Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Nuuskaamisesta

Mulla on tuo nuuskan käyttö pysynä aika hyvin näpeis.
Joskus voi tulla parinkin viikon taukoja ja en ikinä
oo ottanu 3 biittiä enempää päiväs.
Sit kun kovan treenin jälkeen lysähtää kotisohvalle
ja panee biitin huuleen niin AAAAH!!!
Kyllä kolahtaa!

Kalastaessa nuuska on ihan MUST!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin, nyt on sitten nuuskankäyttö lopetettu.
Ikävä on vanhoja tapoja, mutta päätös pitää. Ihan ei vielä täysin ilman nikotiiniä pärjää, kun tuota nuuskaa on tullu sen verran kauan ja sen verran paljon käytettyä. Nikotiinipurkka on kyllä hieno pelastus tähän. Yks "kierros" on vedetty 4mg nikotiinipurkkaa ja nyt 2mg menossa, näitä vielä vähän aikaa ja kohta voi siirtyä vähitellen tavalliseen purkkaan.

Pari nuuskapurkkia on vielä jääkaapissa, niihin en kajoa, ne on siellä zeniläisen tahdonvoiman kasvattajina :)

Originally posted by Wilu

Pari nuuskapurkkia on vielä jääkaapissa, niihin en kajoa, ne on siellä zeniläisen tahdonvoiman kasvattajina :)

Ei ole kauaa sanon minä,ei auta jättää kaappiin jos aikoo lopettaa.Kokemusta on. Ja jumalauta sitä Ahvenanmaalaista paskaa en suuhuna enää ikinä laita.Enkä gustavusta.saatana mitä paskaa.Ettan jyrää.

Göteborgs rape on ykkös tavaraa! Tuleehan tota aina välillä harrastettua....Ja mitä nuuskanauruun tulee niin se ärsyttää koko asiassa ehkä eniten mun emäntää.:rolleyes:

Eikä tuo ole mitään provosointia tai trollaamista, vaan yksityisen henkilön mielipide, johon ei pitäisi kenelläkään olla valittamista. Monet ihmiset täällä puhuvat samaan aikaan terveistä elämäntavoista, kuinka vitamiinia vedetään vaikka mitä erilaisia, A, B, C, D, E, möllerin omega-3:sta, multitabsia, vihanneksia, lihaa, kalaa, kanaa........ ja sitten nuuskaa suu täynnä.

"Life is already too short."

Kraftwerk, älä ota sitä henkilökohtaisesti. [/B][/QUOTE]

:kippis1:

Nuuskan käyttö!!

Kyllä nuuskaa aina nortin voittaa,mutta kun sitä turvetta ei tahdo saada mistään,

Originally posted by Mixu
Samat sanat.

Eikä tuo ole mitään provosointia tai trollaamista, vaan yksityisen henkilön mielipide, johon ei pitäisi kenelläkään olla valittamista. Monet ihmiset täällä puhuvat samaan aikaan terveistä elämäntavoista, kuinka vitamiinia vedetään vaikka mitä erilaisia, A, B, C, D, E, möllerin omega-3:sta, multitabsia, vihanneksia, lihaa, kalaa, kanaa........ ja sitten nuuskaa suu täynnä.

"Life is already too short."

Kraftwerk, älä ota sitä henkilökohtaisesti.

Muuten kyllä, mutta nuuskallahan on myös positiivisia vaikutuksia. Kohtuullisilla annoksilla nikotiiniahan tuskin voidaan osoittaa olevan kovin paljon haitallisia vaikutuksia? Myöskään hyödyllisten vaikutusten olemassaoloa ei voida poissulkea.

Originally posted by Wilu
Noniin, nyt on sitten nuuskankäyttö lopetettu.
Ikävä on vanhoja tapoja, mutta päätös pitää. Ihan ei vielä täysin ilman nikotiiniä pärjää, kun tuota nuuskaa on tullu sen verran kauan ja sen verran paljon käytettyä. Nikotiinipurkka on kyllä hieno pelastus tähän. Yks "kierros" on vedetty 4mg nikotiinipurkkaa ja nyt 2mg menossa, näitä vielä vähän aikaa ja kohta voi siirtyä vähitellen tavalliseen purkkaan.

