Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[larry];1726276 sanoi:
joops, tein tunnukset tuonne ja kokeilin skruffin tornilla paljon tulis maksaa; 129,36e - jos se pitää paikkansa niin taisi jäädä tilaamatta.. :D

Tobacco Tax: €72,50EUR
Sub-Total: €90,49EUR
Swedish Post (Shipping to Finland: 0.77 kg(s)): €12,99EUR
Tax EU: €25,88EUR
Total: €129,36EUR

No onpa kallista:wtf: Snusworldistä tilattuna maksoin tornista 60€
Edit. hei hetkinen, mistä lähtien nuuskasta on joutunut maksamaan tupakkaveroa? Ei multa ainakaan sitä kynitty. Tostahan vetäisi äkkiä johtopäätöksen ettei sitä saisi tuoda laivaltakaan kuin "kartsan" verran. Menee kyllä monimutkaiseksi, ítse olen rinnastanut elintarvikkeeseen siitä lähtien kun lähti kaupan hyllystä pois.

Jos joku menossa siljalle lähipäivinä niin jos viitsitte niin tulkaahan vinkkaamaan mitä siellä on tarjouksessa! Kaveri kun lähtee 2viikon päästä ni tietää sitten huikata mitä haluu tuliaisiksi :D

Ja mydäänkö laivoilla vieläkään Röda Lagettia? Ja onko nuilla generalista mitään tarjouksia esim. 5tuuttia 4hinnalla jne.?

Ei myydä Rödaa viekään. Ja jos oikein muistan kuulleeni niin viimeksi ollut Grov tarjouksessa

Ei ole Rödaa laivoilla. Viimeksi oli ainakin Göteborg tarjouksessa (ota 5, maksa 4). Tämä siis ainakin vielä viime viikonloppuna.

Kiitoksia vastauksista. Vois melkee ton Götebor setin ottaa ja yks genu siihe kylkiäisiks :kuola:

Mieluummi kattelisin nuuskaa käyttävää emäntää kuin tupakoivaa emäntää. Kunhan olisi vaan sitten kontrollissa se ettei kokoaja oo biitti huules :D

Mieluummi kattelisin nuuskaa käyttävää emäntää kuin tupakoivaa emäntää. Kunhan olisi vaan sitten kontrollissa se ettei kokoaja oo biitti huules :D
sama:piis:

Minust se on jopa pikkusen seksikkään näköstä ku nainen nuuskaa :kuola: :haart:

Paljon mieluummin kun tupakointia, en voi sietää tupakanpolttoa, en polta, en oo koskaan polttanutkaan, tottakai nyt maistanut oon, kuka ei, mutta en voi sietää mitään niin vähää ku röökinpolttoa, vaa jotenki nii rasittava tapa. Sellaset Hannele Lauri-tapaset ikäsä tupakkaa polttaneet emännät on karmeita.
hyi vittu

Sitäpaitti ois paljo puheenaiheita tytön kanssa, kuten, et eiks oo tää uus Röda Lacketin rasia paljo hienonpi ku se vanha mikä niillä oli sillo ku mä olin vielä armeijassa, tai että eiks ookki toi General Onyx iha omituisen näköstä nuuskaa, jotaa vitun mustii aseteltui pussei.. Tai tapeltais ku kissat ja koirat siitä että kumpi on parempaa Ettan vai General..

Henkilökohtaisesti mua ei häiritse ollenkaan jos nainen käyttää pussinuuskaa... Lössi on vähän jäykempi keissi sitten mutta kai sekin menis.

Mä oon tavannu aikoinaan ihan yyberihanan ruottitytyn, joka vääns löössii viel kaikenlisäks käsin, heitti jonkuunäkösen biitin ain kielelle, ja kielellä huulee, eikä häirinny, ku tyttö ol muute ihan kiva. Ei siit sit muute sellaa mitää koitunu, mut eipä ois haitannu ollenkaan, vaikka se käyttiki aika ronskisti nuuskaa.

Indica sun naismaku tunnetaan ;););)

Itse en tapailis nuuskaavaa muijaa, ellei sit muuten natsais 110-prosenttisesti. Nuuskaaminen on mun silmissäni melkoinen turn-off. Melkeinpä mieluummin tupakoiva kuin nuuskaava. En kyllä tupakoivaakaan naista kovin todennäköisesti ottais.

Käyttääkö naiset nuuskaa?

Joo, esim. Tiia Piili.
Edit. aina kunnon jööti huulessa kun olen nähnyt, ja siitä on ollut helppo huomata jos on ollut kuvauksissa jööti huulessa.
Niin ja eikös nää kaikenmaailman karkkinuuskat ole nimenomaan naisille suunnattuja.

Käyttääkö naiset nuuskaa?
Tunnenpa itsekin muutaman nuuskaavan tyttölapsen ja käsittääkseni esimerkiksi naispuolisten joukkuelajien harrastajien keskuudessa nuuskaaminen on suhteellisen yleistäkin.

Itsellä loppui pieneksi ajaksi nuuskan saantiin liittyvät probleemat, sillä tuli hommattua 5 sinkoa Grovia ja kohta tulee vielä pötkö perusEttania. Kaikki irtotavaraa tietty.

Tunnenpa itsekin muutaman nuuskaavan tyttölapsen ja käsittääkseni esimerkiksi naispuolisten joukkuelajien harrastajien keskuudessa nuuskaaminen on suhteellisen yleistäkin.

Joo kyl se tonne salibandy-, lätkä- ja lesbolinjalle menee. Kuuluu osittain sellaseen äijäimagoon. Ainoot hyvännäköset, joiden oon nähnyt nuuskaavan on joko ruotsalaisii tai sellasii, jotka ollut ruotsissa vaihdossa.

Mut total turn off, jos multa kysytään. Äijät on äijii ja ämmät on ämmii.

edit: tunnen siis ihan hyvin yhen tytön, joka nuuskaa mut se tykkääkin tytöistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom