Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

fisu sanoi:
jos en ole väärässä niin nuuska on luokiteltu Suomessa huumeeksi.

Ei ole ei. Myyminen on kielletty, käyttö ei. Itse käytin aikoinaan ettania, onnistuin lopettamaan. Vieläkun röökistä pääsis eroon :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite olen käyttäny n.2v, mutta nyt viime aikoina olen alkanut vasta tulemaan enemmän riippuvaiseksi vaikkakin selviän helposti muutaman päivän ilmankin, mutta minua ei huoleta mitkään terveysriskit, joten en ole vaivautunut lopettamaan... On se niin mukavaa heti aamulla avata pakka, tampata mukavan tuntuinen mälli reunaan, karsia hieman reunoilta ja sitten vaan huuleen! Aaah... Minusta oikeastaan on mukava laittaa nuuskaa suoraan pakasta. Etelän harakat ne aina ihmettelee ku laittaa suoraan ku niitten ite pitää bruutia käyttää ja pesee kädetki vielä sen jälkeen :D Ruoan jälkeen tekee myös mieli nuuskaa tai tupakkia pari savua, mutta koko tupakkia ei tule poltettua ku päissä ja hyvässä seurassa. Juu se tosiaan on totta, että jos nuuskaaja lopettaa niin sillä paino nousee jonkin verran, muutamalla tutulla on tehny niin. Vois itekki pitää taukoa jonku kuukauden :david:

fish sanoi:
Nuuskaa tuli tökittyä huuleen useampi vuosi, nyt ei ole vapun jälkeen maistunut.

Mutta mitä, mitä?! Kuka täällä kinastelee Generaleista ja Ettaneista? Vissiin ne, jotka eivät ole saaneet käsiinsä Röda Lacketia... namskis :p

Joskus käytin satunnaisesti nuuskaa ja toi Röda Lacket jäi kyllä positiivisesti mieleen, muistaakseni se oli vähän semmoista muovailuvahamaista mistä oli helppo tehdä kunnon mälli sormillakin...

Hyi helvetti,

Nuuska on jotain NIIN :urjo: , joskus penskana tuli kait kokeiltua, mutta ei ollu mun juttu, kuten ei röökikään.
Meinas vähän nauratella yks kerta ku samalla salilla pari tyyppiä valisti jotain mimmejä " ei nuuskankäytön vaarallisuudesta ole mitään todisteita, Ruotsissakin on tutkittu...." Kyllä teki mennä hieman valistamaan, mutta jätin siihen ku kaverit oli öbaut 3x mua isompia.

NuuNuu sanoi:
kuvia katsottuani, MÄLLI huuleen :kuola:

Joo, aika pahannäköisiä kuvia hampaista ja ikenistä..... :itku: :urjo:

Miten on myydäänkö nuuskaa paljonki pimeesti suomessa? Isoissa rannikko kaupungeissa varmasti mut mitenkä sisämaassa, kuten esimerkiks savossa? :)

SDM sanoi:
Kuopiossa ainakin biljardi salilla myydään, mut en tiiä mihinkä hintaan.

Mun serkku duunailee tuonnepäin nuuskaa. Vaikka hintaa on noin 60€ puntti niin kyllä ne menee hetkessä kaikki. Yleensä vie semmoisessa jääkiekkokassissa about 500€:lla nuuskaa sinne.

Siis en meinaa että tuonne biljardi salille vaan tuonne Kuopioon.

Amerikan Jeesus sanoi:
Mun serkku duunailee tuonnepäin nuuskaa. Vaikka hintaa on noin 60? puntti niin kyllä ne menee hetkessä kaikki.

Hohoh! Jo on puntilla hintaa... Täällä maksaa puntti max. 25 e

www.snusworldwide.com

Kun tuolta saa tilattua snööshiii postin kautta. Ni en oikeen saannu selville, että tapahtuuko postitus postiennakolla vai pitääkö jotain luottotietoja antaa etukäteen. Jos joku viittis tutkia, kun ei englannin kieli ole vahvimpia aineitani.

Ja yleisesti, että jos tilaa postiennakolla sellasta tavaraa minkä ostoon pitää olla täysikäinen, niin eikai ne tuolla postissa ala henkkareita kyselee?

RikuRiuku sanoi:
Hohoh! Jo on puntilla hintaa... Täällä maksaa puntti max. 25 e

Missä päin asut?

Serkun kanssa niinkuin kaikki täällä asuvat haetaan nuuskat haaparannalta. Puntti maksaa merkistä riippuen 22-24€.

Eipähän ole tullut koskaan nuuskaa kokeiltua...
Muistuikin mieleen eräs tapaus, joskus naapuriasunnon omisti eräs jääkiekkojoukkue, se meni sitten myyntiin ja tuli kävästyä esittelyssä, oli meinaan katto ja seinät niin täynnä nuuskalimpin jälkiä, ettei pahemmin tehnyt mieli tarjousta tehdä, ja tuskin kenenkään muunkaan...

Richard75 sanoi:
katto ja seinät niin täynnä nuuskalimpin jälkiä, ettei pahemmin tehnyt mieli tarjousta tehdä, ja tuskin kenenkään muunkaan...

:lol2: :urjo:

Noi kuvat on kyllä hiukan liioiteltuja!
Mun serkut asuu göteborissa ruotsissa ja ovat vetäneet yli 20v nuuskaa ja ei mitään vaurioita huulissa tai ikenissä.
Tai voihan jollain noin käydä , mutta mätäneehän jollakin hampaatkin suuhun jo 20 ikäsenä vaikka ei vetäis mitään.
tuskin tollanen kuvien antama tulos on kovinkaan yleistä jos suu hygienia on muuten kohillaan eikä ole geeneissä määrätty!
Ja toi nuuskan aiheuttama suusyöpä juttukin on vähän hössötystä, mun mielestä.
miksi ruotsissa esimerkiksi on suusyöpätapaukset puolet suomen tasosta vaikka valtaosa käyttää nuuskaa sielä?
Sitä en väitä etteikö voisi aiheuttaa syöpää, mutta ei varmaankaan hirven yleistä

Amerikan Jeesus sanoi:
Mun serkku duunailee tuonnepäin nuuskaa. Vaikka hintaa on noin 60? puntti niin kyllä ne menee hetkessä kaikki. Yleensä vie semmoisessa jääkiekkokassissa about 500?:lla nuuskaa sinne.

Siis en meinaa että tuonne biljardi salille vaan tuonne Kuopioon.

Joo näitä roudareita näkee sillon tällön ku käy hapitsulla. Ei mahu nuuskat yhteen ostoskärryyn...

Joo, kiitoksia tiedoista... Oon kuullu myös että jotkut jääkiekkoliikkeetki myy myös.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom