Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Tällästä tilannetta ei mulle enää tuu, ei saakeli mitä paskaa olis :D

Aika perseestähän tää on.. Onneksi on sentääs nenänuuskaa, joka ei auta kylläkään kovin :(
Onneksi kohta kurvaillaan haaparannalle ;)

Pitää myös tehdä reissu Etelä-Suomeen ja varata turku-ahvenanmaa-turku risteily (laiva ruotsin lipun alla) ja kävis ostaan taxfreen tyhjäksi nuuskasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo itte voisin kertoa tässä omat ja kaverien ekat kokeilut.

Olin joku 16-vuotias kun olin serkuilla kylässä ja otettiin siinä vähän kaljaa ja serkkupoika (3v vanhempi) tykitteli siinä ettania huuleen. Jossain vaiheessa kysäsi minulta että uskallanko ottaa, nii pakkohan se oli esittää isoo poikaa ja täräyttää "pasaset peltiin". Siinä sitä sitte pitelin huulessa ja ihmettelin vaa että eihä tästä mitää iloa ole ku ei tunnu missään. (saatoin olla sen verran jo tuiskeissa ettei huomannut mitään), heitin pois ja sen jälkeen en kokeillut yli vuoteen nuuskaa. Sitten amiksessa kaveri tarjosi nuuskaa ja se kirveli kivasti huulessa, niin siitä se nuuskankäyttö itellä sitten lähti.

Kavereista voin kertoa muutaman hyvän tarinan kun itse olin saanut tornin Thunderin Extra stark frosted pusseja, ja niitä tarjosin kavereille ketkä eivät olleet ennen kokeilleet.

Noin 1kk sitten kun täytin itse 18-vuotta ja oltiin alottelemassa meidän kotona ennen baariin lähtöä. Tarjosin kaverille thunderia ja pitkän suostuttelun jälkeen suostui laittamaan huuleen. Sitä enne kaveri ei ollut juonut melkeen yhtään alkoholia ja 10min päästä kaveri sano että voi vittu ku pää iha sekasi ja koitti lähteä kävelemään vessaan, mutta näytti että vähän hankalaa ku horjahdellen se sinne vessaa meni tyhjentää huulta. Sitten se sielt tuli makaamaan sohvalle iha pökkyröissä ja ei ollu siitä jätkästä enään baariilähtijäks vaan lähti kotia kohti.

Sitten toinen tarina kun annettiin kahdelle tutulle (tyttöjä) thunderin pussit.
Pieni odotus että rupee vaikuttaa ja hetken päästä suhahti tytöillä iha kunnolla päähän ja toinen lähtee vessaan laattaamaan ja toinen oli sohvalla iha kuolleena. :D:D

Joku sanoi, että ei ole koskaan nuuskahumalaa kokenut, en minäkään ennen kuin kokeilin: 2 thunderin pussia (frost) toiselle puolelle ja toise puolelle tykitin thunderin frost löysät. Siinä sitä sitte oltiin kunnes nous hyvin hattuun ja nuuskahumalat kokeiltu.

Pitää myös tehdä reissu Etelä-Suomeen ja varata turku-ahvenanmaa-turku risteily (laiva ruotsin lipun alla) ja kävis ostaan taxfreen tyhjäksi nuuskasta.

Jos tälläsen reissun teet tai tiedät jo jotain speksejä tku-ahvenamaa-tku-risteilyistä niin kerro ihmeessä! Kiinnostaisi tietää reissun hintaa, kesto ja mikä laiva + varmistus nuuskan saannille :) Tosiaan en ole ennen moisesta risteilystä kuullut, mutta kuulostaa hemmetisti paremmalta kun normaali mini-risteily. Noi tukholman-risteilyt on mulle vähän liian rankkoja fyysisesti ja henkisesti.

Nyt on knoxin vitportionia. Kyllä se jonnin verran helpottaa. :p

Jos tälläsen reissun teet tai tiedät jo jotain speksejä tku-ahvenamaa-tku-risteilyistä niin kerro ihmeessä! Kiinnostaisi tietää reissun hintaa, kesto ja mikä laiva + varmistus nuuskan saannille :) Tosiaan en ole ennen moisesta risteilystä kuullut, mutta kuulostaa hemmetisti paremmalta kun normaali mini-risteily. Noi tukholman-risteilyt on mulle vähän liian rankkoja fyysisesti ja henkisesti.

Muutama sivu taakse tässä tredissä, niin joku postas tuosta risteilystä jotain. Siitä sain itsekin idean.

^
Miksei KekkosSlovakiaa saa muistella? Tosin tässä ketjussa se ei ole aiheellistakaan.

Paljoha maksaa prima fint nuuskakairan tukussa tai netossa? kellää hajua?

Joku kirjoitti että pussit olis jotenkin parempia hampaille. No omalla kohdalla ei pidä ainakaan paikkaansa, 7vuotta käyttänyt purunuuskaa ilman ongelmia. Puoli vuotta välissä käytin pusseja,ikenet karkasi ja ienrajat keräs oikein tunnolla mustaa hammaskiveä ja pirunmoinen särky hampaissa. No ei muuta kuin hammaskiven poisto, purua huuleen ja homma toimii :)

Mikä toi "nuuskahumala" -juttu on mistä edellisellä sivulla monikin jauhoi? Tarkottaako se sitä, että jos on aloittelija ja nikotiini kropalle vieras aine, niin menee nuppi sekaisin? Mäkin haluan nuuskahumalaan! Siihen ei taida tosin päästä jos on polttanut ja / tai nuuskannut lähes parikymmentä vuotta niin kuin minä, valitettavasti...

Mikä toi "nuuskahumala" -juttu on mistä edellisellä sivulla monikin jauhoi? Tarkottaako se sitä, että jos on aloittelija ja nikotiini kropalle vieras aine, niin menee nuppi sekaisin?

Johtuu juurikin tuosta kun elimistöllä ei ole toleranssia nikotiinille. Kyllä tupakoitsijakin varmaan pöllyihin pääsee, mutta voi olla että siiheen tarvitaan enemmän/vahvempaa nuuskaa. Kyllä itsellänikin vähän vaikuttaisi jos ottaisi nuuskaa "suun ja korvat täyteen", siinä ei vaa oo kulutuksen kannalta mitään järkeä.

Mikä toi "nuuskahumala" -juttu on mistä edellisellä sivulla monikin jauhoi? Tarkottaako se sitä, että jos on aloittelija ja nikotiini kropalle vieras aine, niin menee nuppi sekaisin? Mäkin haluan nuuskahumalaan! Siihen ei taida tosin päästä jos on polttanut ja / tai nuuskannut lähes parikymmentä vuotta niin kuin minä, valitettavasti...

Epäilen että saisit sitä :D

Itse olin n. 11v ku kokeilin ekan kerran nikotiinituotteita/tupakkaa (poskisauhuja joskus vedelly sitäki nuorempana salaa muttei niitä lasketa) ja valehtelematta nuppi meni sekasin ku oli lössipallo vähäaikaa huulessa ja naurukohtaus tuli ja ei meinannu pysyä pystössä ku nauratti niin paljon ja tuntu oudolta. Sen jälkeen tuli kokeiltua vasta n. 12-13v iässä nuuskaa, jolloin ostin ekan purkinkin, mutta silloin ei enää tuntunu miltään.

Elämäni paras euforia.

Kyllä mulla tuntuu nupissa vaikka päivittäin käytänkin. Kännissä nikotiini suorastaan hivelee sielua.

Kyllä mulla tuntuu nupissa vaikka päivittäin käytänkin. Kännissä nikotiini suorastaan hivelee sielua.

Andy varmaa tarkotti tolla "nuuskahumalalla" sellasta vähä voimakkaampaa vaikutusta.

Kyllä mullaki tulee vitun rento olo ku pistää pällin huuleen, ja jos on päivän mittaa haluttanu kokoaja nuuskaa ja ollukkin huulessa niin kyllä jonku verran siitä "humaltuu" mutta se on aika lievää.

Vahvat nuuskat sitten eri asia, niitäkin tulee välissä käytettyä, ja niilläkin kyllä "humaltuu" jos on monta tuntia pälli huulessa (vaihtaen tietenkin) päivässä, mutta nuo "tilat" ei itsellä ainakaan muistuta yhtään sitä euforiaa minkä sain ekalla kerralla.

Mä sain parhaat "nuuskahumalan" Skruffin extra sterkistä vaikka olinki kokeillu/käyttäny nuuskaa jonku pari kuukautta. Huhhu sitä oloa, ihanku olis ollu kunnon nousukännissä. Oli kyllä aika mahtava kokemus :D

Parilla kaverilla ei ollu eka kerta yhtä hieno: eka laattas koulun roskikseen ja toinen oli kävelemässä himaan nii joutu istumaan alas ku heitti pääs nii paljo :D

Mä sain parhaat "nuuskahumalan" Skruffin extra sterkistä vaikka olinki kokeillu/käyttäny nuuskaa jonku pari kuukautta. Huhhu sitä oloa, ihanku olis ollu kunnon nousukännissä. Oli kyllä aika mahtava kokemus :D

Parilla kaverilla ei ollu eka kerta yhtä hieno: eka laattas koulun roskikseen ja toinen oli kävelemässä himaan nii joutu istumaan alas ku heitti pääs nii paljo :D

Jep, mutta nuo on enemmänki noita "heikotus" humalia.

Itselläni oli olo, ku ois vetäny kunnon huumeita. :D

Onko muut Pakkislaiset päässyt testailee tällästä tavaraa kuin "Grof snus"?? (EI GROV.) On siis ilmeisesti jonkinlainen "kopio" suositusta Grov-nuuskasta. Hyvää tavaraa mun mielestä, mutta samalla erityisen hämmentävää. Kaikista erikoisinta tässä on se, että nuuska myydään ihan järkyttävän isoissa kiekoissa. Yhdellä purkilla on nimittäin painoa saman verran kuin tornillisella normaalia nuuskaa eli 450grammaa. Joka tapauksessa erittäin miellyttävää ja halpaa multaa. Kiekko on tosin niin iso ettei varmasti mahdu kenenkään housun taskuun. :D Suosittelen kuitenkin ostamaan jos "kaverilta löytyy" tätä settiä. :D

Onko muut Pakkislaiset päässyt testailee tällästä tavaraa kuin "Grof snus"?? (EI GROV.) On siis ilmeisesti jonkinlainen "kopio" suositusta Grov-nuuskasta. Hyvää tavaraa mun mielestä, mutta samalla erityisen hämmentävää. Kaikista erikoisinta tässä on se, että nuuska myydään ihan järkyttävän isoissa kiekoissa. Yhdellä purkilla on nimittäin painoa saman verran kuin tornillisella normaalia nuuskaa eli 450grammaa. Joka tapauksessa erittäin miellyttävää ja halpaa multaa. Kiekko on tosin niin iso ettei varmasti mahdu kenenkään housun taskuun. :D Suosittelen kuitenkin ostamaan jos "kaverilta löytyy" tätä settiä. :D

Onko sulla tarkempaa tietoa mistä tätä on saatavilla ja onko kovinkin halpaa? Myydäänkö ihan Ruotsissa vai onko jotain tanskalaisten paskaa? Laivalta tuskin löytyy.

Itselläni oli olo, ku ois vetäny kunnon huumeita. :D

Nuuska on ainakin mulle kunnon huumetta.

Huonoja huumeita olet kyllä saanut :D

Miten voi olla huono huume, jos koettu euforia on tähän mennessä ollut parhain, ja luultavasti sitä mikään ei tule korvaamaan ikinä?

Lueppa ensi kerralla tarkemmin.

Ja puhuin kylläkin "heikotus" humalalla Smuab:n kokemuksista, en omista.

Nuuska on ainakin mulle kunnon huumetta.

Enkö mä just noin väitä tossa?

huhhuh......

Miten voi olla huono huume, jos koettu euforia on tähän mennessä ollut parhain, ja luultavasti sitä mikään ei tule korvaamaan ikinä?

Lueppa ensi kerralla tarkemmin.

Ja puhuin kylläkin "heikotus" humalalla Smuab:n kokemuksista, en omista.

Enkö mä just noin väitä tossa?

huhhuh......

Joo ei tästä sen enempää :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom