Asiallien tieteellinen artikkeli : http://jasenpalvelut.hammasll.fi/suu/tupakka/nuorten_nuuskankaytto.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kas-vain sanoi:
kpsk sanoi:Eivätkö nuo kaksi ylintä ole vahvempia? Pussissa 35%??? nikotiinia?Minulla on juuri yksi pakkasessa odottamassa päivänvaloa ... ... :kippis1:
siis eks suomes oo nuuskan myynti kiellettyy?:Dsyöttösika sanoi:Tähän väliin on pakko kertoa yksi yllättävä tarina nuuskaa myyvästä kiskasta espoossa. Eli olen käynyt ko kiskalla ostamassa muutaman kiekon nuuskaa koko elämäni aikana varmaan alle 8 krt. Edellinen kerta oli joskus heinäkuussa. No siitä muutama kk eteenpäin (syys- tai lokakuu) yllätyin aika pahasti kun kolme tullimiestä tuli koputtelemaan kotiovelle ja kyselemään mitä olen ostanut sieltä kiskalta. Olivat kuulemma ratsanneet paikan ihan amerikan tyyliin muutamaa päivää aikaisemmin. Luulisin että epäilevät kiskan myyneen jotain muutakin kuin nuuskaa mutta eivät sitä ainakaan minulle paljastaneet kun asiaa kysyin. Tulli oli seurannut kiskan toimintaa ilmeisesti useiden viikkojen ajan.
Hauskinta asiassa oli että kiskan pitäjät myivät nuuskaa vielä ratsian jälkeenkin.
weismyller sanoi:siis eks suomes oo nuuskan myynti kiellettyy?:D
L0b0 sanoi:Miten helvetissä ne jäljitti sut syöttösika?
luulit et sun viimevuotine ulkomailt tuotu viinapullo on jäljitetty :lol2:syöttösika sanoi:Olivat seuranneet kiskaa viikkojen ajan ja jäljittäneet mut (ja muut) rekkarin perusteella.
Heräsin vielä just päiväunilta ja menin vittuuntuneena avaamaan ovea (koska olivat pimputtaneet varmaan 5 krt ja luulin että siellä on joku sinnikäs jeesustelija ). Samalla kun avasin oven sanoin vihaisesti "yks kerta riittää" ja olin juuri jatkamassa lausetta tyyliin "mikä vittu siinä on ku ei voi uskoa että en halua avata ovea tai en ole kotona niin kaverit vetivät tullin henkilöllisyyskortit esiin ja itten olinkin ihan nöyrää poikaa ja kutsuin tullimiehet sisälle.
syöttösika sanoi:Olivat seuranneet kiskaa viikkojen ajan ja jäljittäneet mut (ja muut) rekkarin perusteella.
Heräsin vielä just päiväunilta ja menin vittuuntuneena avaamaan ovea (koska olivat pimputtaneet varmaan 5 krt ja luulin että siellä on joku sinnikäs jeesustelija ). Samalla kun avasin oven sanoin vihaisesti "yks kerta riittää" ja olin juuri jatkamassa lausetta tyyliin "mikä vittu siinä on ku ei voi uskoa että en halua avata ovea tai en ole kotona niin kaverit vetivät tullin henkilöllisyyskortit esiin ja itten olinkin ihan nöyrää poikaa ja kutsuin tullimiehet sisälle.
syöttösika sanoi:ei voi tulla santiota kun en oo rikkonu mitään lakia, nuuskan osta/käyttöhän ei ole suomessa kiellettyä.
Sanoivat kuitenkin että on mahdollista että joudun menemään kyttälaitokselle kirjoittamaan jotain lausontoja (toivottavasti en joudu todistamaan oikeudessa) mutta eivät ainakaan vielä ole sinne mua vaatineet
kas-vain sanoi:Mutta eikös esimerkiksi laittomaan tuontitavaraan ryhtyminen voisi teoriassa olla mahdollinen?
kas-vain sanoi:Mutta eikös esimerkiksi laittomaan tuontitavaraan ryhtyminen voisi teoriassa olla mahdollinen?
lentsikka sanoi:Kuinka moni herroista(/naisista?) käyttää nuuskaa?
Jostain kuulin että nuuskalla olisi lihasmassaa pienentävä vaikutus, jos tämä pitää paikkansa, saisiko sinut harkitsemaan käytön lopettamista?
Itselläni nuuskalla on lähinnä psykologinen vaikutus, se vain jotenkin on pakko laittaa hyvän reenin jälkeen...
Tänään sain juuri pitkän tauon jälkeen purkin generalia, ah mikä helpotus