Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se kummasti noi hinnat nousee kokoajan. Muistan about viis vuotta si ku laival oli tarjoukses viis tornii 80e
Kyllä se kummasti noi hinnat nousee kokoajan. Muistan about viis vuotta si ku laival oli tarjoukses viis tornii 80e
Ei taida vähää aikaaa enää hinnat laskea. :/
Prima fint on vissiin hiennommaksi jauhettua kuin rödä. Huomasin vaan että tuo röda on silleen "kovempaa" siis kovaa koostumus. Röda ehkä jotenkin polttelee enemmän.
No niin reissu heitetty nuuskaa sai ja ne myi nii paljon ku rahaa riitti,ettan oli tarjouksessa 3tornii 79.90e muuten,oli kaikki tornit 31-32e tolppa.
Reissu oli 10e ilman hyttii mut suosittelen takastulo matkalle,hyttii.kyllä kannatti nyt o pakkanen kesäks täytetty(:
Mitä haaparannassa maksaa nykyään skruffin pussi torni?
Sain tänään frendiltä 200g kotona leivottua. Oli todella positiivinen yllätys laadultaan.
Niin kuin olen maininnut, pidän tupakanmakuisesta nuuskasta ja itsetehdystä tulee juurikin tupakanmakuista. Tupakan vuoksi itse ainakin nuuskaa käytän, muutenhan söisin jotain pastilleja tms. Mutta nykyajan "hajuvesipojille" pitää kaikki saada mansikan tai greipinmakuisena:D
Mulla on pakkasessa rödaa ja prima finttiä. Käytin vähän aikaa priimaa ja nyt rödaa, niin ekan röda purkin jälkeen kuivu limakalvo tuolta missä pidän könttiä..? Nyt se on kyllä jo parantunu. röda tosiaan on kovempaa, molemmat pysyy hyvin huulessa. Mulla tuppaa löysemmät irtonuuskat helposti valumaan kun en ole löysää hirveen kauan käyttäny.. Pussi tavarasta tähän asti parasta mun mielestä on ollu generalin extra sterk Jaetulla kakkos sijalla on lucky striken bold ja nites.. Röda ja priima vertailusta sen verran vielä että mulla röda tuntuu luovuttavan nikotiinia nopeampaa, mutta prima pidempään ja tasaisemmin. Kumpikaan ei ole mun mielestä selvästi parempaa kuin toinen.. siksi mulla on molempia varastossa
Tietääks kukaan et pitääks olla joku ns. tukkukortti tai joku ? :D