Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo euroopalla tuli poikettua, tuliaisiks tuli 4 tolppaa gustavusta, 4 tolppaa generalia ja 2 tolppaa ettania. Sieppaa vaan niin paljon nuo laivan nuuskan myyntiajat, muistaakseni ne oli jotain klo 6.00-6.30 ja 9.00-9.45. Todella lapsellista mielestäni, mutta minkäs teet. :thumbs:

4 tolppaa gustavusta,
miksi, oi miksi?

Asiaan: eile ostettii kaverin kanssa ruotsista tuotua ettania vähäsen, ja tilaus on sisässä, kattoo mitä alankomaitten tulli sanoo siit.. jänskättää, onneks ei tilattu kovin paljoa, kun ei olla aiemmin tilattu tänne

Indica oi siksi että itse pidän gustavuksesta niin hintansa kuin laatunsakkin puolesta. General ja Gustavus melkein ainoat mitä itse käyttelen, mutta nyt ostin sitten vähän natteakin vaihtelun vuoksi.

Indica oi siksi että itse pidän gustavuksesta niin hintansa kuin laatunsakkin puolesta. General ja Gustavus melkein ainoat mitä itse käyttelen, mutta nyt ostin sitten vähän natteakin vaihtelun vuoksi.

General ja Gustavus pesee Ettanin kaikin puolin, niin maussa kuin myrkyn purevaisuudessakin.

Nii knox-nuuskaa tilattii hinnan takia.. Tiiä häntä millasta on, skrufin tehtaat kai sen valmistaa.. Kokemuksia?

Röda lacket ja Ettan ne on kuitenkin Ne nuuskat. Muut on korvikkeita..

Indica näähän on kyllä mielipidekysymyksiä, mutta olis kiva kas tietää, että millä perustelet ton että vain ettan ja röda lacket on ainuut oikeat? :)

Ei se sitä millään perustele. Makuasia, mutta lienee kaikille silti selvää että Gustavus on kaikkein kamalinta shittiä mitä sinne huuleen voi tunkea... ;)

No totta, makuasioita, Rödan koostumus on aivan mahtava, ja Ettan on musta siis muutenvaan hyvää, General haisee vihreelle fairylle jotenkin.

No totta, makuasioita, Rödan koostumus on aivan mahtava, ja Ettan on musta siis muutenvaan hyvää, General haisee vihreelle fairylle jotenkin.

General on vielä ihan hyvää, myös hajunsa puolesta, mutta esimerkiksi Göteborg Rape haisee jo ihan hirveälle -> kuin jotain lemonfairya.

Hittolainen, kun en saa käsiini nuuskaa tähän hätään. Olis kiva koneella istua ja lueskella kirjaa biitti huulessa. Paljon helepompaa kuin tupakointi kyseisten aktiviteettien aikana

Onko kukaan testaillu noita erimauisia nuuskia? Ainakin kaverit on joskus kokeillu lakritsia ja salmiakkia. Pitääs ostaa kans vaihtelun vuoksi. Ei vaan nykyises elämäntilantees oo mahdollista käyttää ku sitä mitä saa käteen.

Onkos palstalaisilla kokemusta nenään sniffattavasta nuuskasta? Saksantuliaisina tuli tällästä Pöschl's Gletscher prise-merkkistä.. Mentholilla maustettua.. Törkeen pahalta tuntuu nokassa, tosin avaa nenän huolella. Eikä siitä minusta mitään kiksejä oikein saa, lähinnä päänsärkyä.

Saako siitä kukaan muu vaikutuksia?

Kauanko sen pitäis antaa vaikuttaa? puol tuntia?

Kauanko sen pitäis antaa vaikuttaa? puol tuntia?
Nenänuuskan? Sen nikotiinivaikutus on aika välitön, oikein vahvaa laatua kun sniffaa niin ehkä 10 sekunnissa mulla ainakin pörisee päässä kunnolla. Ja niistämään vaan kun alkaa siltä tuntua.
Noissa on aika paljon eroja, aromejahan on tarjolla kymmenittäin. Joitain saa nuuskia lusikallisen ja toiset, esim. McChrystalsin medicated, joka tuoksuu voimakkaasti Vicks -flunssavoiteelta ovat niin vahvoja että varovainen hyppysellinen riittää.
On muuten varmasti halvin tapa nauttia nikotiinia, nelisen euroa purkki josta nuuskii todella pitkään.

Onko kukaan testaillu noita erimauisia nuuskia? Ainakin kaverit on joskus kokeillu lakritsia ja salmiakkia. Pitääs ostaa kans vaihtelun vuoksi. Ei vaan nykyises elämäntilantees oo mahdollista käyttää ku sitä mitä saa käteen.

Ainakin se salmiakkinuuska on ihan liian "karkkia", tupakka ei maistu ollenkaan eikä se myöskään tunnu potkivan yhtä hyvin. Kaveri on kokeillut viskinmakusta joka oli kuulema aika hyvää.

Oma ehdoton suosikki on LD Original, oikein hyvä tupakan maku ja suolainen aromi. Toinen aika hyvä on Prince original.

Suositut

Back
Ylös Bottom