Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Ja riippuu myös nuuskamerkistä, esim. Rödasta voit vaikka muovailla itellesi pikku-ukon jos haluat. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toi löysä vaa efektoi niin paljon paremmi ku pussi jos sen kunnol saat laitettuu sinne yläpeltii. Että mä oon ilonen et ostin ton it sit vihdoin.

E: kuninkaallinen meni päivässä se prima fint kike, nyt taas eetua :D

toi löysä vaa efektoi niin paljon paremmi ku pussi jos sen kunnol saat laitettuu sinne yläpeltii. Että mä oon ilonen et ostin ton it sit vihdoin.

E: kuninkaallinen meni päivässä se prima fint kike, nyt taas eetua :D

Niiin efektoi :) Joo se on sellasta tavaraa et menee kun on niin ehanaa. Välissä Genen extra stark lös, ostin kaks purkkia testeiksi. ^^

Prima Fint hinta nuuskatukussa:

1 puntti 419.90kr, eli 46,565€

Itse pidän ainakin enemmän nykyään tästä ku röödasta. Eikä toho voi oikee vastaa sun puolesta et "onko parempaa" itse tiedät kun kokeilet mikä on parempaa :D

Merkkaako ne laivalla hyttikortteihin paljon on ostanut? Vai onko omalla vastuulla, jos ostaa enemmän?

Ainakaan europalla kahdella viime kerralla kun oon käyny ni ei oo merkannu. Saanu ostaa niin paljon ku on varaa. Tietysti aina on mahdollisuus, että terminaalissa tarkastetaan laukku, joskin se on aika epätodennäköistä.

nyt tuli sit varattuu turust matka ahvenanmaalle ja takas 12h risteily makso 10e

Koska oot lähdössä tolle reisulle? Pistä jotain raporttia matkan jälkeen, kuten matkan kesto ja saiko sitä nuuskaa edes.

e. no se kesto olikin jo mainittu perkele

Ikävä pilata risteily näin etukäteen, mutta tuolla risteilyllä ei nuuskaa myydä. Jos siis nuuskan osto oli reissun päätarkoitus.

Saako venäjän puolelta nuuskaa jos täräyttäis autolla sinne,täält stadista?rajan tuntumassa on kuulemma taxfree kauppa.onko kellään tietoo.

Nyt on ollut noin viikon verran ilmeisesti taas tarjolla, mutta viisumi tulee kyllä kalliimmaksi kun halvin laivareissu.

Kyllä, Venäjältä vihdoin viimein saa nuuskaa. Hinta on tosin noussut sitten kulta-aikojen. Puhuivat että tolppa kustantaa 50e nykyään.

Suositut

Back
Ylös Bottom