Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Onko muut täällä ketjunuuskaajia ku mä? Oikeestaan ainoat hetket päivässä, millon ei oo biitti huulessa, on sillon ku syön tai pesen hampaat...kerran pari kuukuteen pitää pitää aina vähän taukoo ku alkaa olla huuli jo vähän kipee :( Ja 9v nyt takana rödan kans leikkimistä.

Välillä on se biitti ollut suussa nukkuessakin jos on tipahtanut ennen aikojaan höyhensaarille. Välillä taas tulee tykitettyä kummallekkin puolelle samaan aikaan( ehkä enemmän tulee pusseilla harrastettua tota tuplaa).:kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Välillä on se biitti ollut suussa nukkuessakin jos on tipahtanut ennen aikojaan höyhensaarille. Välillä taas tulee tykitettyä kummallekkin puolelle samaan aikaan( ehkä enemmän tulee pusseilla harrastettua tota tuplaa).:kuola:

Juu, tuttu tunne. Aamulla saa sit taas miettiä et kuka on syöny paskaa mun suulla. Sinäänsä mennyt vähän maku tähän nuuskaamiseen, kun ei se biitin huuleen laittaminen oo niin kivaa. Laittamatta jättäminen taas perseestä :D

Sen jälkeen kun on irtonuuskaan alkanut, en mä ainakaan pussin käytöstä saa oikeen mitään irti.

Uudenvuodenlupaus alkaakin (taas) olla jo valmiiks päätetty :jahas:

Aika hurjalta kuulostaa rucu07:n meininki!
Kyllä itellänikin välillä on päiviä että melkein jatkuvasti se mäysti huulessa viihtyy. Sitten tulee taas päiviä milloin tulee varmaan kahdet kolmet satsit laitettua.

Nuuskaa mulla ei kyllä paljoa silti kulu, johtuen varmaan siitä et pidän samaa biittiä tunnista viiteen. Eli tuommonen 3-5milliä neljä viis kertaa päivässä.

Aaa, no sitten. Itse pidän biittiä huulessa yleensä vartista kolmeen varttiin. Nämä vartit on useis siis välitunteja, joutuu ottamaan pois tiettyjen opettajien tunneille. Kotona sitten pidempään.

Ääh taas ilmestynyt valkosia läikkiä hampaisiin nuuskauksen aloittamisen jälkeen. Huomasin noita jo viime keväänä... Eivät näytä normaaleilta läpikuultavilta kiillevaurioilta, vaan ovat aivan vitivalkeita. Kellään mitään hajua siitä, että mitä voisivat olla?

Enpä usko että ne on vaarallisia. Nuuskan suurin vika on että sitä ei saa oikein mistään prkl! Vittu muutan ruottii

Venäjältä saa :P Eikä taida maksaa kuin pari euroa purkki.
No kai oiski hienoo asuu jossaa tyylii 5 kilsaa nuijamaalta.. vittu ku täält on venäjälle tota matkaa kuitekki ja ei oo viisumii, silti täälläki jos nuuskaa saa se on just venäjänettania.

Noh josko ens vuonna siirtys lappeenrantaan, kaikkeni yritän etä ltu.n kauppatieteissä olisin sillon, ni sais nuuskaaki halvalla ja paljo!

Edit: siin ois vladimirit ja natasjat ihmeissää ku suomest muuttais pullohuulisii punttijätkiä kunnon siirtokunta sinne;)

Nyt alkaa toi tykittely sujuun meikäläiseltä kummallekki puolelle hyvin... Aikaa ton vitun taidon oppimiseen menikin sit oudon paljon :D

Nyt pitää viel oppia ottaan toi biitti tuolta tyylikkäästi veke, nyt nostan vähä huulta ja jotenkin puhaltelen niin sen saa tiputettua yhessä kasassa siististi.. Onks teillä tähän joku hyvä poppakonsti, miten sen sais sieltä nopsaan ja siististi kasassa veke? :S

Onks teillä tähän joku hyvä poppakonsti, miten sen sais sieltä nopsaan ja siististi kasassa veke? :S
Mjaa-a, ite otan ihan vaan niin että työnnän etusormen tonne posken yläreunaan, sieltä sitten vedän sormea huulen alla aina tohon jänteelle asti. Tuntuu kuin sormi liikkuisi jossain "kourussa" tms, vaikea selittää. Mutta kyllä se oma tyyli siitä löytyy. :)

Peukalo ja etusormi molemmat suuhen sinne huulen alle ulkoreunaan. Sitten vedät vaan sormia toisiinsa kohti. Näin saa mällit pois ja toiselta puolelta lähtee myös ne ikävän makuiset mehut mukaan.

Itekkin liu'utan sen etusormella tai peukalolla sieltä veke. Yleensä tulee komeena "harkkona" pihalle.

Nostan ylähuulesta ja puhallan, lähtee nätisti eikä tarvi työntää sormia ikeniin. Jos jää sattumia niin poimin ne kielellä ja maistelen hetken täyteläistä aromia ennen sylkäisyä.

Harvemmin kuitenkin jää, yleensä lähtee kivasti.

en tiiä mitä kermaperseitä tänne on kokoontunu, mut imo nuuskahan maistuu ihan jumalattoman hyvälle. Ettani varsinkin, eikä Generalkaa pahaa ole, vaikka haiseeki fairylle.

nam!
Mites, leipooko kukaan käsin? itte oon sitä mieltä että jos saa vaa hyvin leivottua, niin paras tapahan se on nuuskaa käyttää, vaikka tykki onkin nopeempi. Vaihtelua ainaki..
edit: kännissä se leipominen ei kyl onnistu;)

tykki on vaan hygieniamielessä niin paljo parempi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom