Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon. Eikös EU:n tupakkadirektiivi avata ensivuonna(?). Saa nähdä miten käy.

Sait mut onnelliseksi! :D

Mä en silti voi mitenkään uskoa, että nuuskasta tulis uudestaan laillista. Siellä mallu,l&m vai mitkälie b.a.t jakaa isolla kädellä rahaa, ettei yksikään poliitikko uskalla edes ajatella nuuskan vapauttamista, tai että yksikään työryhmä saisi sellaista tutkimusta käsiinsä jonka perusteella nuuskan vapauttaminen voitaisiin nähdä järkevänä ratkaisuna Suomen tulevaisuuden kannalta. Mun mielestä Suomi vois tulkita tuota EU:n tupakkadirektiiviä kuten Tanska, eli irtonuuska rinnastettaisiin irtotupakkaan.

Toivottavasti EUssa annettaisiin ihmisille tarpeeksi valtaa tehdä omia päätöksiä tupakoida, käyttää nuuskaa tai olla kokonaan ilman. Mun puolesta nuuska voidaan pitää pannassa jos tupakointikin kiellettäisiin kokonaan, harmi vaan kun tuollainen skenaario ei ole mahdollinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
´´Mä en silti voi mitenkään uskoa, että nuuskasta tulis uudestaan laillista. Siellä mallu,l&m vai mitkälie b.a.t jakaa isolla kädellä rahaa, ettei yksikään poliitikko uskalla edes ajatella nuuskan vapauttamista, tai että yksikään työryhmä saisi sellaista tutkimusta käsiinsä jonka perusteella nuuskan vapauttaminen voitaisiin nähdä järkevänä ratkaisuna Suomen tulevaisuuden kannalta.´´
Tuskin, esim. lucky strike on batin tekemää nuuskaa.. paramountilla ja skruffilla sama valmistaja.. toivottavasti laillistettaisiin!

Mieluummin se nuuska lailliseksi kuin tupakka joka taasen aiheuttaa yleistä ongelmaa kun ihmiset polttaa julkisilla paikoilla ja pikkulapset vetää savuja sitten henkeensä.

No eihän tuo kerro vielä mitään. Ei edes keskuteluja ole käyty, vielä.

Tuskin nuuska tulee lailliseksi, sielä vitun brysselissä muut perunat kuumina.

Yksi mahdollisuus on, että nuuska vapautuu (suurten) tupakkayhtiöiden kautta. Jenkeissähän nuuskan suosio kasvaa jatkuvasti. Tupakoinnin rajoitusten takia tupakkayhtiöillä lienee intressejä nuuskan suuntaan.

ettan_los_medium.jpg

Tällane löyty kuvattomasta :D

Osaako joku heittää arvioita missä hinnoissa nuuska on tukholman lähistöllä? Ja se vielä että onko kellään kokemusta Generalin Onyxistä?

Osaako joku heittää arvioita missä hinnoissa nuuska on tukholman lähistöllä? Ja se vielä että onko kellään kokemusta Generalin Onyxistä?
Vaikka en mikään nuuskaaja ookkaan, niin käytiin just itävallassa kaveriporukalla ja nuuskaajat osti nuuskansa laivalta. Sano että siellä halvempaa, kuin maissa. Jotain erikoispurkkeja osti ihan tukholmasta.

Onhan mulla kokemusta Onyxistä, koitin elämäni ekan kerran nuuskaa :D Heilutti päässä ja tuli paha olo. Sanoivat että turhan väksyä koittaa ekaa kertaa. No ompa sekin tehty...

Vaikka en mikään nuuskaaja ookkaan, niin käytiin just itävallassa kaveriporukalla ja nuuskaajat osti nuuskansa laivalta. Sano että siellä halvempaa, kuin maissa. Jotain erikoispurkkeja osti ihan tukholmasta.

Onhan mulla kokemusta Onyxistä, koitin elämäni ekan kerran nuuskaa :D Heilutti päässä ja tuli paha olo. Sanoivat että turhan väksyä koittaa ekaa kertaa. No ompa sekin tehty...

Kaveri on menossa maateitse Tukholmaan päin. Tottahan toki oisin laivalta nuuskat hommannu, n.30 € puntti siellä.

E. Onko Onyx muuten kalliimpaa mitä normi General portion?

General Onyx on kyllä mun mielestä yksi parhaimpia pussinuuskia mitä on. Itse kun en enää lösiä käytä, niin ostan yleensä tuota Onyxia laivalta pelkästään tornikaupalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom