Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Onkos täällä ketään testaillu tota tykki Offroad merkkistä snaagua? Onko mistään kotosin? Mihin verrattavissa? Ku tuntuu niin halpaa olevan tuolla rapakon takana tuo merkki...

Jep. Niin kuin sanottu, boxi on surkea. Ei todellakaan tiivis ja lisäksi aukeaa taskussa, jos tasku on "löysä". Esim. takin taskussa. Ja kaiken lisäksi itse tavarakin on paskaa. En oikein tiedä mihin voisi verrata.... Rakenteeltaan käytettyä kahvinpurua:wtf:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
diplomat-purkki

Tollanen pitäis saada jostain;) sais tosi hyvän purkin mihin laittaa snuussit.

Ei mistään pystys hommaan kunnon purkkia? Mulla on tapana noilla avata olutpullo siinä samalla ja noi tykkikaman purkit hajoo käsiin samointein, pussipurkeissa sitten taas on yleensä se säiliö viel lisäks siinä kannessa joten se on vähän paksumpaa tavaraakin.

Kuulemma helvetin huono kiekko. Ei ole niin tiivis -> nuuska kuivaa
Jep. Niin kuin sanottu, boxi on surkea. Ei todellakaan tiivis ja lisäksi aukeaa taskussa, jos tasku on "löysä". Esim. takin taskussa. Ja kaiken lisäksi itse tavarakin on paskaa. En oikein tiedä mihin voisi verrata.... Rakenteeltaan käytettyä kahvinpurua:wtf:

Kiitokset näistä, tietääpähän olla tilaamatta. :thumbs:

Ei mistään pystys hommaan kunnon purkkia? Mulla on tapana noilla avata olutpullo siinä samalla ja noi tykkikaman purkit hajoo käsiin samointein, pussipurkeissa sitten taas on yleensä se säiliö viel lisäks siinä kannessa joten se on vähän paksumpaa tavaraakin.

Ei luulis ihan järkyttävän suuri ongelma olevan ellet sitten dokaa joka ikinen päivä.

Tulee muuten edullisemmaksi ostaa pullonavaaja kuin kunnollinen nuuskapurkki.

Et vain osaa avata oikein(ei millään pahalla), mulla lentää korkki ja kanteen jää naarmut, yhtään en ole muussannut.

WTF!! mä luulin et toi kaljapullon avaaminen nuuskapurkilla oli vitsi!

En oo kyllä koskaa kuullukkaa aikasemmin moisesta operaatiosta, saatikka nähny sitä tehtävän. meilpäin käytetää sellasta korkinavaajaa, colt sytkäriä tai vaikka ovenkarmin koloa mihin lukon kieli menee, en tiiä sen nimeä.
mutta että nuuskapurkki. sitäpaitti se hieno ja kallis aistuulin boksi menee iha hirveennäköseks jos sitä rupee naarmuttelemaan kaljapullon avaamisilla..

WTF!! mä luulin et toi kaljapullon avaaminen nuuskapurkilla oli vitsi!

En oo kyllä koskaa kuullukkaa aikasemmin moisesta operaatiosta, saatikka nähny sitä tehtävän. meilpäin käytetää sellasta korkinavaajaa, colt sytkäriä tai vaikka ovenkarmin koloa mihin lukon kieli menee, en tiiä sen nimeä.
mutta että nuuskapurkki. sitäpaitti se hieno ja kallis aistuulin boksi menee iha hirveennäköseks jos sitä rupee naarmuttelemaan kaljapullon avaamisilla..

Noh.. kun noi purkit ei kestä(mul on vissii liikaa voimaa) nii käytän sitten siihen hommaan kotona vasaraa tällähetkellä. :D

EDIT: Coltti on se yleisin, en ite polta niin lainaan kaverilta, ruuvinmeisselillä saa helposti, harjanvarrella, ihan millä vaan melkeenpä.. kuhan on tarpeeks kovaa matskuu eikä jousta niinkun noi lössipurkit!

Noh.. kun noi purkit ei kestä(mul on vissii liikaa voimaa)

Miten siitä sanotaankaan.. Voimalla korvataan se mikä tekniikassa hävitään. ;)

[/offtopic]

Kotinuuskana menee RL lös. Kodin ulkopuolella Ettan portion ja Skruff stark portion.

Rödan kanssa mulla on tapana säilyttää tavaraa kansi auki lähes koko ajan. Kun se vähän kuivahtaa niin avot.. 3h päikkärit menee pökäle huulessa ilman pienintäkään valumaa. NamiNami.

Eikö se oo pirun vaikee saada huuleen kun se on kuivaa purua eikä kiintee märempi paukku?

Rödan ei vedä kuivaks puruks tekemälläkään. Joskus on purkin reunoille jääny viikos seisomaan rippeet.. Sieltä sitten kämmenelle, pyöräyttää siitä söpön pikku arpakuution ja ei kun huuleen. Rehellisesti täytyy sanoa, että parempaa irtonuuskaa en oo ikinä kohdannut ja tuskin tulen kohtaamaan.

Ettanin löössiä on tullut nyt jonkin aikaa käyteltyä... ens viikolla laivalle ja pitäis satsi tuoda, mitä eroo te kokeneemmat nuuskaajat voisitte sanoo noiden Ettanin Löössin ja Röda Lacketin välillä olevan ?

IMO Röda Lacket on törkeesti yliarvostettua. Röda on mun mielestä kuin laimeeta ettania. Että en menis ruotsista kyllä hakeen törkeellä hinnalla Röda Lackettia vaan ostaisin laivalta kunnolla ettania senkin sijasta.

Ettanin löössiä on tullut nyt jonkin aikaa käyteltyä... ens viikolla laivalle ja pitäis satsi tuoda, mitä eroo te kokeneemmat nuuskaajat voisitte sanoo noiden Ettanin Löössin ja Röda Lacketin välillä olevan ?

Ettanin ja Rödan suurin ero on se että Rödan kanssa ei tarvii käyttää tykkiä. Röda on kunnon muovailu vahaa ja käsin pyöritellyt pallot ei kuitenkaan levii suoraan purukalustoon.

IMO Röda Lacket on törkeesti yliarvostettua. Röda on mun mielestä kuin laimeeta ettania. Että en menis ruotsista kyllä hakeen törkeellä hinnalla Röda Lackettia vaan ostaisin laivalta kunnolla ettania senkin sijasta.

Makuasia sano koiran jne. Tykkinuuskana Ettan on ihan jees.. Halpaa kuin saippua ja ajaa asiansa. Röda on mun mielestä parasta löysää markkinoilla. Niinku yllä sanoin.. Käsin pyöriteltävää ja pysyy törkeen hyvin kasassa (etenkin hiukan kuivatettuna).

Tykittömyys on mulle se juttu. Ettanin ominaisuudet siihen ei mun vaatimustasolla riitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom