Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

tina sanoi:
Ällöttävä tapa... :curs:

No niin on .. just viimesen purkin viimenen setti huulessa ;)

Tyhmästä päästä saa kärsiä , vasta jouluna saa haettua lisää , mitäköhän tästäkin tulee .. noo onpa ainakin lahjaa kerrakseen kun aattoiltana saa keskellä itämerta laittaa köntit huuleen :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sanokaas yleispätevä mesta tukholmasta mistä tota kumi-rödaa oikein saa? Viimekesänä pöyrittiin ku puolukat pillussa pitkin stokholmin kipakkeja nenät nuuskataajuuksille (rödä nostaa käyrät pitkälti yli maksimin) :) asetettuna mutta mistään ei tota rödaa tupannu saamaan ja itkuhan siinä pääs :(

Njabi sanoi:
sanokaas yleispätevä mesta tukholmasta mistä tota kumi-rödaa oikein saa? Viimekesänä pöyrittiin ku puolukat pillussa pitkin stokholmin kipakkeja nenät nuuskataajuuksille (rödä nostaa käyrät pitkälti yli maksimin) :) asetettuna mutta mistään ei tota rödaa tupannu saamaan ja itkuhan siinä pääs :(

No kyl pitäs löytyä melkein joka paikasta .. mut jos ei niin käveleppä Gallerian-nimiseen ostariin sisälle ja eti sieltä peremmältä kioski niin johan alkaa rödaa löytyyn ja vieläpä suomea puhuva kaveri usein myymässä .. ( en muista kioskin nimeä )

E : niin ja ilman GPS :sää tämä Gallerian löytyy kun lähtee sergeliltä käveleen tunnelia pitkin joka nousee juurikin tämän pääoven eteen.

Nuuskaa Huuto.netistä....

Laittakaapa huuto.net :tiin hakusanaksi vaikka : Nuuskaa Roppa kaupalla

Niin pitäis tulla ilmoitus, jossa poika myy isän tuliaiset: 12 sinkoa, ilman hintavarausta 200e.
Joo, laitonta on, kuten on moni muukin asia, mutta niin vaan sitä tänne roudataan. Laitonta on myös sen myyminen, mutta jos joku sitä haluaa, niin kannattais lähettää äkkiä myyjälle yksityisviesti, joka menee suoraan sähköpostiin... Ei tuo ilmoitus kauaa tuolla ole!!
Infoaminen nuuskasta on mielestäni kuitenkin niin mitätön pahe, että sallin tämän viestin moraalisesti.
Itse en huuda, koska huomenna tähän aikaan minun pakastimessa on tarpeeksi.

Off topic varmaan, mutta kuitenkin!

Olen samaa mieltä. En pidä tätä sinäänsä paheena sillä ei oo missään vaiheessa ees käynyt mielessä nuuskamisen lopettaminen. Pakastimessa viellä kaksi tornia generalia, pian taas edessä laivareissu... :rock:

Vähän yli kymmenen vuotta tuli käytettyä. Viime uutena vuotena loppu viimenen purkki ja sen jälkeen ei oo tullu enää ostettua lisää. Baarissa ollessa joskus otan muutamat, mutta ei sitä lasketa. Laivalla olin viime viikolla ja yhden purkin itelleni ostin, kolmet siitä taitaa olla otettu ja tuol jääkaapissa se nyt lojuu. Mukava aine, mutta taitaa riittää toi säännöllinen käyttö meikäläisen osalta.

Eilen tuli uutisissa että Ahvenanmaalla loppuu nuuskan myynti. Luultavasti myös valmistus, mikä on sitten pelkästään positiivista. Samassa pätkässä sanottiin että myynti loppuisi myös Ahvenanmaan lipun alla olevissa laivoissa. Eikös Viking Line ole ainakin affenanmaalainen?

Koukkari sanoi:
Samassa pätkässä sanottiin että myynti loppuisi myös Ahvenanmaan lipun alla olevissa laivoissa. Eikös Viking Line ole ainakin affenanmaalainen?

Eiköhän nuo "ruotsinlaivat" ole kuitenkin suomen tai ruotsin lipun alla .. vaikka kuinka miettii niin ainuttakaan laivaa en ole nähnyt mikä olis ahvenanmaan lipun alla :D
..Ja se et laivan kyljessä nimen alla lukee mariehamn / maarianhamina ei tarkota sitä minkä lipun alla se ajelee .. vaan ns. kotisatamaa.

Oikein laiva voi hakea oikeutta reissaa jonkun tietyn "lipun" alla, vaikka siis olisikin suomalaisomistuksessa.

amf sanoi:
Vähän yli kymmenen vuotta tuli käytettyä. Viime uutena vuotena loppu viimenen purkki ja sen jälkeen ei oo tullu enää ostettua lisää. Baarissa ollessa joskus otan muutamat, mutta ei sitä lasketa. Laivalla olin viime viikolla ja yhden purkin itelleni ostin, kolmet siitä taitaa olla otettu ja tuol jääkaapissa se nyt lojuu. Mukava aine, mutta taitaa riittää toi säännöllinen käyttö meikäläisen osalta.
miltä ikenet näyttää 10 vuoden jälkee?:eek: nimim. haluaa tietää

Tyhmiä kuvia tossa ekan sivun linkissä, tietämätön vielä luulee, että nyt on ikenet menneet mustaksi nuuskaamisen takia. Mutta nuuskaahan sinne vaan oli jäänyt..

Itselläni on sellanen 8v kokemus tuosta ihanasta aineesta. Addiktoitunut nuuskaaminen loppui sattumalta vuosi pari sitten, kun en mistään sitä saanut.

Missään vaiheessa en ole sitä itseltäni kieltänyt, jos mieli tekee tai joku tarjoaa niin aina kelpaa..

Jute sanoi:
Miltä ikenes näyttää?

Ihan normaalilta. Eikä myöskään hammaslääkärini ole sanonut mitään, ja hän tietää että oon nuuskaa käyttäny. Käyttötahti ei kyllä ole ollut mitään prk/pvässä -luokkaa.

Mulla on sellanen käsitys, että ikenet palautuu aika nopeasti käytön loputtua, kyllähän siellä aktiiviaikoina sellaset painaumat oli. Monesti kuulee puhuttavan "jostain kaverin kaverista, jolla on sellanen nuuskan syövyttävä tunneli silmään saakka.." sellaset on kuitenkin :anssi:

edittiä:
käyttötahdista:kännissä tietty saatto mennä purkki illassa, normaalisti prk/n. 3pvää

Sama juttu täällä. Nuuskaa käytetty aktiivisesti yli puolet elämästä. Nyt ollut käyttämättä muutaman kuukauden (tai erittäin vähällä käytöllä, ei edes viikottain).

Ikenissä ei ole mitään jälkeä nuuskan käytöstä. Ainoa haittapuoli, joka minulle on nuuskankäytöstä tullut on tietoisuus sen ihanuudesta. Pieni jatkuva kaiho treeninjälkeiseen biittiin. Nautinto ja herkutteluaine se on, vähän niinkuin sammakonreidet. Loistavaa harvoin nautittuna.

Aimo sanoi:
Sama juttu täällä. Nuuskaa käytetty aktiivisesti yli puolet elämästä. Nyt ollut käyttämättä muutaman kuukauden (tai erittäin vähällä käytöllä, ei edes viikottain).

Ikenissä ei ole mitään jälkeä nuuskan käytöstä. Ainoa haittapuoli, joka minulle on nuuskankäytöstä tullut on tietoisuus sen ihanuudesta. Pieni jatkuva kaiho treeninjälkeiseen biittiin. Nautinto ja herkutteluaine se on, vähän niinkuin sammakonreidet. Loistavaa harvoin nautittuna.

Mulle tulee sama eetwartti-olotilan kaipuu mm. seuraavien asioiden jälkeen:
-kova treeni
-kunnon pihvi
-olut
-seksi

Baldrick sanoi:
Mulle tulee sama eetwartti-olotilan kaipuu mm. seuraavien asioiden jälkeen:
-kova treeni
-kunnon pihvi
-olut
-seksi
veit sanat suustani :)