Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Irtonuuskaa ja sormin pyörittelen edelleen. Joskus oli ruitta, mutta eihän se pysynyt tallessa kuin muutaman päivän.

Ei oo kovin hygieeninen tapa. Tulee tehokkaasti kaikkea paskaa suuhun kun pyörittelee biitin käsin. Toisaalta, kyllähän tykkikin kerää kaikkea paskaa kun se pyörii taskussa miten sattuu...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käyttääkös porukka enemmän pussi- vai irtonuuskaa? Ja irtonuuskan käyttäjät, teettekö biitin sormin,itsetehdyllä ruitalla vai jollain hienomalla vehkeellä? :) Itse en nuuskaa, mutta mielenkiinnosta kyselen.

Irtonuuskaa, joskus satunnaisesti pussikamaa varsinkin jos pitää nuuskata "siististi". röda lacket ja vastaavat sormin, muuten 5mm IceTool:lla. Kulutus tätänykyä reilu purkki päivässä.

Pussinuuskaa minäkin. Se on hiukan siistimpää ja helpommin käytettävissä, pussinuuska tuntuu myös tehoavan vielä joten ei tarvetta siirtyä lössnussiin.

Käyttääkös porukka enemmän pussi- vai irtonuuskaa? Ja irtonuuskan käyttäjät, teettekö biitin sormin,itsetehdyllä ruitalla vai jollain hienomalla vehkeellä? :) Itse en nuuskaa, mutta mielenkiinnosta kyselen.
Irtonuuskaa käytän. Vaihtelee, joskus tykillä ja joskus sormilla sorvaten.

Ei oo kovin hygieeninen tapa. Tulee tehokkaasti kaikkea paskaa suuhun kun pyörittelee biitin käsin. Toisaalta, kyllähän tykkikin kerää kaikkea paskaa kun se pyörii taskussa miten sattuu...

Tapana on pestä kädet aina ennen kuin pyörittelen pallon. :)

Miten tämä käytännössä onnistuu?
Käytätkö vain kotona/töissä. Eihän sitä aina voi käsiä pestä. Tietysti voi pitää desifioivia käsipyyhkeitä mukana, mutta on kyllä vähän hintahtavaa:)

Noh käytännössä kuljen tällä hetkellä koti-koulu(koulu toimii myös työpaikkana tarvittaessa) väliä, joissa molemmissa on kraana.

kyllähän minä. Ihan hirveetä. :down:

Generalin Onyx on pusseista ollu ylivoimanen suosikki, makuja on vissiin monia. Gustavusta olen itkeny ennenkin, ja nyt on pusseja menossa kun paskaa en saanut hommattua, ei voi kyllä kehua muutakun hintaa.

Tässä vielä tälläinen lainaus Viking Linen nettisivuilta.
En tiedä onko jo ollut täällä, mut laitanpa nyt kumminkin.

"Nuuskan myynti uuden EU-mukautetun lain mukaan
Amorella ja Isabella: Ei myyntiä lainkaan piknik-risteilyillä.
Gabriella ja Mariella: Helsingistä lähtevillä laivoilla nuuskaa myydään vasta aamulla Tukholmaan saavuttaessa."

Muistutus:

Tällä palstalla ei jaeta vinkkejä nuuskaa laittomasti myyvistä paikoista, eikä myöskään välitetä nuuskaa millään tavalla. Jokainen ostakoon nuuskansa laillisesti sieltä mistä sitä saa.

Moderaattorit ryhtyvät tarvittaessa toimiin em. kiellon rikkomisen johdosta.

4€ se maksaa ruotsissakin.

Haaparannassa Ettanin pussi oli 24.4.07 26,5kr ja Catch eucalyptus pussi 28,5kr /purkki. Lisäksi kun osti tornin, niin sai vielä yhden ilmakseks. Eli esim. Catchille tuli 11 purkille hintaa 313.50kr ~ 33,66€ ts. 3,06€/purkki. Ettan siis vielä hivenen halvempaa. "Coop X-tra"-nimisessä liikeessä pyörähdettiin.

Kyllä varmasti näinkin. Mutta olisiko se sitten yhtään parempi, että tuhannet nuuskaajat liittyisivät vakituisesti röökaajien joukkoon? Mitä tällä kenties saavutettaisiin?

Itse henkkoht en ole askia tupakkaa elämäni aikana vetänyt, joten todennäköisesti koko harrastus loppuisi pitkälti siihen. Tai Ruotsissa tulisi käytyä isompien kärryjen kanssa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sain käsiini "venäläistä" Ettania. Purkki on muuten samanlainen kuin ruotsalaisessakin, mutta pohjassa on venäläistä tekstiä ja neska.ru nettiosoite. Pohjassa lukee "Made in Sweden by Swedish Match". Onko tämä ihka oikeaa ruotsalaista nuuskaa, vai feikkiä? :D

Sain käsiini "venäläistä" Ettania. Purkki on muuten samanlainen kuin ruotsalaisessakin, mutta pohjassa on venäläistä tekstiä ja neska.ru nettiosoite. Pohjassa lukee "Made in Sweden by Swedish Match". Onko tämä ihka oikeaa ruotsalaista nuuskaa, vai feikkiä? :D

Kyl se on oikeeta ettani, ainakaan en oo mitään eroa huomannut siinä kun muutaman tornin olen sitä käyttänyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom