Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Mites, miten te säilytätte tuota nuuskaa... Pidättekö pakastimessa tornia ja sieltä nappaatte aina kiekon käyttöön? Vai ihan jääkaapissa? Ite oon nyt pidelly vaan jääkaapissa viileimmässä osiossa, mut tota pakastamista tuntuu moni tekevän... voiko biitin heittää suoraan pakkasesta olleesta purkista huulee, vai pitääkö "sulatella" ekana? :D

Ostin piruuttaan kaverilta kiekon Grov:n Löössiä, on ihan _KARMEETA_ kamaa verrattuna Ettaniin... Hyi helv*tti! Tykkääkö täällä joku tosta Groovista ja etenkin ton koostumuksesta :S ?
Pakkasessahan ne on kiva pitää. Voi kyllä heittää suoraan pakkasesta huuleen, mutta itellä ainakin tuo kylmyys puuduttaa oudosti huulta. :)
Tulee siis napattua kylmästä pois vaikkapa ~30min ennen, ei palella niin pahasti enää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä avaamattomat purkit pakastimessa ja avattu jääkaapissa sillon kun en tarvi. Mulla ainaki n tuppaa toi suoraan pakkasesta ammuttu jäinen biitti sulamaan huulessa ja sitäkautta valumaan, joten odottelen kanssa hetken että sulaa. Mutta kylmää nölliä ei voita mikään :kuola:

Onks joku nuuskan käyttöä "lopetteleva" kokeillu noita nikotiinittomia nuuskia? Joutu kyl tossa lunastaa muutaman tornin ettania, et en ole viel ihan pariin hetkeen lopettamas. Aattelin vaan et auttaako noi nikotiinittomat yhtään :)

Nikotiinipurkka on omiaan lopettamiseen, sen kun voi tällätä sinne huulen alle. Muistakaa että 7 vuosi on kuulemma pahin lopettamisessa. Munkin tapauksessa noi nikoretettet ovat aina vain korvaushoitoa. Addiktioherkkä selkärangaton paska kun olen. Olen lopettanut röökaamisen/nuuskaamisen n.10 kertaa elämässäni mutta tässä sitä näpytellään mälli huulessa:rolleyes:

Itellä avaamattomat purkit pakastimessa ja avattu jääkaapissa sillon kun en tarvi. Mulla ainaki n tuppaa toi suoraan pakkasesta ammuttu jäinen biitti sulamaan huulessa ja sitäkautta valumaan, joten odottelen kanssa hetken että sulaa. Mutta kylmää nölliä ei voita mikään :kuola:

Kauanko sulla kestää yks purkki? Ite on tollasta rallia jaksas :D

Mikä tuossa on rallia? :)

Noissa nuuskissa on muuten joskus aika likellä bäst före dagarnat, joten puntit on aina pakkasessa ja vajennuksessa oleva purkki jääkaapissa. Paitsi duunissa taskussa.

Tarkotin lähinnä sitä että ainakin itselläni kuluu nuuskaa sen verta ahkerasti että esimerkiksi illalla koneella istuessa ei jaksa rampata kaapille, vaan purkki pysyy kyllä pakkasesta poiston jälkeen ihan pöydällä/taskussa. Päivässä kun tuo melkein tahtoo mennä. :|

Juu en mäkään sitä vaikka tässä koneella istuessa aina takaisin kylmään vie. Lähinnä siis joskus yön yli pidän jääkaapissa tai päivällä jos en tarvi. Koulussa tietenkin taskussa messissä ja salille mennessä yms.

Ok, tuli otettua vähän liian kirjaimellisesti! :D
Asiasta toiseen, pula-aikoja jotenkin eletään eikä ollut saatavilla kuin generalin pussia nyt. Vittu mitä kuraa kun on tottunut 5mm löysäannokseen.:down:

Kyllähän nuuskaa kuuluu säilyttää pakkasessa, sanotte pojat mitä tahansa. Itsellä ainakin baari-illan taskussa säilynyt purkki tuottaa lähinnä huonoja oireita (saattaa johtua useimmin krapulasta). Joka tapauksessa pakastin tai jääkaappi-lämpöinen snuff pitää parhaimman koostumuksensa ja näin ollen toimi parhaiten.
Asiasta toiseen, pula-aikoja jotenkin eletään eikä ollut saatavilla kuin generalin pussia nyt. Vittu mitä kuraa kun on tottunut 5mm löysäannokseen.
Itse paatuneena lösin kannattajana haluaisin muilta kokemuksia pussinuuskasta. Välillä tuntuu, että hieman kuivatettu tuore ettanin portion tuntuu paremmin kuin kunnon jööti lösiä. Muilla samanlaisia kokemuksia? (Generalista en vaivaudu sanomaan mitään...)

Kyllähän nuuskaa kuuluu säilyttää pakkasessa, sanotte pojat mitä tahansa. Itsellä ainakin baari-illan taskussa säilynyt purkki tuottaa lähinnä huonoja oireita (saattaa johtua useimmin krapulasta). Joka tapauksessa pakastin tai jääkaappi-lämpöinen snuff pitää parhaimman koostumuksensa ja näin ollen toimi parhaiten.

Nuuskaa ei kyllä kuulu säilyttää pakastimessa, olit sitten tyttö mitä vaan mieltä. Nuuska kuuluu säilyttää alle +8 asteessa, joten jääkaappi riittää varsin hyvin. Tämähän lukee nuuskarasiassa ja kauppiaat säilyttävät tuotteen näin.

Kaikesta huolimatta säilytän pakkasessa suuremmat määrät(johtuen lähinnä tilan puutteesta) ja otan aina noin 5 kiekkoa kerralla jääkaappiin. Mutta kun otan kiekon käyttöön, niin pidän sitä kyllä taskussa. Kuka sitä avattua purkkia jaksaa edestakaisin heitellä. Kyllä se pysyy täysin samanlaisena vaikka se päivän taskun pohjalla on. Menee turhaksi hifistelyksi tollainen. Alkaa tupakatkin kuivua, kun muovin askin päältä poistaa. En kuitenkaan ole nähnyt kenenkään pitävän avattuja askeja esim. minigrip-pussissa.

Itse paatuneena lösin kannattajana haluaisin muilta kokemuksia pussinuuskasta. Välillä tuntuu, että hieman kuivatettu tuore ettanin portion tuntuu paremmin kuin kunnon jööti lösiä. Muilla samanlaisia kokemuksia? (Generalista en vaivaudu sanomaan mitään...)

No huh-huh! Ei se "toimiminen" nyt mistään kylmyydestä ole kiinni. Ja oot sä kyllä tarkka "hieman kuivatettu tuore ettanin portion tuntuu paremmin kuin kunnon jööti lösiä". Ei millään pahalla.
Edit. Vaan moottorisahalla:evil:

Ööh. Tyhmä kysymys kun alko mietityttään. Onko laivalla, tässä tapauksessa Viikkarilla, joku yleinen määrätarjous nuuskasta?

Mulla on kuitissa -22€ alennus kun 6 putkea á 22€ ostin ja en ainakaan huomannu, että olis ollu joku tarjous päällä.

Ööh. Tyhmä kysymys kun alko mietityttään. Onko laivalla, tässä tapauksessa Viikkarilla, joku yleinen määrätarjous nuuskasta?

Mulla on kuitissa -22€ alennus kun 6 putkea á 22€ ostin ja en ainakaan huomannu, että olis ollu joku tarjous päällä.

En mä ainakaan mitään alennuksia saanut, vaikka ostin 14 tornia :P

Göteborgia oli 5putkea neljän hinnalla..

Nyt on muuten nuuskaa kotona.. tuli ostettua catchin karkkinuuskaakin hieman..

Minä sentään en ostanut nikotiinitonta nuuskaa.. kuten eräs :hyvä:

Okei, no toihan selvitti tänkin, thx. Rapéahan tuo oli. Jos olisin laittomuuksiin ryhtynyt niin tuostahan oivan hakupalkan saisi.

Saaks tommosilta ihme miniristeilyiltä hankittua nuuskaa? Rosella, lähtö 12.30 ja paluu 19.45. Maksas vaan 10€ tommonen reissu niin ajattelin käydä jos vaan saa nuuskaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom