Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Onko kellään kokemusta nikotiinittömästä nuuskasta? Nyt 3kk ilman nuuskaa olleena on tullut mielitekoja LD:n salmiakki nuuskan makua kohtaan ja muita makunuuskia kohtaan. Melkeen 7 vuoden nikotiinituotteiden käyttö loppui melkein 3kk sitten kuin seinään hetkellisestä päätöksestä ja tosiaan en koskaan oikein kokenut olleeni riippuvainen nikotiinistä. Nyt tällä hetkellä tosiaan noi nuuskasta kokemani makuelämykset kummittelee päässäni aina silloin tällöin, mutta nikotiinituotteiden käyttö ei ole tullut mieleenkään.

En tosiaan tiedä, että mitä järkeä käyttää nikotiinitöntä nuuskaa, tai mitään nuuskaa ylipäätänsä.. Mutta tosiaan ajattelin huvikseni tilata erillaisia nikotiinittömiä nuuskia ihan näin hetkellisestä mielijohteesta hakea "jänniä" makuelämyksiä niistä.. :kuola:

Tämä mainosteksti Sprillan nuuskassa antoi ainakin suht freshin kuvan tästä nikotiinittömästä nuuskasta :kuola:

"Valkoinen tupakka- ja nikotiiniton annosnuuska jolla on pehmeä hedelmäinen maku sekä raikas jäinen vivahde. Pohja on vihreä teetä ja porkkanakuitua. Sisältää myös gingseng ja fluoria. Tällä on virkistävä vaikutus, nostaa keskeytymistaidon ja parantaa suuhygienia."

Aikamoinen "terveystuote" ja terveellinen tapa syövyttää ikenet.. :hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
General Onyx on kyllä mun mielestä yksi parhaimpia pussinuuskia mitä on. Itse kun en enää lösiä käytä, niin ostan yleensä tuota Onyxia laivalta pelkästään tornikaupalla.

Onyx minunkin mielestäni hyvää, mutta jostain kumman syystä raiskaa ikenet n. 4-5pv:n käytön jälkeen? Sattuu niin helvetisti kun laittaa pussin (=kirvelee), millään muulla merkillä en ole samaa kokenut.

Onyx minunkin mielestäni hyvää, mutta jostain kumman syystä raiskaa ikenet n. 4-5pv:n käytön jälkeen? Sattuu niin helvetisti kun laittaa pussin (=kirvelee), millään muulla merkillä en ole samaa kokenut.

Ei mulla vaan tunnu missään. Ehkä mulla on jo niin raiskattu ylähuuli. :D Noh, enpä tiedä... itseasiassa aika vähän käytän vielä nykyään. Noin 6 pussia menee päivässä eli yks kiekko menee neljässä päivässä. Hammaslääkärikään ei viimeksi huomannut mitään kummallista ikenissä. Ens tiistaina pitäis käydä taas hammaslääkärissä. Pitäisköhän mennä nuuska huulessa sinne ja kattoa mitä sanovat?

Ei mulla vaan tunnu missään. Ehkä mulla on jo niin raiskattu ylähuuli. :D Noh, enpä tiedä... itseasiassa aika vähän käytän vielä nykyään. Noin 6 pussia menee päivässä eli yks kiekko menee neljässä päivässä. Hammaslääkärikään ei viimeksi huomannut mitään kummallista ikenissä. Ens tiistaina pitäis käydä taas hammaslääkärissä. Pitäisköhän mennä nuuska huulessa sinne ja kattoa mitä sanovat?

Itse käytän enemmän kuin tuo määrä, ja hammaslääkäri kehui viimeksi purukalustoa ja ikeniä :D "hyvät ja terveet"

Mä en oo vielä ees kokeillu tota onyxiä, no pitää testata heti ku saa käsiin. :) Onko se makunuuskaa vai strongia vai kumpaaki?

Sainpa tosta prima finttiä kiken. Hyvää kamaa, muttei juuri eroa näistä norminuuskista mielestäni.

Itse käytän enemmän kuin tuo määrä, ja hammaslääkäri kehui viimeksi purukalustoa ja ikeniä :D "hyvät ja terveet"

Mä en oo vielä ees kokeillu tota onyxiä, no pitää testata heti ku saa käsiin. :) Onko se makunuuskaa vai strongia vai kumpaaki?

Suht vahvaa (11mg/g) ja aromi on about sama, kuin Generalin löysässä eli ei periaatteessa mikään makunuuska. Hyvä aromi tosiaan ja noi on mustia pusseja.

Mistäs stokiksesta kantsii ostaa biittiä? Lentokentällä tuntu joskus vuosia sitten olevan suht kallista vieläpä. Ei edes muistikuvaa mitä siellä maksaa torni ja onko miten suuria eroja.

Silti löysää nuuskaa saa Tanskasta, Ranskasta, Isosta-Britanniasta ja varmaan kaikista muista EU-maista paitsi Suomesta. Vittu mitä paskaa.

Saako venäjän puolelta nuuskaa jos täräyttäis autolla sinne,täält stadista?rajan tuntumassa on kuulemma taxfree kauppa.onko kellään tietoo.

Tietoo, millasissa hinnoissa pyörii Siljalla tornit? Ei ollu netissä hintoja saatavilla, onkohan niissä mainostuskielto :D Jotain 28-34e kai?

Tietoo, millasissa hinnoissa pyörii Siljalla tornit? Ei ollu netissä hintoja saatavilla, onkohan niissä mainostuskielto :D Jotain 28-34e kai?

Tarjouksessa taitaa olla 3 tolppaa noin 80 euroa(?). Muut tolpat kaiketi muutamaa euroa päälle 30e.

Itte nyt 6kk käyttäny, generalin extra sterkkiä. Menee sellai suunnilleen about suurinpiirtein 8 pussia per päivä.
Löysästä en pidä, useasti toki kokeillut olen, mutta se siinä vaan harmittaa etten ole koskaan onnistunut tykittämään täydellistä pötköä ja aina se levii sinne huuleen ni sitä sit joutuu sit sylkee vartin ulos.
Antaa kyllä kivasti rennon tunteen aina käytettäessä.
Parasta on se jos nuuska loppuu ja pitää selvitä hetki (pari viikkoa) ilman ja sit ku saa taas tornin käsiinsä ni ekat nöllit pärisee iha uskomattomasti! :))))

^ Tuo mällin leviäminen on ihan opettelukysymys. Joskus keltanokkana tuntui että se leviää suuhun heti, mutta nyttemmin ei tarvitse juuri edes asetella sitä sinne. Ottaa hyppysiin sopivan määrän nuuskaa, muutaman sekunnin ajan painenee sitä muotoonsa ja asettaa yläpeltiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom