuuska huulessa koko valveilla olo ajan. Kun otan nuuskan pois huulesta, niin laitan uuden tilalle noin 5min. sisällä.

Tupakkaa poltin noin 15 savuketta päivässä. Nyt kyllä nuuskannut jo vuosia.

Tuli mieleen, että kun näistä nuuskan sisäisistä vaikutuksista vaan on puhuttu niin..

Onko kenelläkään huulet / vastaavat alkanu meneen erinäkösiks ulkopuolelta? Esim. roikkuun tai muuttaan muotoaan? :D

Tuli mieleen, että kun näistä nuuskan sisäisistä vaikutuksista vaan on puhuttu niin..

Onko kenelläkään huulet / vastaavat alkanu meneen erinäkösiks ulkopuolelta? Esim. roikkuun tai muuttaan muotoaan? :D

Rohtuvat lähinnä.

Asiasta toiseen. Viikko sitten alko nuuskaus. Tänään aamulla oli huulet niin rohtuneet että halkeilivat, toisen puolen ikenet ovat tulehtuneet ja kielessä on joku helvetin rakkula. :eek:

Rohtuvat lähinnä.

Asiasta toiseen. Viikko sitten alko nuuskaus. Tänään aamulla oli huulet niin rohtuneet että halkeilivat, toisen puolen ikenet ovat tulehtuneet ja kielessä on joku helvetin rakkula. :eek:

Amatööri :P. Itse käyttänyt vasta 9-10 kk. Nykyään menee päivisin ulkona tykkiä kun taas salilla/kotona/nukkuessa pussii, on se vaan niin ihanaa. :)

Poltettava tupakka on mun mielestä koukuttavampaa.
En allekirjoittaisi tuota ihan suoralta kädeltä. Mikäli olet käyttänyt nuuskaa pitkään, on se täysin yhtä addiktoivaa. Lopettamisesta helpompaa tekee se, että nuuskaa ei saa joka kulman takaa.

Onko muut täällä ketjunuuskaajia ku mä? Oikeestaan ainoat hetket päivässä, millon ei oo biitti huulessa, on sillon ku syön tai pesen hampaat...kerran pari kuukuteen pitää pitää aina vähän taukoo ku alkaa olla huuli jo vähän kipee :( Ja 9v nyt takana rödan kans leikkimistä.

Aika hurjalta kuulostaa rucu07:n meininki!
Kyllä itellänikin välillä on päiviä että melkein jatkuvasti se mäysti huulessa viihtyy. Sitten tulee taas päiviä milloin tulee varmaan kahdet kolmet satsit laitettua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom