Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Katos perkele,täälläkin samaa venäläistä,ihan aidolta vaikuttaa..Mun mielestä oli vielä ruotsinlaivalta tuotu.Mutta en oo varma

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tässä theardissa kysyttii että vaikuttaa se lihaksiin(nuuska) jollain tavoin? ja siihen ei kukaan vastannut(ainakaa 1-5sivulla=D) . miten on? vaikuttaako se ylipäätä sali treeniin jotenki?

tässä theardissa kysyttii että vaikuttaa se lihaksiin(nuuska) jollain tavoin? ja siihen ei kukaan vastannut(ainakaa 1-5sivulla=D) . miten on? vaikuttaako se ylipäätä sali treeniin jotenki?

Mitä sillä on väliä vaikuttaako? Oletko huomannut vaikutusta?

Joku voi tuntea saavansa boostia siitä kun se on treenin aikana ylähuulessa.

nyt ois viimeinkin tarkotus itse lähteä käymään tuolla ruottin puolella risteilyllä.
mutta mulle on vieläkin epäselvää ne ikärajahommat. miten ne nyt menee selkeesti? 18v olen. ja idea ois päästä ruottin mailla käymään. ku jotain kuullu että pitäs olla 20v tms jne emminä tiiä :D sanokaa joku selkeesti koko homma miten toimii, kiitos :)

..tai sit se on autoreissu haaparantaan.. :D

Tuo on todella tyhmä sääntö. 18 vuotta täytettyään voit matkustella ympäri maailmaa, mutta et voi mennä risteilylle ruotsiin. :D

Olisiko mahdollista, että laivayhtiöt karsivat tuolla ikärajasäännöllä ördläystä samaan malliin kuin ravintolatkin. 18-vuotiaana voit matkustella ympäri maailmaa, mutta et välttämättä pääse keskustan yökerhoihin sisään. Ihan tyhmää, eiks ookki?

:offtopic:

Tottahan tuo. Aika usein tarkoituksena laivalle on lähdössä myös "hiukan" juhlia samalla. Ja 18-vuotiaiden juhliminen ei usein ole siitä rauhallisimmasta päästä.

Ahh..

Tänään irtos vihdoinkin kaivattua täydennystä..

28xSkruf Startk (pussi)
12xGöteborgin Rape (pussi)
20xEttan (pussi)

ja ekstrana himanuuskaa, eli torni Röödaa (lös)!!

Nyt on pakkanen täynnä paskaa..

:kippis1:

nuuskan käytön takia pelkään että mulle on tullu ientulehdus . Ien on arka , punottaa ja hiukan turvonnut. Te joilla on ollut ientulehdus , miten hoiditte tulehduksen? annoitte olla vaan? seuraava Hlääkäri aika vasta 1viikon päästä joten onko mitää kotikonsteja jolla voisi ientä hoitaa? Nuuskan käyttö on nyt hyllyllä sen aikaa tietenki kun saan ikenen kuntoo taas :P
kiitos jos jaksaisitte vastata.

kauankos sitä nuuskaa on tullut käytettyä.. selventäisi vähän, ennenkun voisi enemmän sanoa, jos olet uusi nuuskan parissa, niin kyllä saattaa punoittaakin, ja kirvellä jonkun viikon verran ennenkuin totut, mulla ainakaan ientulehus ei ole enemmän nuuskanneena näkynyt, kun verenkierto siellä ei ole kovin hyvä, vaan sitten tauolla on jonkunaikaa vaaleanpunaista vaahtoa tullut hammastahnasta. Ei se sinänsä vakavaa ole edes, ja offtopiccina, mulla kaikista huonoin, ainoa huono ien on keskellä alhaalla, nuuska ei ole tehnyt mitään ylähuulen alle, tosin nyt taas olen määräämättömänpituisella tauolla (=lue ei nyt ole saatavilla eikä todellakaan tietoa milloin mahtaa saada next)

joo tosiaan nuuskaa olen käyttänyt 2viikkoa =D max 15 tykillist per viikko. Joo ja kirveele välil kyl aivan saatanasti ennenku se ien "turtuu"

Mulla tuli joskus kulmahampaan juuri näkyviin kun siinä kohdalla pidin nuuskaa. Vaihdoin puolta tai pidin taukoa (ei voi muistaa) jonkin aikaa ja ien oli ummessa taas. Aina kun alottaa nuuskan pitkän tauon jälkeen (vuosien) niin alussa kirvelee ihan pirusti, mutta kun käyttää vaan väkisin (vaikka jäistä nuuskaa) niin se menee ohi paris viikos eikä tule takaisin.

nuuskan käytön takia pelkään että mulle on tullu ientulehdus . Ien on arka , punottaa ja hiukan turvonnut. Te joilla on ollut ientulehdus , miten hoiditte tulehduksen? annoitte olla vaan? seuraava Hlääkäri aika vasta 1viikon päästä joten onko mitää kotikonsteja jolla voisi ientä hoitaa? Nuuskan käyttö on nyt hyllyllä sen aikaa tietenki kun saan ikenen kuntoo taas :P
kiitos jos jaksaisitte vastata.

Aivan normaalia. Itselläkin tuota on usein. Aamuisin maistuu paskamaku suussa, eli jotain bakteereja siellä suus lymyilee. Kieli on myös kipeä.:itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom