Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Ei saa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä avaamattomat purkit pakastimessa ja avattu jääkaapissa sillon kun en tarvi. Mulla ainaki n tuppaa toi suoraan pakkasesta ammuttu jäinen biitti sulamaan huulessa ja sitäkautta valumaan, joten odottelen kanssa hetken että sulaa. Mutta kylmää nölliä ei voita mikään :kuola:

Mulla on 2-4 avattua purkkia siellä sun täällä niin ei tarvitse etsiä sitä. Olen toivoton tavaroiden hukkaamisen suhteen:david:

Mulla on 2-4 avattua purkkia siellä sun täällä niin ei tarvitse etsiä sitä. Olen toivoton tavaroiden hukkaamisen suhteen:david:

Sama täällä. Välillä löydän puolikkaan purkin nuuskaa esim. yöpöydältä tai housujen taskusta, jotka ovat pyykkikorissa. Huuleen vaan samaa paskaa se vieläkin on.

saako tuolta rapakon takaa tilattua omaan käyttöön nuuskaa siten, että tulleineen ja postikuluineen hinta pysyis tuutilla siinä max. 40?? Yrittäny googletella sun muuta, mutta kauheen hintaseks tuntuu aina nousevan noissa mitä löytäny...

saako tuolta rapakon takaa tilattua omaan käyttöön nuuskaa siten, että tulleineen ja postikuluineen hinta pysyis tuutilla siinä max. 40?? Yrittäny googletella sun muuta, mutta kauheen hintaseks tuntuu aina nousevan noissa mitä löytäny...

Siinä ja siinä.

Jos tilaat offroadia, joka taitaa olla halvinpaa. On mahdollista, että hinta jää vähän alle ton 40 euroa. Muistan joskus tilanneeni tota halpa/paska nuuskaa ja tornin hinta oli noin 25 euroa(kaikkineen kuluineen). Paketti ei jäänyt tulliin, mutta vaikka jäisi, niin hintaa alle 40euroa.

Jeh, metskaillu just jotain genua tahi röda lacketia ois löytyny tonne 40kynpin pintaan...Ku eihän siinä jos noita rahti kului tulee ku niit voi kaverin kans jaella jos kimppatilauksen tekee jne.

Mutta jotkut ei ees suomeen tuo ja joillain tuntuu olevan täysin eri kulut nimenomaan suomelle. Ainakin siis nuilla mitä ite löytäny (snussexpress -> suomelle omat hinnat ja buysnus -> ei suomea edes listalla)

Jos jollakin siis päteviä linkkejä iskeä ni tänne vaan :D

harmittaa kun Suomeen ei saa tilattua joka paikasta, koska vissiin suomen valtio on kieltänyt sellaisen.
Olisi saanut todella halvalla. Mistä te tilaatte tai hankitte?

Näitä hintoja on varmaan kyselty jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta olisin todella kiitollinen, jos joku osaisi sanoa Vikingin tai Siljan hintaa Ettanin ja Göteborgs Rapen torneille pussinuuskaa.

Näitä hintoja on varmaan kyselty jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta olisin todella kiitollinen, jos joku osaisi sanoa Vikingin tai Siljan hintaa Ettanin ja Göteborgs Rapen torneille pussinuuskaa.

Taitaa olla 22 euroa ilman tarjouksia. Viikkarilla ainakin näin ja tuskin siljan hinnat kauheasti poikkeavat.

Sinne lahti taas tilaus www.snusbutiken.com iin, rakkaat yhdeksan lasta lahti kotia kohti :hyvä:

Kuin paljo kuppas koko satsi? Ja kuinka oikee sait tuolta tilattua ku ite yrittelin kattella paljon maksais ni jälleen ku piti valita maa mihin tuodaan niin suomea koko listassa?? :wtf:

Kuin paljo kuppas koko satsi? Ja kuinka oikee sait tuolta tilattua ku ite yrittelin kattella paljon maksais ni jälleen ku piti valita maa mihin tuodaan niin suomea koko listassa?? :wtf:

Crowley:
Asuinpaikka:
dublin,Ireland

Eipä taida monikaan nettikauppa lähetellä suomeen nuuskaa. Ilmeisesti ovat saaneet kovistelua Tullilta.

Crowley:
Asuinpaikka:
dublin,Ireland

Eipä taida monikaan nettikauppa lähetellä suomeen nuuskaa. Ilmeisesti ovat saaneet kovistelua Tullilta.

Ois voinu tosiaa ton rofiilin väijyä, elin jo toivossa :D

Nyt olisi itseasiassa aika tyhmäkin kysymys mutta...

Onkos teillä neuvoa mitään tekniikkaa tuohon biitin tykittämiseen? Olen tässä jokusen kuukauden jo nuuskaillut, mutta harmittavan usein biitti murentuu / menee vituilleen sitä laittaessa huuleen, ja vielä useammin sitä jää tuonne ikeniin vielä pois-otettassa niin että pitää vedellä suu hulmutella..

Miten te sen niinku tarkalleen sinne tykin käyttäjät laitette? :D Ei saatana, on toi satsi ainakin taatusti kunnolla tiivistetty, eli siitä ei ole kiinni.. Nostatte vaan huulta ja ammutte satsin sinne... ? Ei vaan opi saamaan sitä sinne siististi ja suoraan sitten millään :S

Suositut

Back
Ylös Bottom