Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kätevämpää on tosin tutustua jonkun laivalla työskentelevän kanssa tai etsiä kioski joka myy nuuskaa
kiskalla on suurempi todennäköisyys myydä nuuskaa jos sen pitäjä kuuluu vähemmistöryhmään (faktaa, ei rasismia). hintaakin löytyy 3e/kiekko.

Nuuskaa, tupakkaa ja nenänuuskaa. Kaikkia näitä on kokeiltu. Tupakkaa en varsinaisesti polta, vaan polttelen silloin tällöin (2-4 pvnä viikossa) 1-2 tupakkaa päivässä. Tämä "huvikseen" polttelu onkin varmaan kaikkein tyhmin tapa.
Nuuskaa olen vain kokeillut ja ensimmäisinä kertoina meni päähän niin että meinasi oksennus lentää:urjo: . Ehkä pari kertaa vuodessa tulee nuuskattua.

Nenänuuskaa olen kokeillut vain kerran. Silloin en huomannut oikein mitään vaikutusta, vaikka vedin kyseistä ainetta reilusti. Asiaan saattaa vaikuttaa että olin aika kovassa kännissä silloin kun kokeilin. ;)

Tosin jos tuulee >10 m/s niin huuli lepattaa.

:lol2

Monelta kiskalta jouduitte käymään kysymässä ennen kuin löytyi putinki, joka nuuskaa myy?

Originally posted by Jonksu
Monelta kiskalta jouduitte käymään kysymässä ennen kuin löytyi putinki, joka nuuskaa myy?

Kannattaa käydä kyselemässä urheilukenttien, futiskenttien, jäkishallien yms. vieressä olevista kioskeista.

nuuskaa kun sitä saa... yleensä ettania... valitettavasti se vaan on niin perkeleen ihanaa kun saa sitä huuleen. Rentouttaa niin ihanasti aina... yleensä laitan vielä nukkumaan mennessä nölsyn huuleen ja nukun pari tuntia ja herään kemikaalit tyynyllä ja kielen alla ja missä milloinkin :P

vitut se nuuska mitää lihasmassaa pienennä! tai jos pienentääki nii vähintää saman verran ku tupakka tai bisse!

ETTANIA SE OLLA PITTÄÄ :david: :thumbs:

Ai ai!
Nyt oon ollut n.1kk käyttämättä nuuskaa. Ja kun luin nämä viestit niin kyllä rupes tekemään mieli eetua!
Pitää varmaan soittaa kaverille, että nyt lähdetään käymään haaparannassa! On se ihmismieli heikko... Ainakin minulla.
Niin ja Ettania sen olla pitää!

Olen aina halunnut tehdä tämän --> :david:

Etelän pojat (ja tytöt) kertokaapa onko sielä etelästä helppoa/vaikeaa ostaa sitä nuuskaa? ja paljon sielä pitää maksaa pakasta. Ja onko sielä suuriki valikoima erilaisia nuuskia?

:david:

tykeistä...

Tässä jollekkin nuuskan käyttäjälle vaihtoehto apteekin katkaistulle lääkeruiskulle.

icetool

kanuuna

Kallista kallista! anteeksi herpaantumiseni mutta oli vaa nii kiva käyttää joskus tommosta hymiötä!

Ite käytän PrisMasteria ( http://www.tilbudet.nu/prismast.htm ) ja voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä että se on paras

Pari kertaa oon tota edellistä kokeillu ja on yhtä huono ku amatöörin käsinleipoma biitti!!!

[Ite käytän PrisMasteria ( http://www.tilbudet.nu/prismast.htm ) ja voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä että se on paras [/B][/QUOTE]

no voe helevetti, huonompaa laitetta saa hakia. Kerää mähnää
järettömän paljon ku siinä ei oo mitään tiiviste hässäkkää ja siinä on se vaihettava koko sydeemi. Itse luokittelen alimpaan helvettiin tuollaiset tykit. Se icetool on aika alrighty ja apteekin ruisku se paras.

Ei Perkele!
Mikä teitä vaivaa??!!?! PrisMasteria parempaa vempelettä ei ole olemassa!!
Mitä sitte jos se kerää vähän nuuskaa! sen voi pestä!
Prismaster on vielä kaiken lisäksi juuri oikean muotoinen! Ei pyöreä päästään vaan soikio, joten se sopii hyvin ylähuuleen!
Ei perkele

Originally posted by SuBu^
Ei Perkele!
Mikä teitä vaivaa??!!?! PrisMasteria parempaa vempelettä ei ole olemassa!!

kyllä se kymppimillin lääkeruisu on paras....
ehdottomasti....:kippis1:

Kymmenen millin ruisku? Monta milliä sä huules yleensä laitat?
Ite käytän kaks millistä ruiskua.

Prismasteria tuli aloittelijana käytettyä mutta se jäi auttamatta syrjään koska sillä ei saanut yhtä tiukkoja ja suuria pateja kuin kymmenen millin halkaisijan ruiskulla. Sillä kun veti kolmisen senttiä mustaa huuleen ni jo vain! Käsin tein pari vuotta nyt en vedä enää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom