noo taitaa olla siin nollas tai -1No riippuu pitkälti siitä kuinka viileä siinä on. Ettanipurkissa lukee säilytys alle +8 celsiusasteessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
noo taitaa olla siin nollas tai -1No riippuu pitkälti siitä kuinka viileä siinä on. Ettanipurkissa lukee säilytys alle +8 celsiusasteessa.
Pussinuuskat on vähän niitä tyttöjen juttuja Ei vaan kannattaa käyttää pussia, se on suuystävällisempää(tämä on ihan aukoriteetin, eli hammaslääkärin suusta;)) ja kannattaa aina vaihdella biitin paikkaa. Itsellä on pussinuuskana Camel, ihan Ok, käytän sen vuoksi että en tykkkää näistä hajuveden makuisista Göteborgeista, Generaleista, Monte Cristoista ym.moskasta ja toi Camel on mun mielestä sellaista kivaa kosteampaa mallia. Itsellä on mönjä pääasiallinen nuuskausmuoto, mutta yritän kovasti siirtyä pussiin, kun mulla on nuuskan käyttö runsasta.
Siitä tulikin mieleen, että tuo Aromasta itse tehty mönjä on aivan loistavaa kamaa!!! Biitin maku säilyy ainakin tuplat kauemmin kuin tehdaskamassa!! Alkaisin käyttää vakituiseen, jos en olisi huolissani tuosta "paahtamisen puuttumisesta" ja täytyy käytellä sitä vain tuohon huhtikuun alkuun kun olen silloin menossa Ruotsiin ja sen jälkeen sitten tehtailla satunnaisesti kun haluaa oikein nautiskella.
Vinkkinä, kiinnostaako hyvät kauhuleffat? Laittakaapa mönjäbiitti huulen kun käytten nukkumaan, näkee muuten aivan helvetin kovia painajaisunia!:dance:
Toi generalin extra sterk kyllä mehustaa ihan vitusti :jahas:
Eikä oo muutenkaa mitään parhaan makusta se mehu :(
No hohhoh, jos niin pelottaa se, että löysää käyttämällä menis suu paskaan kuntoon, niin miks käyttää ollenkaan? Itellä löysää aina ku mahollista, pussia käyttäny ny vaa jossai luennoilla jos ei pääse heittää löysiä pois sillo ku o tarvis. Kyllähän löysä paljon enempi potkii. After all, chill and have some snus ;)
Onko muilta aikaisempaa kokemusta knoxin pussista? Itselle tullossa juuri torni tätä tyyny versiota
Normaalia tuli ostettua, mutta mitä nytten tullut testattua niin ei mikään huono, ainakaan hintaan nähden :thumbs:mutta jos normaalia knoxia (ei white versiota) meinaat niin siitä ei ole tullut testattua.
Niin miksi käyttää nuuskaa? Miksi polttaa tupakkaa tai juoda alkoholia? Entäpä miksi käytetään vaikkapa heroiiniä? Minä olen nikotiini-addikti, mutta oletko sinä idiootti? Niin tuosta pussinuuskan terveellisyydestä vs. mönjä suulle ja hampaille kertoi hammaslääkäri, olen myös itse todennut asian empiirisesti omassa suussani?
Itse en ole saanut kokea ikinä tuota nuuskahumalaa
Onko muilta aikaisempaa kokemusta knoxin pussista? Itselle tullossa juuri torni tätä tyyny versiota
Nyt ei oo nuuskaa ollu vähää aikaa