Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Rödan löössistä tykkään myös minä. Tykkään myös rödän white pusseista. Mutta kaikkea huuleeni työnnän, jos sitä pakkasessa on. Minunkin mielestä maku asioista on turha kinastella.
Huomena saan 10 tornia rapen valkoisia pusseja. Mun lemppari pusseja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkaa taas nusut loppu. Kaapissa vielä göteboria, eetua, generalia ja oliko rödan pusseja viel vai mitä lie.

Pitää melkein tehä reissua hapikseen... Kuinkas, saako euroilla ostettuu käteisellä ku mulla ei oo visaa täl hetkel?

Saa ostettua.

Montako tornia laivalta saikaan tuoda nuuskaa? Siinä taisi olla joku euromääräinen raja vai?
Entä onko tietoa Viking Linen mahdollisista tarjouksista (lös ja portion)?

Montako tornia laivalta saikaan tuoda nuuskaa? Siinä taisi olla joku euromääräinen raja vai?
Entä onko tietoa Viking Linen mahdollisista tarjouksista (lös ja portion)?

Muistelisi, että rapea ois ollu 2vk. sitte 5 punttia neljän hinnalla. Ainakin 150 egellä saa ostaa nuuskaa lärviä kohden, mut viimeksi tuli ostettua enemmänki ilman mitään ongelmia. Joskus muistan nähneeni nuuskakaappien ovessa rajoituksen, jossa lukee, että yksi henkilö saa ostaa 150€. Osta vaan niin paljon ku pörssi antaa periksi, mutta muista olla ajoissa. Myynti kesti muistaakseni vikingin iltalaivalla klo.13.10 asti.:thumbs:

Muistelisi, että rapea ois ollu 2vk. sitte 5 punttia neljän hinnalla. Ainakin 150 egellä saa ostaa nuuskaa lärviä kohden, mut viimeksi tuli ostettua enemmänki ilman mitään ongelmia. Joskus muistan nähneeni nuuskakaappien ovessa rajoituksen, jossa lukee, että yksi henkilö saa ostaa 150€. Osta vaan niin paljon ku pörssi antaa periksi, mutta muista olla ajoissa. Myynti kesti muistaakseni vikingin iltalaivalla klo.13.10 asti.:thumbs:

Saa tuoda niin paljon kuin haluaa, mutta verottoman tuonnin raja on 175€. Sen ylimenevästä osasta joudut pulittamaan verot JOS jäät tulliin kiinni.

No nyt se sitten tuli, paksukirjekuori snusworldwidestä:dance:
Edit. 4 päivässä tuli perille.

Myydään. Ainakin Siljalla, Vikingistä en osaa sanoa kun siellä harvemmin tullut käytyä.

Onks joku nuuskan käyttöä "lopetteleva" kokeillu noita nikotiinittomia nuuskia? Joutu kyl tossa lunastaa muutaman tornin ettania, et en ole viel ihan pariin hetkeen lopettamas. Aattelin vaan et auttaako noi nikotiinittomat yhtään :)

en tiedä auttaako vai eikö mutta.. mitvit? ei mulla oo mikään "tapa" että pistän jöötin huuleen vaan se on kyl iha harkittu teko silloin kun haluaa vähän rentoutua.

Onks joku nuuskan käyttöä "lopetteleva" kokeillu noita nikotiinittomia nuuskia? Joutu kyl tossa lunastaa muutaman tornin ettania, et en ole viel ihan pariin hetkeen lopettamas. Aattelin vaan et auttaako noi nikotiinittomat yhtään :)

No eihän ne nyt auta ollenkaan. Ainoastaan siihen voi auttaa, jos on niin paatunut nuuskaaja, että pelkästään "biitin" puuttuminen huulesta aiheuttaa ongelmia. Eli ei ole "kotoisa" fiilis jos jotain ei ole huulessa kokoajan. Nikotiiniin himoon auttaa vain nikotiini tai ne uudet kalliit lääkkeet.

Eipä ole tullut kokeiltua, vaikuttaa vähän tekohengitykseltä. Vähän sama kuin joisi alkoholitonta olutta vaikkapa tipattomalla tammikuulla, eli homma on lähinnä itsensä pettämistä. Maku on vähän sinnepäin, mutta ei korvaa aitoa ja oikeaa.

Lopetellessa (oikeammin taukoillessa) nuuskankäyttöä olen pitänyt nikotiinipurkkaa huulessa. Toimii vähän kuten inhallaattori eli nikotiinia tulee ja tapariippuvuuskin saadaan tyydytettyä.

Mites, miten te säilytätte tuota nuuskaa... Pidättekö pakastimessa tornia ja sieltä nappaatte aina kiekon käyttöön? Vai ihan jääkaapissa? Ite oon nyt pidelly vaan jääkaapissa viileimmässä osiossa, mut tota pakastamista tuntuu moni tekevän... voiko biitin heittää suoraan pakkasesta olleesta purkista huulee, vai pitääkö "sulatella" ekana? :D

Ostin piruuttaan kaverilta kiekon Grov:n Löössiä, on ihan _KARMEETA_ kamaa verrattuna Ettaniin... Hyi helv*tti! Tykkääkö täällä joku tosta Groovista ja etenkin ton koostumuksesta :S ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom