Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

jahas, nyt on sitten nuuskaoikeuden käynti koettu ja eletty. Maanantaina pitää soittaa vielä ja kysästä paljonko sitä sakkoa on niistä neljästä kohtalokkaasta kiekosta määrätty.

Ketjua aikasemmin seuranneet tietävät mistä puhun

Tuskin mitään, kun mäkään en saanut 15 purkista mitään ;) Oli muuten aika speden olonen äijä se syyttäjä! Ja muutenkin aikalailla silkkaa p*skaa koko tapahtuma.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jees, itseänikin kiinnostaa nuo myyntiajat.. Viikon päästä silja festivalilla ruottiin menossa. Aikasemmin oli muistaakseni puhetta 7.00-7.30 ja 9.00-9.45..

Europalla oli ainakin abiristeilyllä MUISTAAKSENI 6.30-7.00 ja 9.00-9.45. Nuo aikataulut lukee kyllä sitten nuuska jääkaappien ovissa, joista voi käydä tarkistamassa. Kylmä tosiasia kuitenkin on että jos aikoo illalla ottaa keittoa paljonkin, niin ei kannata mennä edes nukkumaan ennen kuin on ostanut nuuskat, sillä sitä nukkuu todella helposti onnensa ohi.

Voi olla että tuo toinen aika oli 8.00-8.45.

hienosti! :thumbs:
tais päästä unohtuu 2 minuutissa, että olit kirjottanu jo kerran ton jutun tänne :hyper:

Nii-i, nuuska ei ole terveellistä.

Oikeasti toi myyntiaikapelleily laivalla on vaan pelkkää pompottelua niin kauan ku jengi suostuu pomppimaan nuuskan takia. En vaan käsitä. :curs:

Tuskin mitään, kun mäkään en saanut 15 purkista mitään ;) Oli muuten aika speden olonen äijä se syyttäjä! Ja muutenkin aikalailla silkkaa p*skaa koko tapahtuma.

heh, pieni maailma. Oli kyllä samaa paskan jauhantaa koko juttu.
Tänään sinne sihteerille soitin ja eihän siitä mitään sakkoa tullut.

tonne sivulle missä kerätään adresseja, käykää laittaa nimenne,
jos ette ole vielä laittanut. Tuskinpa tuostakaan kyllä mitään tulee :)
adressit comi ja sieltä se nuuska juttu.

Kahden kuukauden tauon jälkeen on mukava aloittaa. Aluksi helvetin paha olo ja nyt on ikenet ihan tulehduksissa :D Välistä sitä miettii, että mitähän järkeä tässäkin on?

Kahden kuukauden tauon jälkeen on mukava aloittaa. Aluksi helvetin paha olo ja nyt on ikenet ihan tulehduksissa :D Välistä sitä miettii, että mitähän järkeä tässäkin on?
Miksi ihmeessä sä aloitit uudestaan kahden kuukauden tauon jälkeen?

Vielä noista myyntiajoista, sunnuntaina Mariellalla myynti alkoi klo. 2000, loppumisaika en muista koska siellä kahdeksalta olin ovea ryskyttämässä! :p

Tuota nuuskaa mydään vain kun laiva on ruotsin aluevesillä. Eli jos on ilta lähtö niin myynti tapahtuu aamulla ja jos on aamu lähtö niin myynti tapahtuu illalla. Näin siis olen ymmärtänyt.

Tuota nuuskaa mydään vain kun laiva on ruotsin aluevesillä. Eli jos on ilta lähtö niin myynti tapahtuu aamulla ja jos on aamu lähtö niin myynti tapahtuu illalla. Näin siis olen ymmärtänyt.

Laiva lähti klo. 18.00 Helsingistä, ja myynti alkoi 20.00, eli ei ainakaan noin.

Laiva lähti klo. 18.00 Helsingistä, ja myynti alkoi 20.00, eli ei ainakaan noin.

joo.. sama täällä, heti 20 mariellan ovella.. olin kans ymmärtänyt sillai et ei sais ostaa vasta ku aamulla, mut oliha se mukavaa ku sai paakit huuleen illan aikana, eikä tarvinnu säästellä! porukka pikkusen repeili ku kaveri osti jotai 15 tornii:hyper: :D .. oliha se sit vissii vielä aamupäivällä 13 asti et sai ostaa nuuskaa..

Nyt viron tilanne selvillä. Mistään ei saanut, monista tupakkapaikoista kyselin mutta sanoivat että ei myydä. Kevällä pitää sitten Ruotsin laivalla poiketa.
Mikäs muuten on ruotsin laivoilla ikäraja tuossa nuuskanmyynnissä?

Käyttääkös porukka enemmän pussi- vai irtonuuskaa? Ja irtonuuskan käyttäjät, teettekö biitin sormin,itsetehdyllä ruitalla vai jollain hienomalla vehkeellä? :) Itse en nuuskaa, mutta mielenkiinnosta kyselen.

Käyttääkös porukka enemmän pussi- vai irtonuuskaa? Ja irtonuuskan käyttäjät, teettekö biitin sormin,itsetehdyllä ruitalla vai jollain hienomalla vehkeellä? :) Itse en nuuskaa, mutta mielenkiinnosta kyselen.

Irtonuuskaa ja sormin pyörittelen edelleen. Joskus oli ruitta, mutta eihän se pysynyt tallessa kuin muutaman päivän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom