Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä avaamattomat purkit pakastimessa ja avattu jääkaapissa sillon kun en tarvi. Mulla ainaki n tuppaa toi suoraan pakkasesta ammuttu jäinen biitti sulamaan huulessa ja sitäkautta valumaan, joten odottelen kanssa hetken että sulaa. Mutta kylmää nölliä ei voita mikään
Mulla on 2-4 avattua purkkia siellä sun täällä niin ei tarvitse etsiä sitä. Olen toivoton tavaroiden hukkaamisen suhteen
saako tuolta rapakon takaa tilattua omaan käyttöön nuuskaa siten, että tulleineen ja postikuluineen hinta pysyis tuutilla siinä max. 40?? Yrittäny googletella sun muuta, mutta kauheen hintaseks tuntuu aina nousevan noissa mitä löytäny...
harmittaa kun Suomeen ei saa tilattua joka paikasta, koska vissiin suomen valtio on kieltänyt sellaisen.
Olisi saanut todella halvalla. Mistä te tilaatte tai hankitte?
Näitä hintoja on varmaan kyselty jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta olisin todella kiitollinen, jos joku osaisi sanoa Vikingin tai Siljan hintaa Ettanin ja Göteborgs Rapen torneille pussinuuskaa.
22-23 euroa.Näitä hintoja on varmaan kyselty jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta olisin todella kiitollinen, jos joku osaisi sanoa Vikingin tai Siljan hintaa Ettanin ja Göteborgs Rapen torneille pussinuuskaa.
Haaparannasta törkyseen hintaan tai sitten laivalta siedettävämpään.
Ruotsin aluevesillä.Minä aikana noilla laivoilla sitä nuuskaa myytinkää?
Sinne lahti taas tilaus www.snusbutiken.com iin, rakkaat yhdeksan lasta lahti kotia kohti :hyvä:
Kuin paljo kuppas koko satsi? Ja kuinka oikee sait tuolta tilattua ku ite yrittelin kattella paljon maksais ni jälleen ku piti valita maa mihin tuodaan niin suomea koko listassa?? :wtf:
Crowley:
Asuinpaikka:
dublin,Ireland
Eipä taida monikaan nettikauppa lähetellä suomeen nuuskaa. Ilmeisesti ovat saaneet kovistelua Tullilta.
Ois voinu tosiaa ton rofiilin väijyä, elin jo toivossa :D