Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Baldrick sanoi:
Mulle tulee sama eetwartti-olotilan kaipuu mm. seuraavien asioiden jälkeen:
-kova treeni
-kunnon pihvi
-olut
-seksi

-kahvi

Tämän jälkeen voi kyllä suoraan suunnata kohti vessaan.:anssi:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aimo sanoi:
Nautinto ja herkutteluaine se on, vähän niinkuin sammakonreidet. Loistavaa harvoin nautittuna.

Ehdottomasti samaa mieltä! On se mukava pitkästä aikaa laittaa biitit huuleen, ja jos joku on kokeillut pitkästä aikaa ja etenkin vielä humalassa, niin tietää mistä minä puhun. :thumbs:

laskeskelin just ja nyt takana 3 1/2 kuukautta nuuskatonta elämää...
käytin pitkästi yli 10 vuotta,
niin olen ylpeä itsestäni ja kerrankin aiheesta..

ihmettelen tota kun monet sanoo että on käyttäny +10v ja ikenissä ei näy eikä tunnu mitään ihmeellistä. Mun ei tarvi vetää kun 1prk reilussa viikossa ja jo tuntuu ikenissä. Voisin veikata että jos kiskoisi sen vajaan kiekon päivässä niin ois ikenet melko ruvella jo lyhyessäkin ajassa. Tossa ½v sitten tuli käytettyä vähän enemmän (mutta silti vain noin 1-2 kiekkoa viikossa) olin jo selvästi huomaavinani hampaiden lievää heilumistä ja ikenien nousemisesta johtuvaa vihlomista ja sen tapaista lievää särkyä.
Tosin heti kun käytän lopettaa/vähentää vähäksi aikaa oireet katoavat nopeasti

syöttösika sanoi:
ihmettelen tota kun monet sanoo että on käyttäny +10v ja ikenissä ei näy eikä tunnu mitään ihmeellistä. Mun ei tarvi vetää kun 1prk reilussa viikossa ja jo tuntuu ikenissä. Voisin veikata että jos kiskoisi sen vajaan kiekon päivässä niin ois ikenet melko ruvella jo lyhyessäkin ajassa. Tossa ½v sitten tuli käytettyä vähän enemmän (mutta silti vain noin 1-2 kiekkoa viikossa) olin jo selvästi huomaavinani hampaiden lievää heilumistä ja ikenien nousemisesta johtuvaa vihlomista ja sen tapaista lievää särkyä.
Tosin heti kun käytän lopettaa/vähentää vähäksi aikaa oireet katoavat nopeasti

:eek: oli kaverilla melko vahvat eetut huulessa ku sivuvaikutuksina tuli aistiharhoja..

Jii82 sanoi:
:eek: oli kaverilla melko vahvat eetut huulessa ku sivuvaikutuksina tuli aistiharhoja..

Kuten taisin mainita, se hampainen pieni heiluminen saattoi olla harhaa, mutta vihlominen ja ikenien herkkyys ei

syöttösika sanoi:
Kuten taisin mainita, se hampainen pieni heiluminen saattoi olla harhaa, mutta vihlominen ja ikenien herkkyys ei
Eiköhän nuo "sivuvaikutukset" oo ihan yksilökohtaisia, joillakin ikenet tippuu suusta ja toisilla tuu mitään... Ite käytin jonku 5 v ja nyt oon ollu n. 2kk käyttämättä. Tällä hetkellä vasemman puoleinen huuli on "syöpynyt", mutta kuitenkin ihan normaalin tuntunen. Loppupeleissä lopetin varmaan sen takia, kun rupes jo pelottamaan jatkuvat rakot sun muut. Mielellään lopettaa ajoissa ja skippaa huulisyövän kun jatkaa käyttöä... :( Ihme kyllä kun vieläkin tekee jatkuvasti mieli nuuskaa. Huomenna pitäs käydä hakemassa Haaparannalta kavereille nuuskaa, saa nähä joutuuko itellekin ostamaan purkin... :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ittellä oli tosta singosta mikä loppuukin kohta niin 2 ekan purkin ajan ikenet vähän arkoina. Nyt sitten ei tunnu missään :)

Sain tänään maistiaispurkin Lucky Strike white portion nuuskaa. Purkki on törkeen hieno metallinen ja makukin kohdallaan. Tosin vasta eka maistiainen menossa, niin ei ole vielä mielipide oikein muodostunut.

Free weight

Nyt on tämä poika muikeena, joululahjaksi tuli icetoolin nuuskaboxi ja 3ml musta alumiininen tykki. Ei muutaku joulujampet huuleen uuttavuotta odotellessa!

könt haben sanoi:
Mielellään lopettaa ajoissa ja skippaa huulisyövän kun jatkaa käyttöä... :( Ihme kyllä kun vieläkin tekee jatkuvasti mieli nuuskaa. Huomenna pitäs käydä hakemassa Haaparannalta kavereille nuuskaa, saa nähä joutuuko itellekin ostamaan purkin... :kuola:

Tuosta syöpä asiasta ei enää kannata liikaa ottaa stressiä(ainakin jos uskoo tutkimusta).
Täällä(Ruotsissa) tutkittiin nuuskan ja syövän yhteyttä paljon pari vuotta sitten ja lopputulos oli, että nuuska ei suoraan aiheuta syöpää.

Eli täälä ei yhdessäkään purkissa enää varoiteta nuuskan aiheuttavan syöpää.
Ainoa varoitus on, että "är beroende framkallande o kan skada din hälsa".
Eli aiheuttaa riippuvuutta ja voi vahingoittaa sinun terveyttä.

Damian sanoi:
Tuosta syöpä asiasta ei enää kannata liikaa ottaa stressiä(ainakin jos uskoo tutkimusta).
Täällä(Ruotsissa) tutkittiin nuuskan ja syövän yhteyttä paljon pari vuotta sitten ja lopputulos oli, että nuuska ei suoraan aiheuta syöpää.

Eli täälä ei yhdessäkään purkissa enää varoiteta nuuskan aiheuttavan syöpää.
Ainoa varoitus on, että "är beroende framkallande o kan skada din hälsa".
Eli aiheuttaa riippuvuutta ja voi vahingoittaa sinun terveyttä.
Näinhän se tosiaan on.

3(?) kuukautta käyttämättä säännöllisesti! :) Sillon tällöin kavereilta viikonloppuisin ottaa muutamat, on se makiaa kun harvoin herkuttelee! ;) Tänään kieltämättä kävi mielessä, että olis käyny ostamassa purkin, kun muutenkin on mässypäivä.

Muistutetaan nyt vielä kerran, että tämä palsta taikka threadi ei ole tarkoitettu nuuskan myymiseen, ostamiseen tai ostopaikkojen tiedusteluun. Kaikki asiaa koskevat viestit tullaan poistamaan ja tarvittaessa ryhtymään muihinkin toimenpiteisiin.

Tuli vaan mieleen, kun tää tredi on valmiiks jo nostettu niin kysyä, että onko muilla koskaan menny nuuskasta pakki sekasin? Kuulostaa varmaan vähän tyhmältä, mutta en tiedä mistä se voi johtua muusta. Aineenvaihduntaahan se kai jonkin verran kiihdyttää joten..? :david:
Siis selvennettäköön, että oon käyttäny n. reilu 1kk ja maha ollu enemmän sekasin, kun aikoihin. Pitäis varmaan lopettaa, kun ei sovi mulle. :D

~Voimariini ~ sanoi:
Tuli vaan mieleen, kun tää tredi on valmiiks jo nostettu niin kysyä, että onko muilla koskaan menny nuuskasta pakki sekasin? Kuulostaa varmaan vähän tyhmältä, mutta en tiedä mistä se voi johtua muusta. Aineenvaihduntaahan se kai jonkin verran kiihdyttää joten..? :david:
Siis selvennettäköön, että oon käyttäny n. reilu 1kk ja maha ollu enemmän sekasin, kun aikoihin. Pitäis varmaan lopettaa, kun ei sovi mulle. :D
Kaverin kans joskus junnuina ihmeteltiin sitä, miten nuuska alkaa pierettämään/paskattamaan. En tiiä oliko niillä oikeesti mitään yhteyksiä, mutta aina kun pistit köntit huuleen nii rupes joko pierettämään tai paskattamaan.
Nuuskaahan kulkeutuu jonkin verran mahaankin ja siitä johtuen vaikuttaa suolen ja/tai mahan toimintaan, mutta en oo ainakaan vielä mitään tieteellisiä tutkimuksia/todistuksia nähnyt tai lukenut. :) Eiköhän tuo ole aivan luonnollista, että maha vastustaa vieraita aineita. Luulisi menevän ajan kanssa ohi...

Tämä on täysin kokemuksien ja mutun perusteella, mutta jos joku on bongannut oikeastikin jotain tutkimuksia nii heittäkää linkkiä jos vain löytyy!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom