Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

yleensäkin ihmettelen niin amatöörimäistä toimintaa, että nuuska voi loppua kesken. Ostakaa sitä perkeleesti kerralla, niin ei lopu. Pakastimessa kyllä pysyy biitit hyvänä. Voiko kukaan nauramatta väittää, että puoli vuotta pakasteessa ollut nuuska maistuu jotenkin erilaiselta?

Kyllä sitä aina 2 kertaa vuodessa voi tehdä laivamatkan tai käväistä rajan takana

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain lentokoneessa yhdeltä kaverilta rasian Kodiak wintergreenia ja tämä islantilainen tyyppi perehdytti lentokoneessa sen käyttöön siten, että biitti alahuuleen ja sitten vaan syljetään johonkin astiaan. Pakkiksen nuuska-asiantuntijoilta kysyn, että oletteko koettaneet näitä alahuuliversioita tai kunnon purutupakoita? Ja ovatko nämä tuotteet erilaisia verrattuna ruotsalaisiin vastaaviin? Olen itse lopettanut tupakoinnin savuttelumielessä noin 13 vuotta sitten ja nyt on tullut kokeiltua tätä nuuskaa muutamia kertoja. Ei pelkoa, että tästä mitään säännöllistä tapaa enää tulee, mutta kunnon 'baseball'-tupakka kiinnostaisi myös kokeilla. Mitenkä on tilausten kanssa ulkomailta eli Suomen tullista kokemuksia?

Kylläpäs oli pettymys kun singon göteborgin rapea sain hankittua pitkästä aikaa, (joutunut ettaniin yleensä tyytymään) niin ei meinaa mitenkää pysyä huulessa. parikyt minsaa ja suussa enemmän kun huulessa. ens viikolla pitäs lähtä ruottiin, suositelkaapa jotain mullistavaa namibiittiä!? onko kellään tietoa jostakin lakritsin makuisesta nuuskasta? ei siis mistää pussipaskasta. kuulin jostain, et tällästä ois tullu myyntiin?!

alkoholix sanoi:
Kannattaa muuten kysellä rauhanturvaajilta nuuskaa, jos tutuista joku sattuu olemaan. Ne saa tuotua 13-15e/torni.

Mistä maasta, Kosovostako?

kariko sanoi:
Mites kauan nuuska pysyy pakastimessa ok, jos on vanha pvm.?

No, en mä ainakaan roskiin heittäis.. kannattaa kokeilla vaan :D

Riippuu nyt sitten toki siitä, että kuinka paljon se on vanhentunut.. 4kk vanhaa vielä voi käyttää IMO.

Tulipas poikeattua taas laivalla ja mukaan tuli 5 punttia generali, himotti lähteä maihin ostamaan röda lackettia, mutta en jaksanut ja ostin sitten vain generaalia, noh ompahan se minun toinen suosikkini heti röödan jälkeen! :kuola:

Sitten olen tässä lähiaikoina ajatellut hankkivani icetoolin, sillä rupee jokseenkin vituttaan toi ainainen apteekissa ravaaminen sen takia että nuo lääkeruiskut ei mulla viikkoa kauempaa kestä, eli kai sitä voisi sitten investoida johonkin pitkäkestoisempaan! Ja jumalattoman hienojahan ne on :hyper:

alkoholix sanoi:
Saatana minä jouduin maksamaan siis selvää ylihintaa. Jopa 0,3e/purkki liikaa

Elämä On :D pyydäppä kaveria tuomaan sieltä se Ice Toolin tykki. muistaakseni joku 30ecua... ei paha hinta kunnon tykistä..

jarkkou sanoi:
Tulipas poikeattua taas laivalla ja mukaan tuli 5 punttia generali, himotti lähteä maihin ostamaan röda lackettia, mutta en jaksanut ja ostin sitten vain generaalia, noh ompahan se minun toinen suosikkini heti röödan jälkeen! :kuola:

Sitten olen tässä lähiaikoina ajatellut hankkivani icetoolin, sillä rupee jokseenkin vituttaan toi ainainen apteekissa ravaaminen sen takia että nuo lääkeruiskut ei mulla viikkoa kauempaa kestä, eli kai sitä voisi sitten investoida johonkin pitkäkestoisempaan! Ja jumalattoman hienojahan ne on :hyper:
itelä kans alkanu vituttaa nuo apteekin pillit. kanuuna.org:ssa on kans ihan jees tykkejä myynnissä. sellaseen vois kyl sijoittaa, toisaalta itsellä on tapana hukata nuita tykkejä suunnilleen pari per viikko... :( et en tiijä, onko moinen investointi kannattavaa..

Itellä toi icetool oli käytössä sillon ku viel käytin. hyvä tykki oli. pari vuotta sitä käytin ja vieläkin on ihan ehjänä, ei oo edes tarvinnu O-rengasta vaihtaa... välillä vaan vähän pestä..

köpöö, sama homma minulla. Varsinkin ryyppyreissuilla tuntuu aina hukkuvan tykki... Ja katsoin tuota kanuunaa, se vaikutti lupaavalta hintansa puolesta ja näyttää ihan kivalta, mutta sitä aattelin että minkä kokonen toi on, kun nyt olen tykitellyt tähän asti näillä 2-5mm... Eli jos toi kokonsa puolesta olis hyvä niin taitaapi tulla tilattua tuommoinen nyt sitten! :worship:

jarkkou sanoi:
köpöö, sama homma minulla. Varsinkin ryyppyreissuilla tuntuu aina hukkuvan tykki... Ja katsoin tuota kanuunaa, se vaikutti lupaavalta hintansa puolesta ja näyttää ihan kivalta, mutta sitä aattelin että minkä kokonen toi on, kun nyt olen tykitellyt tähän asti näillä 2-5mm... Eli jos toi kokonsa puolesta olis hyvä niin taitaapi tulla tilattua tuommoinen nyt sitten! :worship:
Joo ja ite oon pannu merkille, et ne purkitki muuttuu niillä ryypyreissuilla mystisesti jos jonki muotoseksi :) purkkihan toimii myös kätevänä pullonavajaana! :D muistaakseni ne kanuuna.orgin tykit vastaa norm.3 millin pilliä..

Ok, eli semmonen tilaukseen, meinaan todennu että 3mm soveltuu parhaiten mun huuleen! :rock:

köpöö sanoi:
suositelkaapa jotain mullistavaa namibiittiä!? onko kellään tietoa jostakin lakritsin makuisesta nuuskasta? ei siis mistää pussipaskasta. kuulin jostain, et tällästä ois tullu myyntiin?!

No osta Metropolin lakritsia... sitä saa nykyään ihan rouheenakin ja on hyvää! :)

(..mutta ihan perkeleen kallista! :( )

Amerikan Jeesus sanoi:
No osta Metropolin lakritsia... sitä saa nykyään ihan rouheenakin ja on hyvää! :)

(..mutta ihan perkeleen kallista! :( )
no pitääpä kokkeilla.. huomenna kohti ruåttia :)

hukkareissu toi viron reissu biitin suhtee. Piti tyytyä tuomaan kartonki tupakkaa. Näillä näkymin en saa mistään biittiä ku kaveri meinas lähtee ruotsiin mutta se lähteekin sittenkin viroon :wall:

Mr.Referee sanoi:
Elämä On :D pyydäppä kaveria tuomaan sieltä se Ice Toolin tykki. muistaakseni joku 30ecua... ei paha hinta kunnon tykistä..

minulla on paljon parempi, kaverin kaverin sorvaama tykki ollut käytössä jo monta vuotta.
maksoi muuten 15e. Ice tool on hyvä, mutta miksi kulkea virran mukana.

Nyt hankintalistalla on jonkinlainen nuuskarasia mitä olisi helppo käyttää. Näitä ei vain tunnu löytyvän

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom