Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt olisi itseasiassa aika tyhmäkin kysymys mutta...

Onkos teillä neuvoa mitään tekniikkaa tuohon biitin tykittämiseen? Olen tässä jokusen kuukauden jo nuuskaillut, mutta harmittavan usein biitti murentuu / menee vituilleen sitä laittaessa huuleen, ja vielä useammin sitä jää tuonne ikeniin vielä pois-otettassa niin että pitää vedellä suu hulmutella..

Miten te sen niinku tarkalleen sinne tykin käyttäjät laitette? :D Ei saatana, on toi satsi ainakin taatusti kunnolla tiivistetty, eli siitä ei ole kiinni.. Nostatte vaan huulta ja ammutte satsin sinne... ? Ei vaan opi saamaan sitä sinne siististi ja suoraan sitten millään :S

Liian pitkälle ja alas painat.

Nyt olisi itseasiassa aika tyhmäkin kysymys mutta...

Onkos teillä neuvoa mitään tekniikkaa tuohon biitin tykittämiseen? Olen tässä jokusen kuukauden jo nuuskaillut, mutta harmittavan usein biitti murentuu / menee vituilleen sitä laittaessa huuleen, ja vielä useammin sitä jää tuonne ikeniin vielä pois-otettassa niin että pitää vedellä suu hulmutella..

Miten te sen niinku tarkalleen sinne tykin käyttäjät laitette? :D Ei saatana, on toi satsi ainakin taatusti kunnolla tiivistetty, eli siitä ei ole kiinni.. Nostatte vaan huulta ja ammutte satsin sinne... ? Ei vaan opi saamaan sitä sinne siististi ja suoraan sitten millään :S

Pyorita kasilla sopiva pallo ja nakkaa suuhun :)

Nakkaa vielä kielenpäälle ja nosta kielellä huulee, ruotsalais-pro-meininki
Tykillä ei imo kannata tiivistää-->lähtee kaikki mehut-> mun mutuhuulituntumal lähtee tehoja biitistä tollee.

Nakkaa vielä kielenpäälle ja nosta kielellä huulee, ruotsalais-pro-meininki
Tykillä ei imo kannata tiivistää-->lähtee kaikki mehut-> mun mutuhuulituntumal lähtee tehoja biitistä tollee.

No voihan sen noinkin teha, mut oma huuli on vaan vuosien saatossa muotoutunu kasilla tehtyihin nuuskiin.

Juu no eiköhän se siitä.. Ainakin huomasin, että liikaa kun tiivistää niin toi paska tuntuu vaan murentuvan pikkupaloihin helpommin. Eli ainakin oon liikaa jopa tiivistelly.

Ei oikein käsin jaksa pyöritellä, taidan olla liian neitimäinen, mutta ihan käsihygienian takia en tuota Ettania jaksa ku tykitellä. Ja toikin oli totta et taidan tykittää liian alas, äsken pistin kunnolla huuleen ylös ton ruitan niin nyt tuntuu jo paremmin menevän.

Nyt viel yks kysymys... 'En tietenkään pidä biittiä tuon huulen keskellä olevan jänteen päällä, mut nyt kun peilistä huvikseen katoin niin biitti on sen ihan vieressä.. Onko teillä niin ja onkohan sillä nyt mitään syövyttävää tai haitallista vaikutusta?

Juu.. Siis ei mulla biitti koskaan tossa päällä ole ollut, mut pari kertaa huomannu et oon ampunu tohon sen sivulle.. eli biitin sivu osunu vähä siihe sivulta päin.

se keskel oleva jännehän kasvaa takasin tjsp? ainakin itsellä muista syistä ku nuuskasta katkes se sillai taktisesti ja joskus parin kk päästä katoin ni se piru oli taas normi näköne

Yleesäkin suun limakalvovauriot paranevat nopeasti. Nuuskaajat on ilman kaksi viikkoa, ja hupsis, mitään ei näy. Ite huomannu, kun ei nuuskansaanti ole tasainen, niin taukoajalla lähtee nuuskaamisen jäljet suusta tosi vikkelästi

Yleesäkin suun limakalvovauriot paranevat nopeasti. Nuuskaajat on ilman kaksi viikkoa, ja hupsis, mitään ei näy. Ite huomannu, kun ei nuuskansaanti ole tasainen, niin taukoajalla lähtee nuuskaamisen jäljet suusta tosi vikkelästi

Nojaa. Kyllä se hampilääkäri näki, että nuuskaa oli vedetty vaikka oli puolen vuoden tauko ollut.

Yleisesti ottaen helvetin kivaahan nuuskaus on ja parantaa itsellä ainakin keskittymiskykyä. Eipä ois jaksanut tenttiviikolla istua koululla 15 tuntia putkeen ilman nuuskaa. Suun se kyllä pilaa ja se on fakta. :(

Nojaa. Kyllä se hampilääkäri näki, että nuuskaa oli vedetty vaikka oli puolen vuoden tauko ollut.

Yleisesti ottaen helvetin kivaahan nuuskaus on ja parantaa itsellä ainakin keskittymiskykyä. Eipä ois jaksanut tenttiviikolla istua koululla 15 tuntia putkeen ilman nuuskaa. Suun se kyllä pilaa ja se on fakta. :(

Tottahan tuo periaatteessa on, mutta esim itella ei mitaan muuta ole tullut kahdeksan/yheksan vuoden aikana, paitsi toi keskiharpake on vahan kadoksissa, ei edes reikia. Varmaan olis pahemmassa kunnossa jos hampaiden/suun pesu ei olis saannollista( mika ei kaikille ole itseselvyys)

Tottahan tuo periaatteessa on, mutta esim itella ei mitaan muuta ole tullut kahdeksan/yheksan vuoden aikana, paitsi toi keskiharpake on vahan kadoksissa, ei edes reikia. Varmaan olis pahemmassa kunnossa jos hampaiden/suun pesu ei olis saannollista( mika ei kaikille ole itseselvyys)

Nuuskan käyttö lisäää syljen eritystä ja näin ehkäisee reikiintymistä.

Mä luulen että nuuskassaki pätee sitte se että mitä nuuskaa, miten paljon ja millä tavalla, Ite en oo koskaan ees kokeillut legendaarista skärgåsdssnusia, Tykki on vaan 2 millinen, ja vaihtelen puolta kokoajan. Eriasia varmasti käyttää vitosen tykil vaa yhel puolel ja puoltoistpurkkii päivässä. Itellä kun nuuskaa on sitä menee purkki 2.5-3 päivää, en oo mikää hevijuuseri ollenkaan. nimim. pitäis mennä ruottiin käymään;)

Sitte toisekseen jostaa oon kuullu legendaa että ns,nuuskakolo tulisi vaikka pitämällä purkkaa siinä kohtaa, se ei johdu nuuskasta, vaan siitä että huulen alla on tunteja päivästä jotain aina. En tiiä onko totta.

Ja voihan se olla eri ihmisillä herkempi se suu ku toisil. Ikenien vetäytymisestä olisin eniten huolissani, itel ei oo ylhääl mitää, mut alahampailla aika huonot, jostain syystä

...Ite en oo koskaan ees kokeillut legendaarista skärgåsdssnusia...
Tuo on/oli kyllä jotain aivan karmeaa tavaraa. Joskus intissä muistaakseni olen viimeksi tuota jonkun 5 purkkia käyttänyt ja voin kertoa, että oli kyllä suu hellänä noiden jälkeen. :hyvä: Ei oikein tunnu ettan & co miltään tuon jälkeen.

Suositut

Back
Ylös Bottom