Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain tänään frendiltä 200g kotona leivottua. Oli todella positiivinen yllätys laadultaan.

No niin reissu heitetty nuuskaa sai ja ne myi nii paljon ku rahaa riitti,ettan oli tarjouksessa 3tornii 79.90e muuten,oli kaikki tornit 31-32e tolppa.
Reissu oli 10e ilman hyttii mut suosittelen takastulo matkalle,hyttii.kyllä kannatti nyt o pakkanen kesäks täytetty(:

Prima fint on vissiin hiennommaksi jauhettua kuin rödä. Huomasin vaan että tuo röda on silleen "kovempaa" siis kovaa koostumus. Röda ehkä jotenkin polttelee enemmän.

Mulla on pakkasessa rödaa ja prima finttiä. Käytin vähän aikaa priimaa ja nyt rödaa, niin ekan röda purkin jälkeen kuivu limakalvo tuolta missä pidän könttiä..? Nyt se on kyllä jo parantunu. röda tosiaan on kovempaa, molemmat pysyy hyvin huulessa. Mulla tuppaa löysemmät irtonuuskat helposti valumaan kun en ole löysää hirveen kauan käyttäny.. Pussi tavarasta tähän asti parasta mun mielestä on ollu generalin extra sterk:kuola: Jaetulla kakkos sijalla on lucky striken bold ja nites.. Röda ja priima vertailusta sen verran vielä että mulla röda tuntuu luovuttavan nikotiinia nopeampaa, mutta prima pidempään ja tasaisemmin. Kumpikaan ei ole mun mielestä selvästi parempaa kuin toinen.. siksi mulla on molempia varastossa:)

No niin reissu heitetty nuuskaa sai ja ne myi nii paljon ku rahaa riitti,ettan oli tarjouksessa 3tornii 79.90e muuten,oli kaikki tornit 31-32e tolppa.
Reissu oli 10e ilman hyttii mut suosittelen takastulo matkalle,hyttii.kyllä kannatti nyt o pakkanen kesäks täytetty(:

Joo, perun sanani :D Galaxyhan on ruottin lipun alla, eli saavat myydä koko ajan. Paljonko olis tullu hintaa hytin kanssa? Iteä alko kans kiinnostamaan, kun ei viittis 24h risteilyy tehdä pelkän nuuskan takii.

Mitä haaparannassa maksaa nykyään skruffin pussi torni?

Kuukausi sitten kavereiden kanssa käytiin siellä ja skruffin stark white portionin hinta oli noin 39 euroa per torni ja skruff tranbärin myös noin 39 euroa tornilta, samoin myös muistaakseni vielä skruff xtra stark pussi tornitkin pyöri niissä hinnoissa.

Ite voisin kokeilla ihan uteliaisuuden vuoksi jonkun "ammattitaitoisen" omatekemää paskaa, jos siis joku kaveripiiristä osais ja tarjoais, mutta omat nuuskat kyllä ostan ihan "oikeista" nuuskista.

Niin kuin olen maininnut, pidän tupakanmakuisesta nuuskasta ja itsetehdystä tulee juurikin tupakanmakuista. Tupakan vuoksi itse ainakin nuuskaa käytän, muutenhan söisin jotain pastilleja tms. Mutta nykyajan "hajuvesipojille" pitää kaikki saada mansikan tai greipinmakuisena:D

Niin kuin olen maininnut, pidän tupakanmakuisesta nuuskasta ja itsetehdystä tulee juurikin tupakanmakuista. Tupakan vuoksi itse ainakin nuuskaa käytän, muutenhan söisin jotain pastilleja tms. Mutta nykyajan "hajuvesipojille" pitää kaikki saada mansikan tai greipinmakuisena:D

Mitäs tykkäät esim generalin extra sterkistä? onhan siihenkin laitettu lakritsi ja salmiakki aromia, mutta maistuu kylläkin tupakilla mutta löytyy siitä nuo "vieraatkin" maut mun mielestä?

Mulla on pakkasessa rödaa ja prima finttiä. Käytin vähän aikaa priimaa ja nyt rödaa, niin ekan röda purkin jälkeen kuivu limakalvo tuolta missä pidän könttiä..? Nyt se on kyllä jo parantunu. röda tosiaan on kovempaa, molemmat pysyy hyvin huulessa. Mulla tuppaa löysemmät irtonuuskat helposti valumaan kun en ole löysää hirveen kauan käyttäny.. Pussi tavarasta tähän asti parasta mun mielestä on ollu generalin extra sterk:kuola: Jaetulla kakkos sijalla on lucky striken bold ja nites.. Röda ja priima vertailusta sen verran vielä että mulla röda tuntuu luovuttavan nikotiinia nopeampaa, mutta prima pidempään ja tasaisemmin. Kumpikaan ei ole mun mielestä selvästi parempaa kuin toinen.. siksi mulla on molempia varastossa:)

Nyt kyllä täytyy perua vähän puheita ja kertoa että kyllä prima fint hakkaa rödan.. tässä olen vedelly vuorotellen priimaa ja rödaa, ja tulos on tämä..

Tietääkös kukaan minkälainen valikoima on Viikkarin Isabellalla tällä hetkellä ja mahdolliset tarjoukset ? Onko 5 tornia 4 hinnalla vaiko 3 tornia 2 hinnalla ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom