Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites tarjoukset Europalla tai Galaxyllä?

Europalla tais olla se 3 tornia eetua 79,90. Joo eilen kotiuduttu kans europalta ja 9 tornia tarttu mukaa, naisihminen kassalla ei kyselly viereisellä oleva mies sitä vastoin oli vitun moinen natsi.

On kyllä tämä nuuskanvainoaminen kyllä koomista. Euroopassa kuolee liikennesaasteiden aiheuttamiin sairauksiin n.300.000 ihmistä vuosittain, se on sellainen luku, että ei taida kuolla edes yhteensä huumeisiin, alkoholin ja tupakan aiheuttamiin sairauksiin Euroopassa saman vertaa jengiä. Silti kukaan poliitikko ei Suomessa ole vaatimassa yksityisautoilun lopettamista sen ihmisille aiheuttamien terveysongelmien vuoksi, mutta kun nuuskasta tulee kyse nousee pikkurilli herkästi pystyyn ja aletaan noitavainoihin.

Silja Europalla on nuuskatarjous..Generalia kolme tornia 80e tms (ei ikävä kyllä Onyx). Itse hain extra sterkkia pahimpaan nälkään.

Ostin kyllä sit tunnin päästä Onyxia seuraavat kolme tuubia.

En tiedä onko muilla siljan laivoilla mut Europalla ainakin on joka on juurikin se yllämainittu 23h-risteily Turusta Tukholmaan.

Eile tuli käytyä haaparannassa ja hinnat oli laskeneet varsin kivasti. sain ostettua puoli tornia ylimäärästä kun rahaa jäi melko reilusti yli.

Laittas muutamat hinnat tähän

Offroad frosted portion 21.90kr
Odens lös 29.90kr
göteborgs rape oli kolmen kymmenen kruunun hintanen
göteborgs lös 41 vai 42 kr

Silja Europalla on nuuskatarjous..Generalia kolme tornia 80e tms (ei ikävä kyllä Onyx). Itse hain extra sterkkia pahimpaan nälkään.

Ostin kyllä sit tunnin päästä Onyxia seuraavat kolme tuubia.

En tiedä onko muilla siljan laivoilla mut Europalla ainakin on joka on juurikin se yllämainittu 23h-risteily Turusta Tukholmaan.

Ite ostin yhen torni tota extra sterkkii kokeilun vuoks. Vittu et se rupee valuu helpost, tuli taas muistutus miks pitäs pysyy löysässä..

Eilen illalla laitoin itseleipomani jääkaappiin, äsken otin biitin, potkii hyvin, maku miellyttävä, saattaa olla suuystävällisempääkin kuin tehdaskama. Kyllä kai tosta näyttäisi arviolta 3 purkkia tulevan, joten itsetehty 3 kertaa halvempaakin. Jatkan ehdottomasta itse tekemistä ja jalostamista! Puruina käytin punaista L&M, seuraavaksi kokeilen Aromaa, se on vahvinta ja täyteläisintä noista ainakin sätkätupakkana poltettuna. Ohjeena käytin tätä Potson täällä ollutta ohjetta, pastillin jätin pois;):

"Potso
Laitan vielä ton itse käyttämäni reseptin, jos joku haluaa kokeilla.

30g puruja (merkillä ei väliä, kunhan on punaista)
Ruokasoodaa 3ml
Vettä 35-45ml, kantsii itse kokeilla
Suolaa 8ml

Helppo mitata esim tykillä...

1. Kuivata purut kuivaksi uunissa 50C 5-15min. Pöyhi välissä puruja.
2. Laita ruokasooda alumiinifolion päälle ja uuniin 200C 45min.
Tämän ajan voit käyttää purujen jauhamiseen. Tehosekotin paras. Morttelilla ja käsinkin onnistuu, mutta kannattaa käyttää aikaa ja vaivaa.
3. Sekoita sooda ja suola lämpimään veteen (imeytyy paremmin). Sekoita kunnes vedessä ei näy rakeita.
4. Kaada seos puruihin ja sekoita kunnes purut "paakkuuntuvat" ja saavat nuuskamaisen rakenteen. n. 1min. Tässä vaiheessa nuuska näyttää epämääräiseltä ja haisee navetalle...
5. Sulje rasian kansi ja laita jääkaappiin odottelemaan.
6. Nauti!

Ennen jääkaappiin laittamista olen joskus laittanut nuuskan sekaan yhden kokonaisen mustaherukka Mynthon-pastillin. Tuo aika kivan maun. Pastillin voi myös laittaa myöhemminkin vaikka mukana olevaan nuuskapurkkiin."

Kellään kokemusta thaimaaseen matkustaessa omien nuuskien sinne viemisestä. Kuulemma kovat sanktiot... Voiko pitää paikkaansa? :curs::curs::curs::curs::curs:

Kellään kokemusta thaimaaseen matkustaessa omien nuuskien sinne viemisestä. Kuulemma kovat sanktiot... Voiko pitää paikkaansa? :curs::curs::curs::curs::curs:

Eiköhän siitäkin selviä tosiaan lahjuksia maksamalla, kuten kaikesta tuossa maassa. Muutenkin hieno maa, vanhemmat myyvät lapsiaan seksiorjiksi, mutta nuuskan tuonnista rangaistaan ankarasti.

Eilen illalla laitoin itseleipomani jääkaappiin, äsken otin biitin, potkii hyvin, maku miellyttävä, saattaa olla suuystävällisempääkin kuin tehdaskama.

Tuohan on vissiin paljon pahempaa, koska tehdasvalmisteisessa tupakka jotenkin "paahdetaan" tjsp, jolloin suuri osa myrkyistä katoaa. Uunissa ei ilmeisesti sama efekti onnistu.

Eiköhän siitäkin selviä tosiaan lahjuksia maksamalla, kuten kaikesta tuossa maassa. Muutenkin hieno maa, vanhemmat myyvät lapsiaan seksiorjiksi, mutta nuuskan tuonnista rangaistaan ankarasti.

Onko sulla ihan 100% varma tieto että laki näin todella sanoo? EI oikein meinaa löytyä helpolla tuohon varmuutta...

Money talks!

koskaan kuullut? Kaikella on hintansa.

Haha, ja kohta saadaan lukea kun suomalainen turisti on pidätetty thaimaassa nuuskan salakuljettamisen vuoksi. Mä luulen, etteivät ne siellä sano siitä nuuskasta mitään. Katselin justiin yhden kaverin reissukuvia thaimaasta ja sillä ainakin näytti olevan nuuska huulessa, eikä mun mielestä puhunut mitään että ois joutunut lahjomaan tms.

ei ole mitään probleemaa. siellä valmistetaan snussia ja myydäänkin ihan ruotsista tuotuja. tutkippa vaikka netista thai snus tilanne .

Tuohan on vissiin paljon pahempaa, koska tehdasvalmisteisessa tupakka jotenkin "paahdetaan" tjsp, jolloin suuri osa myrkyistä katoaa. Uunissa ei ilmeisesti sama efekti onnistu.

Juu, samaa olen tuumaillut ja ajattelut että tuossa ohjeessa oli kovin matala tuo lämpötila 50 ja lyhyt aika. Ajattelin seuraavan satsin tehdä 100:ssa ja pitkässä lämpötilassa, kai siitä samalla lailla haihtuu myrkkyjä kuin "paahtamalla". En mä muutenkaan ammattia ole tästä tekemässä,käytän sen verran kun on omat mönjät loppu (pusseja ei viitsi imeskellä alvaariinsa, niistä kun ei saa kunnon "savuja") ja mä tykkään leipomisesta;). Ajattelin muuten yrittää kasvattaa myös tupakkaa itse tänä vuonna, se olisi kivaa, kun saisi tehdä itse kasvatetusta tupakasta nuuskaa itselleen!

Isoäiteen talon nurkissa kasvaa tupakkaa villinä. Nuorempana piti kokeilla kuivattaa siitä pieni koe-sikari, mutta se kokeilu kaatui siihen kun lehdet kuivausvaiheessa mätänivät. Kuivatin siis lehtiä auringonpaahteisen ikkunan takana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom