No jaa haaparannassa esim. granit puntti 14e ja ihan ok nuuskaa, eli ihan siedettävään hintaan sitä sieltäkin saa.
Lähinnä kirjoitin omista nuuskistani. Ihan ok ei ole sama kuin se mitä mieluiten vetää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jaa haaparannassa esim. granit puntti 14e ja ihan ok nuuskaa, eli ihan siedettävään hintaan sitä sieltäkin saa.
Nyt olisi itseasiassa aika tyhmäkin kysymys mutta...
Onkos teillä neuvoa mitään tekniikkaa tuohon biitin tykittämiseen? Olen tässä jokusen kuukauden jo nuuskaillut, mutta harmittavan usein biitti murentuu / menee vituilleen sitä laittaessa huuleen, ja vielä useammin sitä jää tuonne ikeniin vielä pois-otettassa niin että pitää vedellä suu hulmutella..
Miten te sen niinku tarkalleen sinne tykin käyttäjät laitette? :D Ei saatana, on toi satsi ainakin taatusti kunnolla tiivistetty, eli siitä ei ole kiinni.. Nostatte vaan huulta ja ammutte satsin sinne... ? Ei vaan opi saamaan sitä sinne siististi ja suoraan sitten millään :S
Nyt olisi itseasiassa aika tyhmäkin kysymys mutta...
Onkos teillä neuvoa mitään tekniikkaa tuohon biitin tykittämiseen? Olen tässä jokusen kuukauden jo nuuskaillut, mutta harmittavan usein biitti murentuu / menee vituilleen sitä laittaessa huuleen, ja vielä useammin sitä jää tuonne ikeniin vielä pois-otettassa niin että pitää vedellä suu hulmutella..
Miten te sen niinku tarkalleen sinne tykin käyttäjät laitette? :D Ei saatana, on toi satsi ainakin taatusti kunnolla tiivistetty, eli siitä ei ole kiinni.. Nostatte vaan huulta ja ammutte satsin sinne... ? Ei vaan opi saamaan sitä sinne siististi ja suoraan sitten millään :S
Nakkaa vielä kielenpäälle ja nosta kielellä huulee, ruotsalais-pro-meininki
Tykillä ei imo kannata tiivistää-->lähtee kaikki mehut-> mun mutuhuulituntumal lähtee tehoja biitistä tollee.
Kyllä se syövyttää. Elasto avautuu aiheesta muutama sivu sitten.
Toi on muuten nykyään palautunu ihan normaaliks. Nykyään ku ampuu paskat yläpesään ni menee automaattisesti oikeelle kohalle.Kyllä se syövyttää. Elasto avautuu aiheesta muutama sivu sitten.
Sama juttu, kullä se keskihärpäke siitä silti vähän ärtyy.Juu.. Siis ei mulla biitti koskaan tossa päällä ole ollut, mut pari kertaa huomannu et oon ampunu tohon sen sivulle.. eli biitin sivu osunu vähä siihe sivulta päin.
Yleesäkin suun limakalvovauriot paranevat nopeasti. Nuuskaajat on ilman kaksi viikkoa, ja hupsis, mitään ei näy. Ite huomannu, kun ei nuuskansaanti ole tasainen, niin taukoajalla lähtee nuuskaamisen jäljet suusta tosi vikkelästi
Nojaa. Kyllä se hampilääkäri näki, että nuuskaa oli vedetty vaikka oli puolen vuoden tauko ollut.
Yleisesti ottaen helvetin kivaahan nuuskaus on ja parantaa itsellä ainakin keskittymiskykyä. Eipä ois jaksanut tenttiviikolla istua koululla 15 tuntia putkeen ilman nuuskaa. Suun se kyllä pilaa ja se on fakta. :(
Tottahan tuo periaatteessa on, mutta esim itella ei mitaan muuta ole tullut kahdeksan/yheksan vuoden aikana, paitsi toi keskiharpake on vahan kadoksissa, ei edes reikia. Varmaan olis pahemmassa kunnossa jos hampaiden/suun pesu ei olis saannollista( mika ei kaikille ole itseselvyys)
Tuo on/oli kyllä jotain aivan karmeaa tavaraa. Joskus intissä muistaakseni olen viimeksi tuota jonkun 5 purkkia käyttänyt ja voin kertoa, että oli kyllä suu hellänä noiden jälkeen. :hyvä: Ei oikein tunnu ettan & co miltään tuon jälkeen....Ite en oo koskaan ees kokeillut legendaarista skärgåsdssnusia...