Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kyllä voin monen vuoden nuuskankäytön kokemuksella sanoa, että loppupeleissä ettani ON ykkönen.

Muita hyviä nuuskia on
*Whiskey Probe (jumankikkelis että on hyvää, vaikkei sitä syödäkkään)
*General
*Göteborg rape (tähän kyllästyy nopeesti)

Ne nuuskat jota saa tilata netistä 2kg lootissa on aivan perseestä, niistä ei irtoo mitään. Ja pahnan pohjimmaisena on röda lacket. Tämä kumipallo ei tunnu miltään, ja alkaa kusemaan tosi nopeesti ainakin mulla.
Skärgårdsnus on niin tappajaa, että sitä ei voi käyttää edes kokonaista purkkia ilman että huulesta irtoilee jo paloja. Mutta kyllä siinä sitten jytyäkin on. Ekan kerran kun testasin sitä, niin se nousi nuppiin, jumalauta minulla ! En kyllä siihen kajoa kolmemetrisellä tikullakaan enää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole koskaan polttanut enkä nuuskannut. Hyi, minua ei sais mistään hinnasta laittamaan sitä tököttiä suuhuni.

Originally posted by Honey
En ole koskaan polttanut enkä nuuskannut. Hyi, minua ei sais mistään hinnasta laittamaan sitä tököttiä suuhuni.

No se on hyvä juttu se , mutta edelleenkään ei tartte provosoida..Eikä heitellä typeriä kommentteja!:mad:

Wilu:
Oon aatellu hommata tuota Rapea kun sitä on mulle kehuttu , mut mitä sä tarkotat tuolla kyllästymisellä?

Heh, ientulehduksen huomaa vasta kun lakkaa käyttämästä.
Nikotiini ajaa veret pois ikenistä, joten tulehdus on tällöin oireeton. Mutta annas olla kun lopetat ja meet harjaan hampaas niin jo tulee punaista vaahtoa suusta.

Nuuskaa?

Olen kokeillut nuuskaa, mutta pysyn vanhassa pahanhajuisessa ja epäterveellisessä tupakoinnissa.

Jos mulla on rahapula (olen köyhä opiskelija), ostan ennemmin röökiä kuin ruokaa, koska rööki poistaa nälän ainakin hetkellisesti, ja sehän on dieetillä vain plussaa.
Miten on nuuskaavat herrat, onko samansuuntaisia toimintamalleja?

Re: Nuuskaa?

Originally posted by tiinuli
Jos mulla on rahapula (olen köyhä opiskelija), ostan ennemmin röökiä kuin ruokaa
Onhan jokaisen oma asia minnekä roposensa laittaa, mutta olen aina hieman kummastellut "köyhiä" opiskelijoita, joilla ei ole rahaa ruokaan mutta on kuitenkin varaa vetää röökiä. [provo]Eikös se ole sama kuin tuikkailisi suoraan niitä seteleitä tuleen aina silloin tällöin[/provo] Ehkä ihmetykseni juontaa siitä, että en ole koskaan itse polttanut, mutta köyhä opiskelija olen ollut minäkin ;)

Re: Nuuskaa?

Jos mulla on rahapula (olen köyhä opiskelija), ostan ennemmin röökiä kuin ruokaa, koska rööki poistaa nälän ainakin hetkellisesti, ja sehän on dieetillä vain plussaa.
Miten on nuuskaavat herrat, onko samansuuntaisia toimintamalleja?

Nikotiinilla voisi olla tiettyjä sovelluksia dietillä, mutta en ole siitä riittävän vakuuttunut kokeillakseni. Nikotiini on myös mielestäni turhan addiktiivista mahdolliseen tehoonsa nähden. En yleensä myöskään harrasta niin fanaattisia diettejä, että olisi häiritsevän kova nälkä. Poltettavassa muodossa haitat muodostuvat joka tapauksessa merkittävästi hyötyjä suuremmiksi.

Re: Re: Nuuskaa?

Originally posted by Nat_Ural
En yleensä myöskään harrasta niin fanaattisia diettejä, että olisi häiritsevän kova nälkä.

Sori, tää oli taas näitä "naisten juttuja", ja sarkasmia. Totta on, että parempi olisi olla polttamatta, mutta myönnän reilusti olevani nikotinisti.

Ja Ozzy, pakkohan se on provosoitua, kun provosoidaan
;) Jos äärinmmäisyyksiin mennään, niin totta hemmetissä ostan ennemmin ruokaa kuin röökiä.

Re: Re: Re: Nuuskaa?

Sori, tää oli taas näitä "naisten juttuja", ja sarkasmia.

Tarkoitat kai sarkasmia naisten jutuista ;) Ei nälän poisto sinänsä ole millään tavalla järjen vastainen idea, joillekin se voi olla tarpeellistakin. En siis yritä mitenkään sanoa, että nikotiini/nuuska dietillä olisi välttämättä paha asia, omat kokemukseni vain eivät ole kovin rohkaisevia.

Harkitse ihmeessä vielä tuota tupakointia, nuuskalla saat tasaiset nikotiinitasot pitkäksi aikaa ja se on aika seksikkään näköistäkin. Kestää hetken oppia tykittämään oikein, mutta sen jälkeen homma sujuu siinä missä muiltakin miehiltä :)

Re: Re: Re: Re: Nuuskaa?

Harkitse ihmeessä vielä tuota tupakointia, nuuskalla saat tasaiset nikotiinitasot pitkäksi aikaa ja se on aika seksikkään näköistäkin. Kestää hetken oppia tykittämään oikein, mutta sen jälkeen homma sujuu siinä missä muiltakin miehiltä :)

Tarkoitin itsesarkasmia koska olen nainen :D

Joo, rööki on pahasta, mutta joku pahehan ihmisellä pitää olla. Miten on, ajaisiko nikotiinilaastari saman asian? Ulkonäkö ennen kaikkea :)

Re: Re: Nuuskaa?

Originally posted by Ozzy
Ehkä ihmetykseni juontaa siitä, että en ole koskaan itse polttanut, mutta köyhä opiskelija olen ollut minäkin ;)

Hankalahan se on sanoa jos ei ole omaa kokemusta.

Niin älyttömältä kun se kuulostaakin niin sillon aikoinaan kun tupakoin, niin melkein mieluummin osti viimosilla ropoilla zippitopan kun leipäpaketin.

Pojat,pojat... Ettäkö te tiä, että Grov on sitä oikeaa miesten nuuskaa!
Pajalassa kuultua:
Ettan = kläppien nuuskaa
General + Röda = naisten nuuskaa
Grov = Miesten nuuskaa!!

General on niin hapanta, että suu on samanlainen ko olis kurlannu rikkihapolla. Nuista tyynynuuskista ei tule ko helvetinmoinen närästys tai ruokatorventulehdus! :urjo:

Itte olen käyttäny nuuskaa säännöllisesti ~10 vuotta ja pitää sanoa, että jos ei aamukahvin jälkeen saa biittiä huuleen niin sydän jättää pari lyöntiä välistä...

Re: Re: Re: juu..

Originally posted by mammoth
Pitää kyllä paikkansa, myös Grov on aivan v*tun pahaa, kaikista whiskeyllä maustetuista myrkyistä puhumattakaan:urjo:

Parhaimmat nuuskaton gustavs whiskey snus ja grov. Pahinta on göteborg, varsinki sininen!!! Kyllä ettankin on ok, yks hyvä on röda lacket.

Re: Re: Re: Re: Nuuskaa?

Harkitse ihmeessä vielä tuota tupakointia, nuuskalla saat tasaiset nikotiinitasot pitkäksi aikaa ja se on aika seksikkään näköistäkin.
Mua ärsyttää nuuskankäyttäjissä ilmiö, jota kutsun nimellä "nuuskanauru". Nuuskanaurussa nuuskaajalla on nuuska huulessa ja nauraessa pidetään ylähuulta sellaisella dorkalla tavalla kiinni ikenissä, ettei nuuskat valahda alushousuihin. Tyypillinen nuuskanauraja pyrkii myös nauramaan pienimmästäkin syystä, mutta ihmeen usein ilman mitään syytä.

Ette usko, vai? Testatkaa itse. Ottakaa peili ja lukekaa seuraava vitsi. Peili valmiina? Ok.

Kaksi lehmää keskusteli:
- mennäänkö niitylle ammumaan?
- no ilman muuta!

Lehmät niityllä: Am! Am! Am! Am!

Noniin. Vilkaiskaa peiliin: nuuskanauru.

Lähde:
"Nuuskanaurun Zen". Richardson & Jackson, WSOY 1998.

Re: Nuuskan käyttö

Originally posted by lentsikka

Jostain kuulin että nuuskalla olisi lihasmassaa pienentävä vaikutus, jos tämä pitää paikkansa, saisiko sinut harkitsemaan käytön lopettamista?

Jostain luin että tupakointi laskee elimistön testosteronitasoja. Jos tämä on nikotiinin vaikutusta, niin sama pätee silloin nuuskaan. Tämä olisi aika looginen selitys tuolle lihasmassaa pienentävälle (tai kasvua hidastavalle) vaikutukselle.

Aivan koukussa, en pysty nukahtamaan, jos ei ole pala huulessa.
Tosin juon paljon vettä, niin herään jo noin tunnin puolentoista päästä kuselle ja biitin poistoon. Joskus laitan uudenkin ja jatkan nukkumista, ihan järjetöntä perkele.

Snude nide.:hmmm:

Re: Re: Re: Re: Re: Nuuskaa?

Originally posted by Tomi
Mua ärsyttää nuuskankäyttäjissä ilmiö, jota kutsun nimellä "nuuskanauru". Nuuskanaurussa nuuskaajalla on nuuska huulessa ja nauraessa pidetään ylähuulta sellaisella dorkalla tavalla kiinni ikenissä, ettei nuuskat valahda alushousuihin. Tyypillinen nuuskanauraja pyrkii myös nauramaan pienimmästäkin syystä, mutta ihmeen usein ilman mitään syytä.
....

heheh, toi on muuten ihan totta! Mutta vielä tyhmemmäksi tuntee itsensä se, jolla nuuska on huulessa. Tietää että näyttää apinalta muttei voi tehdä asialle mitään.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nuuskaa?

Originally posted by kattila
heheh, toi on muuten ihan totta! Mutta vielä tyhmemmäksi tuntee itsensä se, jolla nuuska on huulessa. Tietää että näyttää apinalta muttei voi tehdä asialle mitään.

No mulle se on ihan sama, koska näytän muutenkin jo apinalta niin ei siinä nuuska enää paljon vahinkoa tee(siis ulkonäöllisesti):D

Originally posted by Honey
Samat sanat.

Eikä tuo ole mitään provosointia tai trollaamista, vaan yksityisen henkilön mielipide, johon ei pitäisi kenelläkään olla valittamista. Monet ihmiset täällä puhuvat samaan aikaan terveistä elämäntavoista, kuinka vitamiinia vedetään vaikka mitä erilaisia, A, B, C, D, E, möllerin omega-3:sta, multitabsia, vihanneksia, lihaa, kalaa, kanaa........ ja sitten nuuskaa suu täynnä.

"Life is already too short."

Kraftwerk, älä ota sitä henkilökohtaisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom