Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pussinuuskat on vähän niitä tyttöjen juttuja:) Ei vaan kannattaa käyttää pussia, se on suuystävällisempää(tämä on ihan aukoriteetin, eli hammaslääkärin suusta;)) ja kannattaa aina vaihdella biitin paikkaa. Itsellä on pussinuuskana Camel, ihan Ok, käytän sen vuoksi että en tykkkää näistä hajuveden makuisista Göteborgeista, Generaleista, Monte Cristoista ym.moskasta ja toi Camel on mun mielestä sellaista kivaa kosteampaa mallia. Itsellä on mönjä pääasiallinen nuuskausmuoto, mutta yritän kovasti siirtyä pussiin, kun mulla on nuuskan käyttö runsasta.

Siitä tulikin mieleen, että tuo Aromasta itse tehty mönjä on aivan loistavaa kamaa!!! Biitin maku säilyy ainakin tuplat kauemmin kuin tehdaskamassa!! Alkaisin käyttää vakituiseen, jos en olisi huolissani tuosta "paahtamisen puuttumisesta" ja täytyy käytellä sitä vain tuohon huhtikuun alkuun kun olen silloin menossa Ruotsiin ja sen jälkeen sitten tehtailla satunnaisesti kun haluaa oikein nautiskella.

Vinkkinä, kiinnostaako hyvät kauhuleffat? Laittakaapa mönjäbiitti huulen kun käytten nukkumaan, näkee muuten aivan helvetin kovia painajaisunia!:dance:

Niin ja tykeistä, sekä palloista on ollut aiemminkin juttuja ja niille EIIIII!!!! Ei niistä kannata mitään tiukkaa ahdettua palloa tehdä, vaan kun ottaa nuuskaa sormin ja työntää huulen alle saa mun mielestä parhaan makunautinnon (sellaisen muhevaisen)

Pussinuuskat on vähän niitä tyttöjen juttuja:) Ei vaan kannattaa käyttää pussia, se on suuystävällisempää(tämä on ihan aukoriteetin, eli hammaslääkärin suusta;)) ja kannattaa aina vaihdella biitin paikkaa. Itsellä on pussinuuskana Camel, ihan Ok, käytän sen vuoksi että en tykkkää näistä hajuveden makuisista Göteborgeista, Generaleista, Monte Cristoista ym.moskasta ja toi Camel on mun mielestä sellaista kivaa kosteampaa mallia. Itsellä on mönjä pääasiallinen nuuskausmuoto, mutta yritän kovasti siirtyä pussiin, kun mulla on nuuskan käyttö runsasta.

Siitä tulikin mieleen, että tuo Aromasta itse tehty mönjä on aivan loistavaa kamaa!!! Biitin maku säilyy ainakin tuplat kauemmin kuin tehdaskamassa!! Alkaisin käyttää vakituiseen, jos en olisi huolissani tuosta "paahtamisen puuttumisesta" ja täytyy käytellä sitä vain tuohon huhtikuun alkuun kun olen silloin menossa Ruotsiin ja sen jälkeen sitten tehtailla satunnaisesti kun haluaa oikein nautiskella.

Vinkkinä, kiinnostaako hyvät kauhuleffat? Laittakaapa mönjäbiitti huulen kun käytten nukkumaan, näkee muuten aivan helvetin kovia painajaisunia!:dance:

No hohhoh, jos niin pelottaa se, että löysää käyttämällä menis suu paskaan kuntoon, niin miks käyttää ollenkaan? Itellä löysää aina ku mahollista, pussia käyttäny ny vaa jossai luennoilla jos ei pääse heittää löysiä pois sillo ku o tarvis. Kyllähän löysä paljon enempi potkii. After all, chill and have some snus ;)

Toi generalin extra sterk kyllä mehustaa ihan vitusti :jahas:
Eikä oo muutenkaa mitään parhaan makusta se mehu :(

Ei mehusta josset koskettele sitä kielellä / vedä ylähuultakireälle / liikuttele sitä / liikuttele ylähuulta.

annappa sen vaan levätä sielä ylähyllyllä. Pussin ku laittaa huuleen ni ei se sielä sitä nestettä ruiki ulos pussista.

No hohhoh, jos niin pelottaa se, että löysää käyttämällä menis suu paskaan kuntoon, niin miks käyttää ollenkaan? Itellä löysää aina ku mahollista, pussia käyttäny ny vaa jossai luennoilla jos ei pääse heittää löysiä pois sillo ku o tarvis. Kyllähän löysä paljon enempi potkii. After all, chill and have some snus ;)

Niin miksi käyttää nuuskaa? Miksi polttaa tupakkaa tai juoda alkoholia? Entäpä miksi käytetään vaikkapa heroiiniä? Minä olen nikotiini-addikti, mutta oletko sinä idiootti? Niin tuosta pussinuuskan terveellisyydestä vs. mönjä suulle ja hampaille kertoi hammaslääkäri, olen myös itse todennut asian empiirisesti omassa suussani?

Onko muilta aikaisempaa kokemusta knoxin pussista? Itselle tullossa juuri torni tätä tyyny versiota :)

Itse tuossa kuukausi sitten ostin Haaparannasta 5 purkkia knoxin whitea pussia, mielestäni kelpoa kamaa, halpa hinta ja kaikista tähän mennessäni käyttämistäni pusseista vuotaa vähiten ja pystyy pitämään pitkään yläpellillä, mutta jos normaalia knoxia (ei white versiota) meinaat niin siitä ei ole tullut testattua.

mutta jos normaalia knoxia (ei white versiota) meinaat niin siitä ei ole tullut testattua.
Normaalia tuli ostettua, mutta mitä nytten tullut testattua niin ei mikään huono, ainakaan hintaan nähden :thumbs:

E: Käykö mitenkään jos jäähdyttää nuuskaa viileämmäksi ulkona ja jäätyy? Kärsiiköhän pussi aivan mahdottomasti?

Niin miksi käyttää nuuskaa? Miksi polttaa tupakkaa tai juoda alkoholia? Entäpä miksi käytetään vaikkapa heroiiniä? Minä olen nikotiini-addikti, mutta oletko sinä idiootti? Niin tuosta pussinuuskan terveellisyydestä vs. mönjä suulle ja hampaille kertoi hammaslääkäri, olen myös itse todennut asian empiirisesti omassa suussani?

Ehkä olen idiootti. Itse käytän koska se on jees mielestäni, mitään hyötyähän siitä tuskin on, mutta haitat aika marginaaliset. Kai toi sitte yksilöllistä miten löysä vaikuttaa. Jokanenhan käyttää mitä tahtoo, tuo oli vain mun mielipide.

käytin aluksi offroadin frosteddia, ja joka kerta ku laitoin kyseistä tavaraa huuleen, ni hyvin kolahti kalloon. Nyt loppu offroadi ja sain purkin generalia. Ja ei tuntunu missään ku laitoin sitä huuleen! ihan paskaa tuo kenraali :( tai sitte oon vaan tottunu tujumpaan tavaraan

Eka kerta

Minkälaisia ekoja kertoja täällä on porukalla ollu nuuskaamisessa? Itsellä oli varmaan ainutlaatuinen, ku kaveri, silloin 8-9 luokkalainen, katsoi vieressä ihan ihmeissään että mitä täällä tapahtuu.

Olin vielä ala-asteella, 5. tai 6. luokalla. Oli tavallinen päivä ja olin samanikäisen kaverin kanssa skeittaamassa myös 3v vanhemman kanssa, jolla sitte oli tapana nuuskata. No, päivän puolessa välissä alko vähä väsyttää ja oli pakko päässä vähän tankkaamaan. Mentiin sen vanhemman kaverin luo ja sit se tarjos meille nuuskaa, ja jos ei otettu ni oltais "lennetty 3. kerroksen parvekkeelta alas" otettiin tietenki läpällä se, vaikka tuolloin 11v poika saattoikin uskoa sitä isoa 14-15v miestä. Tokaistiin vaan sen samanikäisen kaverin kanssa että "no ei lennetä kuitenkaan, et uskalla" tjsp, vanhempi kaveri sitten tuumas siihen että "no joojoo, sieltä on ennenki lentäny porukkaa alas ku ei oo ottanu nuuskaa" tjsp, vitsaillen tietenki, mutta sitten mietittiin toisen kerran ja uteliaisuus heräs ja tuumattiin että, no voiskait sitä kokeilla. No tämä vanhin meistä Alko pyöritellä palloa ETTANin lössistä meille kummallekkin, ku ei ite osattu. Sitten alkaa se huvittava kohta... ;) Lyötiin pallot ylähyllylle ja ootettiin että mitä tässä pitäis niinku tapahtua. Vanhempi kaveri sanoo siinä että "se saattaa sitten kirvellä vähän muttei tarvi pelätä" -- "joko alkaa kirveleen?" tjsp.
Siinä me sen huoneessa sitten seistiin ja yhtäkkiä vaan meni päähän, ihan ku ois vetäny jotain. Kaverin kanssa lähdettiin liikkumaan sänkyä kohen, mutta yhtäkkiä tipahetaan sängylle ja revetään nauruun, samalla ihmetellen että mikä vittu meillä naurattaa, nauraminen johtui siitä ku meni päähän nuuska. Vanhin sitte kattoo naama venähtäneenä että mikä vittu teille tuli, tjsp? yritettiin päästä ylös takaisin muttei pystytty ku oltiin sen samanikäisen kaverin kansssa niin euforioissa, että nauratti ja oltiin niinku "sekaisin" Tässä kohtaa nuuskat olivat olleet huulessa varmaan 1-2 minuuttia. Naurukohtaus helpotti ja kummatkin oli "vitun siistiä ku mentiin ihan sekasin tuosta" -fiiliksissä. Sitten päätettiin ottaa nuuskat pois ku ne alkoivat jo valua pitkin huulia ja ei sen jälkeen itsellä tullu otettua nuuskaa yli vuoteen, en tiedä miksi, kait luulin että siitä aina menee nuin sekasin ja lähtee jalat alta ja tulee naurukohtaus ja tuntuu että taju lähtee. Ei voi ihan tarkalleen muistaa. Kun saatiin nuuskat pois ja suu pestyä, niin vanhin kaveri kerto kuinka oli ihan äimän käkenä tai ihmeissään ku katto meitä ku oltiin ihan "sekaisin" 1-2minuuttia. ja tuumas että "ei mulla ikinä oo menny nuin päähän"

Noh.. Oli siisti kokemus, toisella kerralla ei menny samalla lailla päähän, harmi, oli niin mahtava euforia.

E: lukioaikana yks kaveri testas nuuskaa ja sitä ennen juuri koskaa mitää ennen varmaa käyttänykkää, annoin sille pussin knoxia ja tää sitte alko nojailla 3-5 min sisällä koulun seinää vasten ku "huippas ja meinas oksennus tulla." "vittu en ainakaa vähää aikaa laita nuuskaa huuleen" :D Oli kyllä niin huvittavaa ku kaveri näytti ihan siltä ku tekis kuolemaa :D

Mitenkäs teillä? :D

Joskus lukion kolmannella vuonna 2006 muistaakseni oli ensimmäinen kerta. Istuskeltii kaverilla kolmistaan, pelattiin pleikkaria ja kuunneltiin musiikkia. Kaveri oli saanu jostain Ettanin pussinuuskia pari purkkia. Kaveritkaa ei säännöllisesti silloin käyttäny. Sitten pitkän suostuttelun jälkeen heitin pussin vintille. Minuutin odottelu ja mahassa kutkutti et mitä tapahtuu. Kuin salama kirkkaalta taivaalta se iski, kuin ois vetäny ykkösellä siksarin kaljaa. Sekava olo ja pieni kärppävaara(oksetti). Kuitenkin hyvä olo, rauhottunut ja rento. Hetken päästä pussi pois ja hyvin piakkoin piti saada uus pussi. Kuukausi myöhemmin olikin jo oma paskatorni jääkaapissa ja sillä tiellä ollaan vieläkin.

Mulla tais olla eka kerta Generalin pussia , ai vittu mitä herkkua ! Olin 8.luokalla ja siinä sit laitoin möröt ullakolle ja oli muute niin rento fiilis. Tais tulla muuten hikkakin siitä ekasta nuuskasta. Pitäis nyt varmaan tykittää kun rupes tekee niin paljon mieli kun lukee näitä kokemuksia :)

Itse en ole saanut kokea ikinä tuota nuuskahumalaa, koska ennen ensimmäistä nuuskakohtaamista olin polttanut tupakkaa jo muutaman vuoden. Silloinhan se tuntui, että nuuskasta ei ole mihinkään. Vähänpä tiesin.
Vuosi sitten olin puolisen vuotta nuuskalakossa(ja tupakka), jonka jälkeen kun aloitin, niin nuuska lähinnä aiheutti tukalan olon muutaman päivän ajan.

Suositut

Back
Ylös Bottom