Kymmenen vuoden käytön jälkeen päätin lopettaa nuuskan kokonaan 10. marraskuuta kuluvaa vuotta. Ja lopetin kertaheitolla, ilman apukeinoja. Eli toista kuukautta olen ollut jo ilman(yhtä "vahinkoa" lukuunottamatta). Täytyy sanoa, että on ollut toisinaan hermot aika pinnassa, mutta meditoimallahan siitä selviää ;)

Mulla on myös muutampi purkki Grovia jemmassa pakasteessa pahan päivän varalle. Pari kertaa olen käyny purkkia hivelemässä, mutta onneksi ne ovat jäässä. Muutenhan sitä saattais helposti pyöräyttää biitin huuleen ja enkelkuorot sois.

Kyllä tämä tästä......kait:(

Ettania olen käyttänyt nyt about 10 vuotta.
Kaikki olen kokeillut ja aina pysynyt samassa merkissä.
Olin jopa kerran ilman 10 kuukautta mutta se siitä...
Pussinuuskat kusee. Yäk!

Originally posted by Nat_Ural
Muuten kyllä, mutta nuuskallahan on myös positiivisia vaikutuksia. Kohtuullisilla annoksilla nikotiiniahan tuskin voidaan osoittaa olevan kovin paljon haitallisia vaikutuksia? Myöskään hyödyllisten vaikutusten olemassaoloa ei voida poissulkea.
Nikotiini se ei olekaan se myrkky, josta varoitellaan tupakassa ja nuuskassa; nikotiini on vain pieni osa näistä tuotteista, se aine, joka aiheuttaa riippuvuuden (tai jos markkinoinnilta kysyy, niin "hyvänolon tunteen"). Mutta nuuskan terveyshaitoista (ja hyödyistä??) on jo puhuttu aiemminkin täällä, täällä ja täälläkin, joten en enää saarnaa täälläkin uudestaan kenenkään kiusaksi.

Originally posted by Mixu
Nikotiini se ei olekaan se myrkky, josta varoitellaan tupakassa ja nuuskassa; nikotiini on vain pieni osa näistä tuotteista, se aine, joka aiheuttaa riippuvuuden (tai jos markkinoinnilta kysyy, niin "hyvänolon tunteen"). Mutta nuuskan terveyshaitoista (ja hyödyistä??) on jo puhuttu aiemminkin täällä, täällä ja täälläkin, joten en enää saarnaa täälläkin uudestaan kenenkään kiusaksi.

Niin, yhdessä linkissäsi olit käyttänyt referenssinä jotain nuuskaopasta. Siis jotain valistus/propagandamateriaalia. Valitettavasti hyvinvointiyhteiskunnassa valistus liittyy läheisesti valehteluun, joten en pysty kovin korkealle tuota lähdettä arvostamaan :)

Nuuskan terveyshaitoista tai hyödyistä ei ole vielä riittävästi tietoa. Näyttää kuitenkin selvältä, että nuuskaaminen on huomattavasti haitattomampi tapa käyttää nikotiinia, kuin tupakointi. Nyt puhun siis vain Ruotsissa valmistetusta nuuskasta.

Pointtini ei tässä ole mitenkään promotoida nuuskaamista, tuo sinun kommenttisi "Life is already too short."-valistuksesi vain on hieman asiatonta.

Itse olen kokeillut tupakkaa,purutupakkaa ja nuuskaa ja kyllä ne on mun mielestä ollut kaikki niin hirveän makuista ja huonon olon tuottavaa ettei ole kyllä tehnyt mieli aloittaa kyseisten tuotteiden käyttöä. Mutta miten teillä on ollut oletteko jääneet heti "koukkuun" ensinmäisistä kokeiluista vai miten siitä on tullut säännöllistä? Eräs tuttavani aloitti röökin polton intissä korttipelien takia (kun kaikki muut polttivat röökiä korttia pelatessa niin piti myös hänen ruveta polttamaan jotta sopisi paremmin joukkoon...) Ja moni on varmaankin aloittanut ylä-asteella polttaamaan kun silloin oot kova jos on rööki suussa.

Poikkesi ehkä vähän alkuperäisestä kysymyksestä mutta menköön.

Onnettomat kyrpänaamat käyttää nuuskaa ku ei ole muutakaan sisältöä elämällä. Sama koskee tupakointia. Kannattasko miettiä motiivia siihen nuuskan käyttöön? Jos vastaus on: no ku se tuntuu niin hyvältä, niin voi jumalauta. Olen kyllä kokeillut nuuskaa ja tupakkaa eikä voi muuta sanoa ku huhhuh. Ei voi tajuta sellasta että joillakin on vaikeuksia päästä irti nuuskasta/tupakasta. Siis mulla olis todella suuria vaikeuksia ruveta käyttämään kumpaakaan. Siis just toi juttu että vedetään tasan oikea määrä magnesiumia/vitamiineja/proteiinia ym. ja ollaan niin olevinaan ja sit tungetaan huuleen tollasta lehmän arsesta karannutta sonninpaskaa. Tunkekaa nuuska suoraan perseeseenne!!

Originally posted by Kroppamies
Onnettomat kyrpänaamat käyttää nuuskaa ku ei ole muutakaan sisältöä elämällä.
.
.
Tunkekaa nuuska suoraan perseeseenne!!
"Uudet, kusenmakuiset Coco-popsit - nyt kaupoissa!"

Onnettomat kyrpänaamat käyttää nuuskaa ku ei ole muutakaan sisältöä elämällä. Blaablaablaa. Tunkekaa nuuska suoraan perseeseenne!!

Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta toisinaan... tai oikeastaan aika usein voisi miettiä mitä kirjoittaa, vaikka olisi kuinka kova jätkä.

way to go wilu ja jussi! :kippis1:
ite lopetin röökin polton maaliskuussa. nicorette tms. maistuu edelleen, lopettelen senkin kokonaan ku siltä tuntuu. toi nicoreten tms. purukumien käyttö jeesaa siinä mielessä että nikotiini assosioituu nykyään purkkaan, ei tupakkaan - eli baarissa mieli tekee purkkaa, ei röökiä :p nuuskaa en oo onneks koskaan käyttäny enempää, täytyy kyl sanoo et vanhana nikotinistina biittikin maistuu nykyään...

ja kroppapoi...mies, kirjotteletko kännissä noita viestejäs?

En osaa tuota quoute-juttua vielä. gnut kuitenkin kirjoitti, että
"... voi miehekkäästi räkästä sen komean paskan jonnekkin lattialle:D Kerää muuten kunnioittavia katseita."

Sanonkomämitä? :urjo:

Ehkä sitä kunnioittavat jotkut toiset hygieniarajoitteiset ärveltäjät, joiden kunnioitus ei lie minkään arvoinen. Sylkeminen ei kuulu hyviin käytöstapoihin. Tollaisella syljeskelyllä vain paljastaa sivistymättömyytensä sekä epäterveellisen elämäntapansa.

Tahko Pihkala muuten kerran sanoi: "Kuntourheilu tupakka suussa (rinnastaisin tähän myös mällin huulessa) on sama kuin jos lähestyisi vaimoaan katunainen kainalossa." :urjo:

Nuuskat ja mällit eivät kuulu urheilijoille.

... Ei voi tajuta sellasta että joillakin on vaikeuksia päästä irti nuuskasta/tupakasta....

ne jotka ei oo käyttäny sais pitää turpansa kii lopettamisen vaikeudesta, koska ei tiedä mistä puhuu. Vierotusoireet tupakassa ja nuuskassa ei nyt oo mitään ihmeellisiä, mut ne henkiset vierotusoireet (mitänytonkaa) on vaikeita, tartee hitonmoista itsekuria olla polttamatta jos kaveri haisee vieressä tai vastaavaa.

Ite oon ettania vetäny ainaku tavaraa on saanu. Nyt lomalla tulee rööödaa! Ålands on sellasta myrkkyy et ei kannata koskee. Hirvee polte ku tykittää ja seuraavana aamuna saattaa verta vuotaa. (muutamalle kaverille kävi näin)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom